Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

No hyvinhän tuo tänne tuli ja perille asti.

Jatka wimpula vaan yrittämistä. Ehkä kymmenestä ainakin yksi läpäisee sentsuurin....jollet kirjoita rumia. Nanna kun on kuulemma tullut uudestaan valvojaksi. Ja silloin ollaankin ruotuojennuksessa koko poppoo. Eli ei vinossa, vaan kunnon jiirissä.....

Ai niin. Meinasin ihan unohtaa. Neljä tuntii tein tänään lumitöitä. Mikäs tehdessä, kun on lomalla.

Pliukasta oli äsken, kun tulin siitä yleisestä huvitilaisuudesta.

Niin ja onhan mullakin oikeasti tänään nimmaripäivä. Oikeasti kun en ole pelkkä Matti, vaan Veli-Matti. Viivalla siis. Tuota Mattia vaan olen aina käyttänyt. Alleviivaan sen aina, kun kutsumanimeä kysytään.

Saa onnitella.

Ei täällä kaikkii velei onnitella . Veke on tämän päivän sankari .

Sit seuraavaksi tulee Joen ninparit

Mutta onko kalenterissa Jiirejä Haades . Onko se sukunimi
vai etunimi .

Koe koe . Sitten kun kirjoitan aivan tyhmää sitä ei poisteta .

Kannattaa jatkaa ;D

Nyt on taottava niin perhanasti. Kun meinaan rauta on ikäänkuin kuumaa eli Jokavani ei tule takaisin ennenkuin vasta keväällä.

Siis että saisin viestien määrässä sen kiinni. Ei muuten tässä niin takomossa olla, mutta mulle kuitenkin kaikki kaikessa on olla kpcomin ykkönen asiakirjoittajien viestien määrässä. Toki taidan nytkin jo olla. Jokallahan aina välillä meni ne kirjoitukset sinne jonnekin humpuukin puolelle.....

Mutta onneksi minä olen pitänyt asiakirjoituslinjani jämäkästi koko täällä viettämieni vuosien ajan. Siihen ei moni pystyisikään.

Hei wimi kuule! Mitä minä olen heikkoina hetkinä mennyt oikein lupaamaan? Dementia iski. Siis mistä divarihommasta on kyse?

En viitsi pakittaa satoja tai jopa tuhansia viestejäni takaisin päin, joten kerro heti.

No onnea vaan Joe. Mistäs Nannan tähän repäisit?

Wimi, Haades on Haades. Kuten Zeus tai Poseidon.

True Detective kuulemma käynnistyy hitaasti ja kiihtyy edetessään. Hitautta oli. Mielenkiintoiset henkilöt Harrelson ja McConaughey ovat luoneet aikaisempiin rooleihinsa peilaten.

Kohta tulee toinen osa. Saas nähdä käykö kuten jiirille ja se jää siihen.

Mikä helkkari tässä koneessa aina välillä on?

Kun pakitan, niin toisinaan pistää mulle sellaisen herjan, että Dokumentti on vanhentunut. Voisiko joku teista tiekkarineroista neuvoa. Voin tarjota parit neuvoa-antavatkin. Kun itsekin juuri otin yhden. Malibun.

JOEN SUU sanoi:
Hei wimi kuule! Mitä minä olen heikkoina hetkinä mennyt oikein lupaamaan? Dementia iski. Siis mistä divarihommasta on kyse?

En viitsi pakittaa satoja tai jopa tuhansia viestejäni takaisin päin, joten kerro heti.

Lupasit tulla sinnekin kirjoittelemaan . Haades on siellä Päälikkö .
Mahdatko päästä . :)

JOEN SUU sanoi:
Mikä helkkari tässä koneessa aina välillä on?

Kun pakitan, niin toisinaan pistää mulle sellaisen herjan, että Dokumentti on vanhentunut. Voisiko joku teista tiekkarineroista neuvoa. Voin tarjota parit neuvoa-antavatkin. Kun itsekin juuri otin yhden. Malibun.
Mitä meinaat pakittamisella? Edellisiä sivuja vai? Jos näin on, niin mitä selainta sä käytät?

Haades sanoi:
Mitä meinaat pakittamisella? Edellisiä sivuja vai? Jos näin on, niin mitä selainta sä käytät?

Ai niitä vanhoja juttuja tarkoitat muutama vuosi sitten vai ?
Ei ne näy .
Ne pitää guuglettaa siellä kaikki .

Niin niitä edellisiä sivuja tarkoitan. Ei mitään vanhoja juttuja.
Ja mikä on selain. En ymmärrä?

Tulikettu mulla on, jos se selain on se?

Olen pahoillani, että olen niin avuton näissä tietokone asioissa. Mutta mullahan ei ole ollutkaan nuoruudessani näitä. Taskulaskimet tuli silloin vasta markkinoille.

Joo, mutta onneksi eukko on niin paljon nuorempi ja terävämpi. Siis näissä asioissa, että aina, kun mutta menee tää läppäri juntturaan, niin eukko aukaisee solmut.

Onhan naisista joskus hyötyäkin.....

wimi sanoi:
Ai niitä vanhoja juttuja tarkoitat muutama vuosi sitten vai ?
Ei ne näy .
Ne pitää guuglettaa siellä kaikki .
Mä meinasin sivujen selausta, en näitä comin aiheiden edellisiä "lehtiä". Eri internet selaimissa on yleensä työkalurivin yläpuolella (vasemmalla) nuoli vasemmalle ja oikealle. Niillä voi mennä äsken vierailuille sivuille ja jos menee taaksepäin, aktivoituu myös se eteenpäin -nuoli, jolloin pääsee tavallaan eteenpäin (vaikka nytkin mennään menneisyyteen eli takaisin tapahtuneeseen aikaan).

Joe, Tulikettu on selain. Samoin esim. Chrome, Opera, Safari ja IE Explorer. Jotkut selaimet ja sivustot toimii huonosti keskenään ja monesti selainta vaihtamalla toi ongelma poistuu.

Joitakin sivuja pystyy päivittämään yhdellä selaimella ja toisella taas ei, kun ko. sivu ei tue tätä selainta. Sitten esim. Safarissa ei näe Flash-pohjaisia juttuja, kun Steven Jobsin mielestä Adobe oli perseestä ja hänen päätöksellään Apple ei moisen firman ohjelmille tule antamaan jalansijaa omissa ympäristöissään (käyttöjärjestelmät eri laitteille, ohjelmat). Toki tätä aikanaan vähän muutettiin.

Mutta mä veikkaisin tuota FireFoxia ja mahdollisesti jopa sen versiota, plus joitakin siihen osittain sopimattomia sivustoja.

En minä mittään jalansijaa tai jalanjälkiä ole täällä meidän ympäristössä nähnyt. Enkä kenekään tukeakaan ole tarvinnut ainakaan neljäänkymmeneenviiteen vuoteen......eikä tää läppärikään tarvitse tukea. Ihan itsestään se tässä pöydällä on aina pysynyt.

Vai onko kyseessä nyt joku hiilijalanjälki tai jalansija? Niitähän on siellä Manalassa vissiin?

Ei tästä tuu mittään. En minä vaan ymmärrä. Näppäinkännykkäkin mulla vaan on. En osaa edes tekstiviestiä lähettää.....

Mitä tuo seerskään tarkoittaa? En tajua.

Mutta nyt menen pitkäkseni. Otan kirjan ja luen muutamia sivuja ja sitten vaivun oletettavasti tai ainakin toivottavasti ( todennäköisesti rauhattomaan ) uneen. Näen painajaisia kaikenlaisista tietokonehirviöistä ja ongelmista, joita en kykene ratkaisemaan. Niin ja semmoisesta kauheudesta, että minun pitäisi ottaa käyttöön joku älypyhelin, kuten menneen talven lumia.

Hyvää yötä kaikille näitä sivuja lukeville ja myös niille harvoille, jotka uskaltautuvat tänne jotain kirjoittamaankin!

Tietokone-JOE

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.