Vs: JOEN SUU
Minä tulin tänne 8]Haades sanoi:Se on Down Under -kieltä Joe ja öitä sinne päin!
Minä tulin tänne 8]Haades sanoi:Se on Down Under -kieltä Joe ja öitä sinne päin!
Kalsareissa ei kannata mennä ulos, pitäisihän tuo tietää. Mutta jos murtautumisen jälkeen ovi menee lukkoon, on jo turkasen huono tuuri. Lopussa kaikki hyvin, kiitos seisoo (ja koska kylmä kangistaa, niin..., noh never mind).wimi sanoi:Tänään menin kalsareissa ulos . Sit kuului klics .
Piti murtautuu omaan taloon . Ovi meni lukkooon . Ei kännykkää ei kenkii .
Mun hataran mieleni muistoissa on häive, jossa jiiri on ollut aikaisemminkin pisteen kanssa mittelemässä henkisesti. Joe oli silloin lomalla tai jotain.jiiri sanoi:Hullummaksi ja hullummaksi. Eipä ole hullumpaa olla hullumpana. Päinvastoin ja vastoin täysin vastalla täysin vatsoin päin vatsaa.
Nuo antamasi esimerkit perustuvat todelliseen elämään. Päivä pulkassa ⇢pulikka taksvärkissä. Balsamia haavoille ⇢Haavavoidetta. Mukana kuin peräpukama ⇢ Eihän siitä eroonkaan pääse, vaan se seuraa aina perässä.
Piste i:n päälle on siitä erikoinen, että se on erikoinen. Iin päälle ei vaan voi laittaa pistettä, koska siellä se jo on. Piste.