Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Haades jon minä maalainen tule isoon hesaan . Junalla tai onnibussilla .

Miten pääsen Tuusulaan . Meneekö sinne juna ? tai bussi ?

bussii ajattelin mutta mistä tiedän että ollaan tuusulassa .

Ikinä käyny ?

Tuu sula!

Turvassa minäkin olen täällä. Kolmensadan metrin päässä on Cannonballien maja. Issoo Harlikkaa on pihassa aina. Ja jotain korstoja siellä aina näkkyy liikkuvan.

Kai ne olevinaan jotain kovanaamoja on, mutta ei niistä minulle mitään haittaa ole ollut. En kyllä ole jutellut niiden kanssa, kun ei mitään asiaakaan ole ollut. Enkä ole juopotellutkaan niiden kanssa...... Polliisiautot siellä joskus käy. Kai niillä on sitten asiaakin.

Pitäkööt siis tunkkinsa! Polliisit ja Cannonballit.

Täähän olis järki ohjelma jos tolla ei olis noita ärsyttävii viiksei .

Mitä sä wimi Tuusulassa teet? Jos autokaupoille olet menossa, niin vissiin Hyrylään? Sinne pääsee bussilla Hesasta. Juna menee Lahden suuntaan, Keravan kautta, "Mäntsälä mielessään" (Kake Singers). Vai onko joku muu Tussulan osa mielessä?

Joo eukolle autoo . Sulankuja 1 tuusula .

Hitto metässä pärjään osaan mennä . Veneen kanssa en eksy .

Nyt vaan tänne eksyn .

Tuusulanväylän (tie Helsingistä Hyrylään) varressa näyttää olevan, bussilla pääset.

Eukko lähti tyttären kanssa Kuopijjoon ostosille. Ikejaan ainakin.

Mie lähen mettään. Jonkunhan tässä on taloudesta huolta pidettävä, kun vaimo vaan tuhlaa.

Jokos Joen tili tuhlattiin Kuopijous? Ja miten wimin retki Tuusulaan sujui, vai onko vielä kesken?

Tuusulan jätin väliin . Niin viikolla haen . Tampereella on nyt ykkös ehdokas .

Lapsinlapsien kanssa tässä on leikitty . Metäs seikailtiin .

Eväät oli mukana . Nyt tynnysisaunaan ja uimaan .

Jäätä oli jo 2-3 senttii :)

Ei oo eukkoo vielä näkyny. Eikä loppurahoja....

Minä olin metsikössä ja sitten kävin vielä sittarissa ja nyt olen katsellut lentistä.

No nyt tuli eukko just.

Itekkin olen hiukan autoa katellut. Vaikeaa on kyllä valinta, kun pitäisi olla 200 km/h kulkeva auto ja maksaa alle 20K. Vähän ajettu vielä. Bensavehje vielä. Kun meikäläisellä ajokilometrit vuodessa on n. 5000 km niin haluaisi ainakin viimeiset vuodet ajaa autolla, jolla kuolee varmasti jos kohdalle sattuu. Kunnon vauhdissa. No en ole itsemurhaa suunnittelemassa, mutta kun aina ollut sellaisia " perheautoja" , jotka kulkee tasaisesti , niin voisihan sitä joskus täräyttää oikein kunnon ylinopeussakot jahka eläkkeelle pääsee ja tulot laskee reilusti.

Ei vain noilla autoilla saa sitä 1500 euroa romutuskorvauksista ,kun päästöt on liian suuret. Lopputulos on varmaan se, että ajelen vanhalla Hondalla, joka on loistavassa kunnossa, kunnes ottavat kortin pois.

Jaa että Hondan kunto huononee, kun siitä otetaan joku kortti pois? All right, en tunne merkkiä niin tarkkaan, vaikka jo yli kymmenen vuotta sitten sain liikanimekseni "Honda-mies".

Hanki veke Volvo, siinä ei ole korttia ja kelpo härveleitä useampikin malli.

Itellä on se kansanauto eli Volkswagen, mutta pakko kai vaihtaa merkkiä, kun saksalaiset paljastuivat huijareiksi. Ajattelin vaihtaa Toyotaan tai Pösöön, joten sinullakin Laakkonen on vielä toivoa, jos luet näitä.

No männäviikolla kuulin että -11 vuonna valmistetun Avensiksen kanssa alkaa yhteistyö olla lopuillaan. Itte ajelen korealaisella, onhan näissäkin omat huolensa.

Tojotalla sitä pääasiassa mennään. No välillä yksi päivä Sitikalla, kun eukko on ulkomailla Tojotaa tankkaamassa.

Onkohan mulla jo kolmas Tojota peräkkäin. Olen tykännyt. Pääsee varmasti paikasta A paikkaan B ja takaisinkin. Ei mitään remontteja koskaan. Vain öljynvaihdtoja ja joitakin kuluvia osia kuten jarrupaloja ja tuulilasinpyyhkimiä joutuu joskus vaihtamaan. Nyt on Korolla. Ennen oli Avensis ja sitä ennen Korolla.

Ja vahvasti olen sitä mieltä, että jos vielä vaihdan, niin merkkiä en vaihda. Tosin vaihdoinhan Sandelssinkin Alekokkiin......

Voi herranen aika, kun olen kade. Mikael JUNGerille meinaan.

Vanhalla ukonrähjällä on 24-vuotias naisystävä. Ilmeisesti oikein rakas?

Emilia Poikkeus on naisen nimi. On siinä nimellä heitetty.....

Mutta onnea silti tuollekin parisuhteelle! Mahtaako kestää pitkään?. No Poikkeus vahvistaa säännön.....

Kotimaan uutisotsikko Iltalehden nettisivuilla 20.10. klo 8:55 näyttää seuraavalta: "Slovenia aikoo ottaa armeijan avuksi rajojen valvontaan". Mä vissiin nukuin aikoinani mantsan tunneilla, vaikkei silloin Sloveniaa itsenäisenä valtiona ollutkaan. Tai jotain muuta on mennyt ohi. Mutta kyllähän journalistit tietää ja niihin on uskominen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.