Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Vanhoja Femmiltä tuli josku . Tosi hyvä sarja .

Parempi kuin Bec ja Wallanter . no ei sen tään . Vanhoissa Bekeissä on se ihana suomalainen nainen .

Mutta suosittelen .

All right, hyvä tietää. Kyllä muuten kestää tää käynnissä oleva projekti, onneksi on viikonloppu.

Ok . Pari tunnin tirsan otan että voin Joen herättää lumi töihin .

Päivällä pelittää . se on moi .

No mitenkäs herättely sujui? Joe on jo kolannut viisi tuntia, käynyt kahden tunnin kävelylenkillä polvista välittämättä ja kauppakin on koluttu. Mutta sitä en osaa sanoa, mitä söi muusta tietämättömyydestä puhumattakaan.

Käytännössä siis mä vaan spekuloin ja odottelen totuuden sanaa siitä, mitä oikeasti tapahtui.

Olen ollu jo pulkkamäes tunnin . Heräsin aikoja sitten . Kohta kisastudio virittelen .

Perskele!

Wimi ei herättänyt ja nukuin pommiin. Kuuteen asti.

Lumet kolattu yksi tunti. Lenkillä puoli tuntia. Silakkalaatikko tehty ja on uunissa. Keittoakin tein ja on hellalla muhimassa. Ohueksi hakatut pihvit on lämpiämässä keittiössä. Kai minä nekin teen vielä.

Joko kisastudio on alkanut?

Wimi lähti pulkkamäkeen Joen herättämisen sijasta ;D? No, elämä on valintoja ja wimin aamu on ollut osittaista alamäkeä. Millähän sitä saisi muutan jonkun lanttumaakarin vakuuttuneeksi, että vaikka elämä meneekin alamäkeen, niin on se vaan siistiä :).

Ei mulla nyt muuta, mutta ei tää tähän jää. I'll be back...

;DOlin 3- vuotiaan tytön kanssa . Ei elämä ole alamäkee .

Olen onnellinen .Joe on onnelinen Haades on onnellinen .
Elämä on ihanaa .

Mutta onko kellään matikka päätä .
Jos laitan 300 w uppopumpun pörrämään tonne avantoon 24/7

Kolmeksi kuukaudeksi . Mitä se tulee maksamaan rahassa ?

Totta kai me ollaan onnellisia :)! Tuohon uppopumppukysymykseen saa jiiri vastata, se on viisas itämaan tietäjä (tai Itä-Suomen).

Valistumaton arvaus oikealta lonkalta pikavedolla on n.5 senttiä/tunti, 1,2 €/vrk, 108 €/3kk. Voin olla olematta väärässä tai jopa olla oikeassa. Arvio perustuu täydelliseen tietämättömyyteen, enkä ota vastuuta, jos vahingossa olen oikeassa.

Minä en noista sähköjen hinnoista tiedä mitään. Eukko nimittäin maksaa aina sähkölaskun. Tosin minun tililtäni vissiin. No eukkohan meillä aina laskut tiekkarilla maksaa. Minä kun en ymmärrä niistä.

Tulin, näin ja söin. Eikös se Ceessarikin jotenkin noin sanonut historian mukaan?

Hiihtojakin katsoin. Tussarit niillä näkyi olevan välillä selässä ja välillä tanassa. Missähän suomalaiset oli? Ei kai vain liitossa ole rahat loppu, eikä ollut varaa lähettää ketään?

Hienoa, että me ollaan onnellisia.

Nuorin armeijajeppe kävi kylässä ja pudotti lumet rillimökin katolta. Eikä ottanut maksuakaan, vaikka tarjosin. Kun kuulemma oli intistä saanut ensimmäisen tilin 35 euroa, niin ei tarvinnut rahaa.....

jiiri sanoi:
Valistumaton arvaus oikealta lonkalta pikavedolla on n.5 senttiä/tunti, 1,2 €/vrk, 108 €/3kk. Voin olla olematta väärässä tai jopa olla oikeassa. Arvio perustuu täydelliseen tietämättömyyteen, enkä ota vastuuta, jos vahingossa olen oikeassa.
Koska mä olen oikeusoppimaton, mietin täyttääkö tämä Jiirin viesti vahingonteon tunnusmerkit sen korreloituessa tulevaisuudessa suuntaan, toiseen tai kolmanteen.

Oh boy, elämä on laiffii momentumista momentumiin.

Vahingonteko edellyttää tahallisuutta, mikä on kyllä täysin ristiriidassa nimikkeen kanssa. Toisaalta, jos vahingon voi tehdä vahingossa, niin onko tahallaan tehty vahinko, tahinko.
Ou jee, laiffi on niin elämää hetkestä retkeen.

Vinde, ei oo heleppoo jurristeilla ja juomareilla ammateissaan. Mutta se on heidän latunsa se, mitä pitkin etenevät lipsumisesta luistamattomuuteen.

Pitäisiköhän sitä mennä Prisman kautta saunaan? Pohtimisen arvoinen ajatus tämäkin.

Onko sinulla yhteinen sauna Prisman kanssa, vai ainoastaan yhteinen sisäänkäynti. Voi olla hyväkin ratkaisu. Pysyy zeroissa ja makkarassa.

Minäkin haluun prisman ja sen saunan . Täällä on on vaan s-kauppa . Ja maksoin sen laskun . Dieselit maksan kortilla .
Maksoin vahinkossa likaa 100 euroo . Oli aika pieni lasku kun tuli .

Jiiri tuliko paketti ?

jiiri sanoi:
Kiitos, tuli. Vedin sen heti päähän, eikä pää ole yhtään kipeä.

Ei se sitä auta . Se on mietintä myssy .

Se auttaa wimi-suomi ymmärryksii .

Onko mulla sitten mietintäkaulaliina. Lämmin se wimin lähettämä kaulis kyllä ainakin on. Kiitos vielä kerran siitä. Oli se tänäänkin kaulassa koko ulkonaolemisajan.

Minä olen tullut laiskaksi. En viitsi tänä iltana edes saunaa lämmittää. Lämmitän huomenna.

Mietin, että pitäisikö vielä kerran käydä lumityöt tekemässä, kun satoi hiukan taas lisää, vai jätänkö senkin laiskana huomiseksi.

Mahtaakohan wimpula lämmittää tynnyrisaunan tänä iltana ja käydä jopa uimasillaan?

Sorsapillihan, siis se yksi ukkeli, joka ennen aikaan kävi täällä useinkin, käy yleensä avannossa pulahtamassa. Kova jätkä.

CJoe sulla on se sanakirja . En laita tynnyrisaunaa nyt .
Mut avanto on . Jos jiirin laskelma pitää paikkaa . Kannattaa maksaa . Sauna on alakerrassa . 50 metrii matkaa . Käyn myös ilman saunaa siellä .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.