Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Koitos onnistuneesti koettuna ja päivä jatkuu. Nyt ei ole tarvis tehdä yhtikäs mitään ennen maanantaita, mutta voi tehdä jos jotakin ihan fiilisten mukaan. On tämä hienoa 8].

Mitenkäs Joen klapiprojekti etenee ja onko wimi jo herännyt? Entä meinaako täällä tänään käydä kukaan muu tsättäämässä?

Ei etene klapihommat yhtään. Vieraita kävi eli pojanpojan vanhemmat ja niille piti rillata ja sensemmoista. Pojanpoika nyt täällä ja eukko taitaa lähteä hänen kanssaan kauppaan.

Minä olen tässä kahden vaiheilla, että otanko ruokalevon vai klapihommiin.

Taidan vaan levätä. Klapit löytää aina edestään. Ei ne minnekään karkaa.

Ei täällä näköjään kirjoitusvuoroaan joudu jonottamaan. Jospa sitten suuntaan Prismaan.

Wimillä taitaa olla ihan muut asiat mielessä kuin fasekaveruus Pysy erossa työpaikan naisista. Mullekin kävi niin, että työpaikalta löysin naisen, jonka kanssa on eletty 25 vuotta. No Wimi on nuori mies ja vaihtelu virkistää. Et kyllä Joe mitään menettänyt, kun et ollut kalamarkkinoilla. Oli siellä kyllä kalaakin, mutta valtaosa oli muuta höttöä. No puolukkaa ja omenia oli myös myynnissä, joka oli kyllä positiivistä. Meikäläisellä kun on henkinen kala-allergia ilahdutti myös runsas lihatuotteiden määrä. Yllättävää oli, että Viron juusto - ja makkaratuotteita myy paljon nyt myös suomalaisia.

Joo. Ei ne kamarkkinat enää kiinnosta meikäläistä.

Mutta pinosinpa sittenkin klapeja. Eihän sitä mitään luonnolleen voi.

Lentopalloo kattelin äskön. Söin ja nyt taas lepään. Se vaan on niin, että kunnon sissi jos ei ole liikenteessä, niin se syö tai lepää. Tai molempia.

Se olisi sitten herkutteluvoittoinen ilta tänään: pizzaa, mustikkatassuja, vaniljatäytepullaa, tuulihattuja, sinistä Sininistä, Zeroa. Nam 8].

Ei toki kaikkea kerrallaan, hiljalleen, hiljalleen.

Korvapuusteja söin äsken kaksi. Jotta on tässä herkuteltu meilläkin.

Huomenna tehdään pitsaa ja koko jälkikasvuporukka on tulossa syömään. Joten herkutellaan sitä huomennakin.

Toki aamupäivällä on metsään mentävä. Kohta tulee talvi ja rangat pitäisi sahata ja pilkkoa ja tuoda kotiin pinottavaksi. On niitä siellä vielä yli viisi kuutiota.

Olli muuten soitti tänään.

Missähän se wimi luuraa? Lupasi tulla tänä iltana tänne höpöttämään, mutta eipä vaan näjy ei kuulu.

Minä taas jämähdin yhden kirjan pariin.

Mutta ei se mittään. Jatkan kohta lukemista. Haadesi jatkaa ilmeisesti herkutteluaan....

Minä muuten tuon aina laivalta lakupiippuja. Risteilyllä jos olen.

Wimi on varmaan taas siellä yhdessä saaressa. Siellähän se nykyään unensa ja näläkänsä näkkee. Seleviäs ees maanantaiksi töihin....

Herkuttelu vähän tökkii, sitä ei ole näköjään enää moiseen niin tottunut. Toistojen puutetta. On hieman muutenkin tylsistynyt olo, mikä välillä on sivuseuraus olotilasta, jossa ei tarvitse touhuta mitään nyt tai lähitulevaisuudessa.

Olemisen yliannostus vissiin?

Mä en nyt tiedä, onko tämä liian ennenaikaista mainostamista vai ei, mutta huomenna on perjantai. Toisaalta samapa tuo, perjantain saapumista ei voi estää, ettäs tiedätte 8].

Joo. Huomenna se taas on ja hyvä niin.

Mutta eipä alkanut viikko hyvin meikäläiseltä. Maanantai-iltana sain pikkuiset ylinopeussakot. Onneksi vain 288 euroo. Neljänkympin alueella 68. Ja sanoipa pollari, että oli tutka näyttänyt välillä 71.

Kaupasta tulin ja ajatuksissani ajelin. Onneksi en ollut ainut. Sen verran hyvä paikka niillä oli, että pollariautoonkin piti oikein jonottaa.

Vähän vaan korpesi.....

Susirajan rajalla muuten kaikki hyvin. Paitsi tietenkin polvi on kipeä. Mutta ainahan se....

No voihan perjantai.

Just tulin töistä ja suolasin lohen. Taidan taas illemmalla loimottaa. Eihän sitä laavun tulisijaa tyhjän pantiksi ole rakennettu.

Nyt pienille kauneusunille......

Ei sitä näin kauniina syyspäivänä jouda nuokkumaan. Mökillä ollaan ja nautitaan monistakin asioista. Toki sitä tännekin aina välillä keretään näpyttelemään, jos aihetta ilmenee tai porukkaa ilmestyy linjoille.

Tirsat otettu ja jopa pikaimuroitukin. Eukko on tytön luona kylässä ja ohjeet oli listassa.

Kyllä sitä pakko on unet ottaa joka iltapäivä. No Haadesihan ei herääkään joka aamu neljän ja viiden välillä ja tee raskasta ruumiillista työtä, joten jaksaahan sitä nököttää pystyssä aina yömyöhään asti.....

Nyt lähden ulkohommiin. Teen uuden loimotuslaudan ja tikut. Saatanpa hieman klapejakin pinota, kun on kaksi peräkärrillistä pihassa kasassa.

Palaan myöhemmin kanavalle.

Jep, en herää en, lähempänä kuutta vasta. Ja toisekseen tänään vasta kahdeksalta, kun on mökkipäivä (tai pidennetty mökkiviikonloppu tarkemmin määritellen).

Kyllä nuo päikkärit on tuttuja ja useinkin käytössä, sen verran mukavaa simahtaa sohvalle kerran, pari viikossa. Mutta toteamus liittyikin ennen kaikkea tähän päivään ja vallitsevaan säätilaan. Kelpopäivä!

Tuunasin äsken vanhan tv-tason päällisen leveämmäksi, uudessa mökkitöllössä on liian iso jalusta. Onneksi täällä on kaikenlaisia tykötarpeita.

Minä alan olla oikeasti huolestunut wimistä.

Eihän vaan ole hukkunut tai jotain siellä saaressa, jossa se niin viihtyy....?

Lohi loimutettu ja melkein syötykin.

Seuraavaksi vapaata seurustelua eukon kanssa ja taidanpa katsoa yhden moskovalaisen joukkueen peliäkin, jossa muunmuassa on yksi finlandiankin poika mukana. Viasat Sportilta.

Missähän muuten Iso Joe nykyisin luuraa? Vai onko tehnyt jotain pahaa itselleen tai muille ja joutunut teoistaan edesvastuuseen.

Turha minusta olla huolissaan . Olin viime lauantaina niin turvassa kuin voi Ugissa olla .

Kirstassa . Rupesivat Mulle uhomaan . Siinä oli noita paikallisii

Moottoripyöränkerhon jäsenii 7-8 . Istuin aika lähelle niitä .

Ne sanoi et voi siinä istuu .

Ja minä kysyin miksen ?

Hän ei kuulemma tykkää siitä . Minä siihen Ei kiinosta .

Hän kysyi etkö pelkää meitä .
En kun ei ole mitään syytä . Ilta meni niitten kanssa
huonosti kestää viinaa gansterit .

Nyt saan istuu missä haluun .

Lapsen vahtina tänään olen mummin kanssa .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.