Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Kuolemisesta tuli mieleen, että kävin tänään meidän kunnan ruumishuoneessa. Siellä pitää tehdä hiukan remonttia liukuovelle.

Mutta ylihuomenna on perjantai, jos joku ei sitä ole vielä tajunnut. Miten saataisiin tieto wimillekin....

Me eukon kanssa lähdetään lauantaina Kolille pariksi yöksi. Mulla on maanantai vapaata. Ootteko kade, kun siellä on kylpyläkin....?

Eukko meinasi, että lähdettäisiin vaellukselle siellä. Tällä polvella taidan vaeltaa korkeintaan ravintolaan asti.....ja jos allah suo, niin vielä takaisinkin.

Lähetä wimille telegrammi tai savumerkkejä, vanhassa vara parempi. Miksi pitäisi olla kade? Jos joku menee jonnekin, voi sinne mennä itsekin tarpeen ilmetessä. Tai jos joku ostaa jotakin, voi semmoisen ostaa itsekin. Jne, jne. Kateus on pahe, diggasi sitten Allahia, Buddhaa tai jotain muuta korkeampaa olentoa.

Ugh, olen puhunut. Siis kirjoittanut :-X.

P.S. Mä luullakseni sirkuttelen perjantaista ylihuomenna ainakin vähäsen, jos tieto ei sitä ennen mene länsirannikolle. Näin ainakin tulevat aikakirjat tietävät kertoa.

Persletto sentään, Iltalehden nettitoimitus. Vaikka vakavasta asiasta onkin kyse, niin Kreikan vesien tapahtumat eivät ole kotimaan uutisia, eikä useita ole sama, kuin kaksi. Mitähän pääsyvaatimuksia noilla "toimittajilla" on? Ilmeisesti jos pidät heinäseivästä kalana, tai jotain vastaavaa, saat pestin. Okei, uutinen on STT:ltä lähtöisin, joten sopassa lienee useampikin kokki, mutta kuitenkin.

Joo. On perjantai ja kaikilla hyvä tahto tai silleen. Aurinko ei paista ja se vain kiertää maapalloa ympäri tai silleen....?

Nyt kauneusunille tai silleen.

Että silleen.

Baarikierros tänään voittaa sen pelin katselemisen , jota ei saa mainita. Tässähän alkaa tuntea ihan nuoreksi. No edellisestä baarikierroksesta on 6 kk aikaa.

Ostin hienon ja kalliin ulkoilutakin 2 viikkoa sitten. Tullut varsinainen murheenkryyni. Ensin jäi varashälytin kiinni, joka viikonlopun jälkeen irroitettiin. Täytyy kyllä kiittää Joensuun Carlssonin myymäläpäällikköä että hienosti korvasi vaivan antamalla 3 urheilusukat. No nyt alkuviikosta takin sivutaskusta hajosi vetoketju. Eikun takki takaisin liikkeeseen. Takki matkaa valmistajalle, joka varmaan on Kiinassa. Eli tuli pitkä syksy (talvi) ilman takkia. On muuten niin hieno takki. Povitaskuun mahtuu 13 tuuman läppäri. Tai kahteen povitaskuun ja muihin taskuihin 20 olut tölkkiä. Testasin .

Nyt mökille ja kohti saunaa, kylpytynnyriä, juomia, ym. Tänään aikaistutettu Halloween, huomenna oikea ja sunnuntaina jatkettu. ;D

Vanhimman pojan synttäreiltä just tulin. 29 täytti.

Mutta ei ollut iskalle varannut kuin sikspäkin. Perhana sentään! Prismasta piti käydä lissää kotimatkaa varten. Ei me eukon kanssa muuten siellä Prismassa, mutta kun sen piti hommata jotain hepeniä.

Huomenna sitten sinne Kolille...laatuaikaa viettämään.....

Yhden Petterin matsia olen seurannut tässä syrjäsilmällä. Lajia en mainitse.....

Voihan perjantai sentään!

Rillimökkii en lämmitä tänä iltana enkä laavullekaan pistä tulia.

Eihän tässä yksi immeinen kaikkee kerkii.

Letkulämpärin vaihdoin äsken tyttären autoon . Eikö se tule siihen öljylauduttimen ja alavesiletkun väliin . No siinä se nyt on .

Kyllä mulla on grilli päällä . Tynnyrisaunakin on lämmin ja lammessa pikkasen jäätä johon voi pulahtaa .

Jaa tämmöttiis täällä, wimittä ollaan. Joen seuraaman tyypin jälkeläisen perheenjäsenen sukulaisen kanssa olin puuhailemassa yhden jutun parissa. Nyt sohvitellaan loppuehtoo töllön ääressä tai töllöttä, en vielä tiijä.

Ja kirjoittaessa tätä ollaankin wimin kaa. Hyvä.

Hojohojo! Olin missä olin, tein mitä tein... nythän tämä kuulostaa Jari Sillanpään kappaleelta. Pakko oli napsauttaa korkki auki Chymos Ruska pullosta kun nyt satuin tietämään ettei siinä yhdessä lajissa sillä yhdellä seuralla mene kuin Mattisenlahdessa, kun se yksi kalju mies on ruorissa. Mutta ei siitä sen enempää. on se Maija Paavonen hieno mies. Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin.

Jees, hieman välillä rajoittaa tarinan punontaa, kun ei saa haastella yhdestä jutusta tai siihen liittyvistä asioista. Mutta vain välillä, ilmankin moisia ei sisällöstä ihan parasta a-luokkaa tule yleensä. Siis mun horinoiden sisällöstä, muita en tohdi arvostella.

Vanhuus on tullut ,kun ennen klo 23 jo paarikierrokselta kotiin tuleen pyörällä. Ja vielä sitä täällä netissä voivotteleN. Eipä täällä taida muutkaan mitään tällä saralla voi kehua. Paitsi Wimi. Kyllä harmittaa tuo pyöräiiljöiden typeryys, kun eivät valoja käytä. Kun kotiin poljin Joensuun hienoja, polkutöitä suurempi vaara oli törmätä pyöräilijään kuin autoon. Emäntä ennakoi tämän ja antoi oman lisälampun minun oman etulampun lisäksi.

Ajoin tänään autolla pitkästä aikaa autolla töihin. Sen takia kun emännällä oli ketjut pudonneet enkä viittinyt
käsiäni paskantaa. Kesärenkaat alla ja hiukan liukasta. En taida vaihtaakaan autoa. VAnha auto on hyvä.

Jep, nuo valottomat pyöräilijät on pahoja. Luonnollisesti vaatetus on vielä tumma tai peräti musta, kuten autojen alle ryntäävillä heijastimettomilla jalankulkijoillakin. Monilla näistä kahdesta viiteryhmästä on kuitenkin ajokortti, joten näkymättömyys autoilijoille luulisi olevan tiedossa. Mutta kuinkas sitten käykään? Ajetaan valoitta ja ilman kypärää (kampaus menee vinoon), ei käytetä heijastimia.

Suomalainen järjettömyyden juoksu on välillä mykistävää. No joo, se siitä ja jos joku haluaa olla pimeällä näkymätön, niin sitten on.

Perin hiljaista Mansionissa edelleen, kun muut vaan tuhisevat. Tämä rauha ja vapaus! Silence is golden 8].

On tässä jo ulkohommissa oltu iät ja ajat.

Eukko lähti Venäjällä käymään heti aamusta. Iltapäivällä johonkin aikaan lähdetään reisuun. Hyvähän se on lähteä, kun on täysi tankki ja tyhjä pää.

Saatan vielä tänään täällä piipahtaa tai sitten en. Siinä ne vaihtoehdot oikeastaan ovatkin.

Ulkohommissa täälläkin olaan oltu jo ennen yhreksää. Eukko käski tampata matot .

Veke en ollu eilen baarissa. Lapsenlapset oli yökylässä . Laatuaikaa vietin .

Porakaivon pumppu pitää tänään uusia . Vanha oli menny paskaksi.

Veden pinta on 6m pumppu on siitä 16m syvempänä . Oli kiva kiskoo sen ylös .

Miten Joe kylpylässä meni oliko porukkaa . Palaan astiaan mut nyt menen kaivon juurelle .

Tuli tuosta Joen tyhjästä päästä mieleen, että jonkinlainen toimintakeskus siellä kuoren sisällä on jokaisella. Jotkut kutsuu rusinaksi, toiset jollakin toisella termillä. Any ways, kun päätä nopeasti kääntelee ja ympäröivä kuori on riittävän kova, saattaa kuulua kolinaa funktioytimen kimmahdellessa ympäriinsä.

Nyt kun Joe menee Hallituksen puheenjohtajan kanssa Kolille ja mahdollisesti kolisee tavalla, jos toisellakin, niin saadaanko siitä jotain synergiaetuja? Tämä haiskahtaa syvälliseltä suunnitelmalta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.