Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Tuli muuten just viesti "verkkosivu ladattiin uudelleen ongelman vuoksi". MOT, täällä on vikaa.

Lumityöt taas kerran tehty.

Täytyy kyllä tunnustaa, että itsellänikin ne kaikkein parhaimmat kirjoitukset on hävinneet jonnekin. Ilmeisesti istunto on mennyt yliajalle. Jäljelle on jääneet vain nämä huonot.

Vielä pitää sanomani, että kyllä mummummummoni olisi, jos eläisi, kateellinen näille huonoillekin kirjoituksilleni. Eihän se muistaakseni osannut kirjoittaakaan. Mutta osasi lukea ja laskea.....

Ai miksikö aina uusi viesti samasta asiasta? Siksi, ettei Haadesi saisi ikinä kiinni minua viestien määrässä.....

Kaikkensahan se näyttää kyllä yrittävän.

Haades on prismas perheen kanssa syömässä . Vaikka HD melkein notkuu yhtä paljon kuin Jokafafi . Loppuu Joe vuodet
että kukaan sinua saa kiinni . ;D

Äsch, kirjoittaa pitää Joe silloin, kun on asiaa. Ihan samoin kun pitää puhua, jos on sanottavaa. Jos sä menet koko ajan editoimaan edellistä kirjoitusta, niin tulee se hetki, kun "istunto on ollut liian pitkä, tjsp." Ja kaikki on mennyt hukkaan.

Kun kirjoitat ja lähetät, saman toistaen tarvittavan monta kertaa, niin onnistumisprosentti kasvaa ja häviävät viestit voi korvata helpommin. Jos tämä com takkuaa, niin ota se haasteena ja voita se, älä luovuta.

Sitä paitsi ei tota sun viestimäärää saa kukaan kiinni. Sulla on kommentoitavaa lähes joka asiaan useassa topicissa, mua ainakaan ei moni juttu kiinnosta esim. liigassa. Mutta jos sut kiinni saan, niin sitten vilkutan ;).

wimi sanoi:
Haades on prismas perheen kanssa syömässä . Vaikka HD melkein notkuu yhtä paljon kuin Jokafafi . Loppuu Joe vuodet
että kukaan sinua saa kiinni . ;D
En mä ole minnekään Prismaan päässyt vieläkään, on muuttujia ;)! Äläkä mua JoKaFaniin vertaa, se oli asiakirjoittaja, mun jutuissa ei ole järkeä.

Hassua muuten, että Joen puntti tutisee kun me ollaan esim. wimin kanssa jotain 11 tuhatta viestiä perässä per takamus. Ole vaan huoleti.

Mut eis kaikki hauku Joea . Niin minä olen ymmärtäny tuolta yläkerrasta . Ei kuulemma tiedä koripallosta mitään . ;D

Ei ole helpoo olla ykkönen .

No ainakin hymyillään siinä tavatessa. Siis kun Haadesi pyyhällät ohi. Voi olla, että tuo tapahtuu joskus 2035 tai jotain.

Onkohan käynyt niin, että Ylläpitopalvelun pitäjä on heivannut jiirin ulos täältä kpcomista, kun se on liian hauska kirjoittaja....?

Nyt minä lähden syömään. Eilen telkemääni nakkikeittoa.

Ja eikähän se eukkokin kohta tule töistä, joten pitää olla skarppina tekemässä raportti päivän listahommista.....

Oho! Kirjoitit ja lähetit wimi rikollisen sanan tänne. Toruja, toruja!

Haades sanoi:
En mä ole minnekään Prismaan päässyt vieläkään, on muuttujia ;)! Äläkä mua JoKaFaniin vertaa, se oli asiakirjoittaja, mun jutuissa ei ole järkeä.

Hassua muuten, että Joen puntti tutisee kun me ollaan esim. wimin kanssa jotain 11 tuhatta viestiä perässä per takamus. Ole vaan huoleti.

Helppo nakki vuodessa päiväs pitäis kirjoitta jotain 40 kertaa
. Mutta minä kun en kirjoita viikolla pitäis . Viikonloppuna kirjoittaa 290 kertaaa .

Vuonna 2035 Joen ja Haadeksen hymyt on nättejä, jos tekohampaat tippuvat suusta ;)! Mutta sen näkee sitten. Aikatauluneuvottelujen päätyttyä tässä pääsee Prismaan näköjään puolen tunnin päästä.

Sä teit samalla wimi laskelman, hyvä.

Ja näin mä vastasin kahteen viestiin yhdellä viestillä, perhana!

Joe siinä luki ettei sitä palloo saa mainita . Kuhan ei siitä jutte niinkuin tuolla ylhäällä käy kuumana . Keskustelu ;D

Mutta toista peeltä alkavaa kaljuu ei voi mainita . Kaikki kannattaa aina kirjoitta tuplana . Joku menee perille vaikka posti mies paten kyydissä .

Uusintaa ei tule. Viesti on nyt jossakin bittiavaruudessa täysin luettavissa, ja jos joku joskus jossakin siihen törmää, niin toivottavasti vakuutukset on kunnossa ja kunnon turvapuskurit. Saattaahan se IFin virkailija hiukan ihmetellä, mutta nehän lupaavat korvata kaiken.

Siellä ne minunkin menevät . Se uusi kaveri . Tanskolli
tai vastaava . Oletko nesteellä töissä .

Haades sun muut . Joe ei varmaan kiinosta .

Tallentakaa Wallander . On taas aito ruotsalainen . Suosittelen .

Täällähän on viikonloppuisin näköjään ihan karkelot. Vähän katsot k*******oa niin heti on ulkona maailman menosta.

Mun täytyy varmaan alkaa kommentoimaan livenä kaikki matsit tänne, kun ei tuo viestimäärä oikein kartu. Siis jokaisesta lajista. Joe saavuttaa tasaisen vauhdin taulukon mukaan 15000 viestiä toukokuun 13. päivä. Otan kunnianhimoiseksi tavoitteekseni, että samana päivänä olen jo saanut 300 rajan rikki. Tulosurheilua se on tämäkin.

En ole kyllä Nesteellä töissä. Kävin kyllä auton Nesteellä tankkaamassa. Käymisestä puheenollen, joensuulaiset aina käy leipää kaupasta. En ole vielä kyseistä lauserakennetta sisäistänyt. Ehkä vielä joskus, jos oikein yritän. Nyt käyn kahvia.

Saako kysyy kysyn kummiskin Missä päin asut . Siellä missä jiirikin . Tää oli arvaus . Karkelot täällä on aina . Joku nukkkuu
ja luke välillä . Mahtava kun tulit tänne mukaan . Vaan se yksi Raid on vaav ujo piiimä .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.