Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Tervetuloo kerhoo jonka vestit poistetaan . Katsos sun nokian
viestit ei ole enään .

Olin katsonu väärin . Kaikki ok .

Minä olen suunnitellut jo pitkään, että aion asua yhden talven iglussa tuossa takapihalla. hommaan jääkarhun nahasta tehdyt vaatteet ja syön vain rasvaista hylkeen lihaa. Mistähän nuo saa hommattua?

Tämä siis kahden vuoden ja neljän kuukauden päästä, kun olen eläkkeellä.

Asuuhan wimikin wigvamissa Lapissa poropeuka...eikun poromiesten kanssa koko kesän, joten miksi en minäkin pystyisi eskimoita matkimaan talviasumisessa.

No ensi kesänähän meinasin sen laavun rakentaa, joten ehkäpä siinä majailen sitten eläkepäivilläni.....

Siis et tiedä mistä saat takapihan hommattua? Aloita menemällä talon taakse. Oliko sulla muuta sydämellä?

Täällä ollaan jo toista tuntia oltu lupauksen mukaisesti wimi-väijyssä. Pari kertaa on vihulainen yrittänyt bittipuvussa ryömiä tuolta näytön reunasta. Mutta päätin, että millo hänen pään varjo sattuu tuohon kysymysmerkin kohalle, niin sillon hänelle tullookin noutaja. Muutaman kerran olen laukaissut kovimman:ctrl-alt-del-aseeni ja viruslaisten joukot ovat joutuneet perääntymään.
Wimistä ei vielä ole havaintoakaan, mutta tiedustelun mukaan ruokakassi on jo kannettu kaupasta ja valmistautuminen Kirstan valloitukseen on aloitettu.
Tääl vartiossa istun mä yössä yksinäin...

jiiri sanoi:
Täällä ollaan jo toista tuntia oltu lupauksen mukaisesti wimi-väijyssä. Pari kertaa on vihulainen yrittänyt bittipuvussa ryömiä tuolta näytön reunasta. Mutta päätin, että millo hänen pään varjo sattuu tuohon kysymysmerkin kohalle, niin sillon hänelle tullookin noutaja. Muutaman kerran olen laukaissut kovimman:ctrl-alt-del-aseeni ja viruslaisten joukot ovat joutuneet perääntymään.
Wimistä ei vielä ole havaintoakaan, mutta tiedustelun mukaan ruokakassi on jo kannettu kaupasta ja valmistautuminen Kirstan valloitukseen on aloitettu.
Tääl vartiossa istun mä yössä yksinäin...
Niin parasta. ;D ;D

Jep. Alkaa tuntua siltä, että olemme menettämässä wimin. Liekö UFOT kaapanneet? Semmoistakin kuuleman mukaan on sattunut. Niin ja kaikkia eivät ole edes palauttaneet.

Sääli jiiriä, mutta itsepä tuon väijyhugin ajankohdan itsellesi valitsit.

Väijyssä tässä olen minäkin. Koko aamun olen tähyillyt Ukin kompassisuuntaan, jotta näkyykö sieltä mitään savumerkkejä taivaalle nousevan. Mutta mitään en ole nähnyt. Niin on pimeää. Wimpulakin varmaan nukkuu vielä.

No odotellaan päivän valkenemista, jos vaikka wimi saisi vapisevilla käsillään jonkinlaisen nuotion aikaiseksi. Toivottavasti savumerkkikäsialasta saisi selvää ja jotain tolkkua, eikä mitään epämääräisiä kohmelokielihattaroita tarvitsisi yrittää tulkita.

Toisaalta jo se, että sieltä päin jotain savua ilmoille tulisi, osoittaisi, että on se jo palannut ruuanhakumatkaltaan ja elossa......

Saanemme raporttia ensi perjantaina lännestä. Ellei raportoijalla ole nälkä ja jääkaappi tyhjä, jolloin menee pe-la yöksi klo 1:39.

S-ryhmä alensi eilen Prismoissa joidenkin päivittäistarvikkeiden hintoja, mikä on ihan jees. Monissa paikoissa tuotteita on sitten hamstrattu hyllyt tyhjiksi, wtf? Siis mikä tämä suomalainen hamstrausgeeni oikein on? Tuleeko hätä käteen ja nenä vapisten pitää ostaa kaapit täyteen, kun pelätään hintojen nousevan sitten seuraavana päivänä? En nyt taaskaan tajua. Mutta on lottovoitto syntyä suomalaiseksi. Joo.

Keitä ne on ne hamsterit,
sellaiset hamsterimiehet,
jotka liikaa kamaa kotiin ostavat?

Keitä ne on ne hamsterit,
sellaiset hamsterinaiset,
jotka tarjousruokaa kärryyn nostavat?

Me ollaan hamstereita kaikki,
kun oikein silmin katsotaan.
Me ollaan hamstereita elämän,
ihan jokainen.....

Hyvin kiteytetty, vaikka menikin vähän nuotin vierestä. Oikea sävel kuuluisi "alennettua ruokaa" "tarjousruuan" sijasta. Mutta turha viilata pilkkua, mä menen laulamaan Joen sanoilla tota heti huomenna Prismaan. Saas nähdä koska jonkun pipo alkaa käryämään. Veikkauksia? Mä laitan 3 minuuttia (jos menen oikealle osastolle).

Tietysti vasemmalla osastolla voi käydä toisinkin. Ja koska joku vielä puuttuu käsitteeseen "alennettu ruoka", niin sanon eli kirjoitan siihen, että puutu vaan. Ja koska puuttumisestakin saadaan erilaisia näkökulmia, niin lopetan tähän. Muuten ei lopu ikinä. Ja ei sitten loppunut siihen. Moro.

Enkä kirjoita ruokaan. Hei vaan.

Joo.

Siinä se onkin jonkun mainosnörtin pää savunnut, kun on keksinyt niinkin hienon sanan kuin halpuutettu. Siellä on kokouksessa pähkitty ja pohdittu. -Ei voi olla, että ruoka on halvennettu. Ei saa olla tuollaisia kaksoismerkityksiä. Entä, laskimme hintoja. Se on käytössä kilpailijalla. Miten, jos laitetaan alensimme hintoja. No ei voi olla mikään alekaan, koska se on jo niin kulunut.
Jes. Minä keksin -"Halpuutettu." Maistelkaa suussa; halpuutettu, halpuutettu, halpuutettu. Eikö tunnukin hyvälle.
Aivan. Maistuu aivan yhtä keinotekoiselta, kuin sen Osuuskaupan johtajan puhe televisiossa, että haluamme osaltamme auttaa lamasta kärsivää Suomea ja köyhiä ihmisiä.
Miksi ei voinut rehellisesti sanoa, että tässä kilpailutilanteessa on pakko lähteä hintasotaan ja nyt katsotaan kenellä rahkeet riittää.
Eniwei. Hyvä, että hinnat halvaantuu, eivätkä enää pääse kipuamaan ylemmälle tasolle.

Elämme mielenkiintoisia aikoja. Kun vielä seuraavaksi noi polttonesteiden hinnat alkaisi oikeasti alenemaan. Mutta sitä ei tule kunnolla tapahtumaan niin kauan, kun on paljon firman kortilla tankkaavia (joita ei hinnat niin kiinnosta).

Ja kun vielä enemmän alkaa propeli pyörimään pipon huipulla, niin jospa energiakin halpenisi kunnolla ja pidemmäksi aikaa.

Sitten mä heräsin. Olen Suomessa.

Muuta Haadesi sieltä Tuonelan virralta tänne Pielisjoen virralle lautturiksi. Pääset nauttimaan halvasta Vennään bentsiinistä. Halpuutettu on......

Onko sulla oikeasti propellipipo? Minäkin haluaisin sellaisen. Lähetätkö....?

Mulla on vaan semmoinen mietintämyssy päässä aina viikonloppuisin kuin Pelle Pelottomalla. Se vaan tahtoo aina välillä lämmetä liikaa, joten sen päälle kun saisi propellipipon, niin jopa viilenisi aivot.

Jaa että sinnekö suuntaisin? Kaikki on laiffissa mahdollista, koskaan ei saa sanoa ei koskaan.

Mutta sulla ei siis ole propellipipoa, mutta on Pelle Pelottoman Käsikirja? Mun painoksessa on kyllä piirustukset pipolle ja niitä silmäilin tuotannon alussa. Siinä se vika piilee, päivityksessä. Hop kirjakauppaan.

Ei mulla sellaista Käsikirjaa ole eikä kyllä Jalkakirjaakaan enkä haluakaan. Mitä minä sillä? Käsien kuviako vain katselisin? No voisihan siellä olla monenlaista erilaista kättä kyllä. Olisi isoa ja pientä, valkoista ja mustaa. Olisi peukaloa keskellä kämmentä ja känsäisiä kouria. Ja sileitä kuin pikkulapsen peppu. Likaisia ja puhtaita. Sormia puuttuvia puusepänkäsiä ja jopa jostain kohtaa kokonaan amputoituja. Kenties tekokäsiäkin?

Oikeasti voisihan tuollaista Käsikirjaakin joskus selata. Siis jos ei enää mitään muuta kirjaa maailmassa olisi.....

Älä nyt oo tollanen. Laajenna näkemystäsi ja hengitä vapaammin, elämä on laiffii. Mutta älä ota liian tosissasi tuota katseen avartamista, ettei ruveta Paavo Väyryseksi (nimi muutettu) kadulla ja toreilla luulemaan.

Onkohan muuten tuommoisesta panoraamanäöstä tai -katseesta suurtakin hyötyä?

Höh, yksi palstan mainoksista mainosti autohuoltoa: "huolla autosi nyt, maksa vasta toukokuussa". Että on tuo tuommoinen levinnyt sinnekin, kaikkea sitä. Eipä kai tuo huonokaan ole ajatuksena. Mikähän ala seuraavaksi moista mainostaa?

No niin, Suomen potkupallomaajoukkue on onnistunut pelaamaan tasapelin Jemenin kanssa. On ne kovia, peukku.

Ja ihan sama, ketä sieltä puuttui.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.