Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Kerrostalossa on puolensa, kuten onakotitalossakin. Ja löytyy molemmista haittojakin. Pääasia, että oma residenssi toimii ja siellä viihtyy.

En kyllä löydä mitään huonoja puolia omakotitalosta . Ei taajamassa . Saan tehdä mitä haluun .

Huomenta pojat!

En minäkään ihan helpolla kerrostaloon menisi. Toki en tiedä, millaista siellä on, kun en ole koskaan asunut. Rivitaloissa olen kyllä asustellut. No ainakin hissi pitää olla, jos kerrostaloon.

Kyllä omakotilalossa on kivaa, vaikka välillä lumi-ynnä-muita-töitä pukkaakin.

Nytkin juon kahvit, luen lehden ja lähden kolaamaan. Viis senttii on tullu.

Ps. Astaloa en halua. Ainakaan päähän......

Lumityöt jälleen kerran hoidettu. Polveen koskee. Klenkata pittää.

Tulisikohan ne tummahipiäiset maahanmuuttajat kolahommiin, jos vaikka sitä vastaan, että saavat asustella täällä ilmaiseksi kaikkinen asumisetuineen ja ruoka-ja vaatehuoltoineen?

Riittääköhän muuten enää Suomeen yksi valtakunnansovittelija? Uutta kansaa tulvii sen verran, että luulenpa, jotta pari lisäsovittelijaakin pitää hommata niitä tänne sovittelemaan ja järjestelemään.....

Näillä ajatuksilla polvia lepuuttamaan.

Menee toistoksi, mutta lumitöiden toinen kierros jo hoidettu. Polveen koskee.

Näyttää menevän myös yksinpuheluksi, mutta hyvä niinkin. Tuleepahan meikäläisen asiakirjoitusviestihistoriaan lisuketta, jotta voisin joskus päästä takaisin siksi kalifiksi kalifin paikalle eli johtoon kpcomin viestien määrässä.

Pahin kauhuskenaarionihan on, että Jokavani tulee takaisin ja en saa häntä koskaan kiinni......

T
änään oli mahtava fiilis . Oltiin xxl busterin kanssa merellä
ja räntää tuli sakeena . Kolme isoo ahventa sain lipalla .

Kaveri jotai haukeja . Tykkään räntäsadesta ;)

Haluaisin että jokavani tulee takaisin . Jokelos sanoi hyvin . Mistä tietää että ny on hyvä jenkki :D Tule Jokafani takaisin ja tee kunnon etumatka .

Sain viikolla työterveyshuolosta verenpaineen mittarin kotiin .

Nyt on normaalit arvot kun en katso hoitajan tisseihin .

Kuulo ja heuhkot on kunnossa . Eli jatkoon .

Minä sain verenpainemittarin jo aikaa sitten kotiin. Ostin itse.

Eukko aina mittaa. Sen tissit ei enää nosta painetta kovin paljoa, kun niin tutut ovat.....

Noista keuhkoista tuli mieleen se vanha vitsi, jonka kuulin jo viiskyt vuotta sitten.

Eli Kauko käyhkö meni aikoinaan ravinteliin ja tilasi ruuaksi sydäntä. Tarjoilija vastasi, että valitettavasti sydän on päässyt loppumaan, mutta käykö keuhko?

Mitä Haadekselle on tapahtunut? Liikaa liikennetta virralla? Ei kyllä mikään ihme, kun terroristit pistää kylmäksi porukkaa joka puolella.....

Ei varmaan Haadeksella ole kiirettä . Jos soittaa vaikka hautausfirmaan . Ja kysyy on onko huono hetki . Ei kiirettä asikas on kyydissä eikä sillä enään ole kiire .
kivee

Biisamitkin mainostavat

Jaa. No minä kävin saunassa. Tässä pikkuhiljaa alan henkisesti ja ruumiillisesti valmistautua rillimökin tulille laittoon.

Haadekselle toivottavasti ei ole käynyt huonosti. Meinaan, että olisi itse pudonnut virran vietäväksi......Kiireessähän voi vaikka mitä sattua.

Mullekin kerran sattui pahasti kantapäähän. Olin nimittäin kiireestä kantapäähän. Siihen saumaan se rokotti. Huonosti kävi. Onneksi selvisin lopulta pälkähästä. Enkä päätynyt kauemmaksi kuin ojasta allikkoon.

Mutta nyt ottaa kohta ohraleipä, jollen lähde rillimökkiin. Ja pirukin on kohta merrassa, sillä eukko valittaa nälkäänsä.

Justiinsa kerroin, että mitä tuosta niin huutelee. Ajattelisi niitä juutalaisia ja muita natsien keskitysleireillä. Tietäisi, mitä se nälkä oikeasti on.

Näihin sanoihin päätän ja pisteisiin päätän.......

Oli yksi juttu, josta ei täällä voi höpistä. En kai mä nyt yleensä jätä polvi- ja tissikeskusteluja väliin. Mutta lisää tsättiä myöhemmin, täytyy viedä Haades Jr. mummolaan, kun haluaa sinne yökylään.

Mutta elkää vaan Uuteenkaupungii muuttako . Jos haluut lauttasaunan . Vaikka olis rekisteröity vesikulkuneuvoksi .

Rakennusvalvonta määräsi sakon uhalla poistamaan sen .

Minä vaan kysyn keneltä se on pois jos jollain on lauttasauna omalla vessalla ja moottorilla . Antais toisten yrittää .

wimi sanoi:
Mutta elkää vaan Uuteenkaupungii muuttako . Jos haluut lauttasaunan . Vaikka olis rekisteröity vesikulkuneuvoksi .

Rakennusvalvonta määräsi sakon uhalla poistamaan sen .

Minä vaan kysyn keneltä se on pois jos jollain on lauttasauna omalla vessalla ja moottorilla . Antais toisten yrittää .
nauttii elämästä .

Rillimökistä tultu. Harkut nautittu. Vanhin poikakin kävi avovaimonsa kanssa.

Nyt nauttisin kahvista ja konjakista. Ikävä kyllä, niin kukaan ei keitä mulle edes sitä kahvia eikä kyllä ole konjamiiniakaan.....

Miksi lauttasauna pitää olla? Eikö ole parempi ja mukavampi käydä sellaisessa saunassa, joka on kotona? Ja vessakin ihan sisällä.

Toki ymmärtääkseni, niin Haadekselle se olisi hyvä lisä työpaikalle. Samalla lautalla, millä vie porukkaa virran yli, voi hiljaisemmalla ajalla pyörähtää löylyissä ja jopa hiukan nauttia......

Mulla sokeritauti. Miksihöhän aina sanon noin ,enkä diabetes.VArmaan johtuu siitä, että muistan olla syömättä sokeria. Taas oli vuositarkistus ja kaikki arvot oli huippuluokkaa, jota suuresti ihmettelen. Mietiskelen miten työterveyshuollon käy tässä Sote- uudistuksessa. Toivottavasti ei huonosti.

Pikkujoulut oli eilen . Pääsin esiintymään ja sain hienon palkinnnon. Paras puku. Vaikutti ehkä hiukan kun kerroin , että en ole ikinä saanut mitään palkintoa.

No puvun ja puheen avulla sain ilmaiset oluet.

Kai Lautturi tietää mikä lauttasauna . Voi mennä kalaan saaren toisKelle puolelle . Voi pysähtyy jos haluu mutta voi saunoo liikkuessa . Joe niinku Merellä .

Kovalla tuuleen ei kannata mennä . .

Joe meinasi jokilauttasaunaa Styxille, ei (vissiin) merikelpoista versiota. Tosin en ole asiaan sen kummemmin perehtynyt, tämä tuli niin äkkiä.

On meri kelpoinen . Kaverilla on Kustavissa melkein samalainen .
Niin veke viesti meni avaruuteen .

Pelkään sun juttuu . Monella voi olla 2- tyypin diapeetis tässä iäs ja pikkujoulut edesssä .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.