Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Mulla on melkein kaikki muut taudit ja vaivat, mutta ei sokeritautia.

Makkeen tauti kyllä välillä iskee. Silloin maistuu Vatserin sininen.....

Nyt nukkumaan!

Öitä!

Tehdäänkö se enään suomessa? Oli miten oli tunnustan marabu
sta tykkään . Yksi pala kuukaudessa . En ole makeen perään .

Clilii popsin .

Eiköhän se tehdä. Maraboullakin on pari maukasta suklaata, mutta nyt täytyy pärjätä ilman. Eikä siinä vielä kaikki, taitaa olla tutimisaika täälläkin, sen verran raskailta silmäluomet tuntuu. Öitä vaan täältäkin, jollen tule toisiin aatoksiin tai jopa piristyn.

Ok minä juttelen yksin sitten . Kirstaan §en kehtaa aina mennä
. Eukko nukkuu .

Tai lähden kirstaan . kun maa pyörii omalla nopeudella oman akselin ympäri lännestä itään . :)

Mutta maapallon pyöriminen hidastuu koko ajan. Saa nähdä, että pysähtyykö kokonaan meidän elinaikanamme.....?

Mutta jos niin käy, niin toivottavasti Susirajan alue jäisi aurinkoon päin.....

Hiljaisen oloista valtakunnassa tänään, palsta mukaan lukien. Kotona päivä mennyt kaikenlaisten järkkäilyiden merkeissä ja sama jatkuu taas tauon jälkeen. Se on moro.

Onhan tässä kaikenlaista puuhaa ollut. Aamusta ne normaalit lumityöt, sitten hiihtoja katselin ( pakko myöntää, että nukahden kesken ).

Sitten äsken vielä piti tuijottaa yhtä matsia, jos ei täällä sen enempää.

Nyt Columboo.

Ruokaakin aioin laittaa. Vai kävisinkö Pitsat....

Jeps, ruuanlaitto aloitettu täälläkin. Mojova klöntti kassleria laitettu leikattuna pataan ja uuniin hiljakseen hautumaan, nam!

Erinäisiä kohteita on kotona raivattu turhasta tavarasta, olisikohan tässä jonninlainen joulusiivous jo aloitettu? Suattaapi olla näinniin, sillä tuo siivoaminen ja muu siihen liittyvä on äärimmäisen kaukana kiinnostuksen kärkipäästä.

Tämä viikko alkaa olla päätöksessä ilman suurempia sattumuksia. Hyvä meininki jää päällimmäisenä mieleen ja tältä pohjalta jatketaan ensi viikolla. Siitäkin huolimatta, että maanantai on ensimmäisenä vastassa.

Kukahan niitä kävijöitä oikein laskee, kun minäkin olen ollut monta kertaa jo se miljoonas......?

Kyllä käy kateeksi nuo miljoonajutut. Minä en voita koskaan arvonnoissa mitään. Varmaan mahtavat palkinnot, kun kuitenkin miljoonas.

Joo. Ja tuokin hemmetin Valjakkala, joka ampui kylmäverisesti Ruotsissa isän, äidin ja 15-vuotiaan pojan, joka polvillaan vielä rukoili, että säästäisi hänet, pitäisi olla loppuelämän suljetulla osastolla, vedellä ja näkkärillä, eikä minkäänlaista armoa eikä armahdusta pitäisi edes ajatellakaan.

Ja onkos maahanmuuttajapojat raiskanneet 14-vuotiaan tytön Kempeleellä. Hirttotuomio olisi sopiva.

Sitten illan tärkeimpään uutiseen: Tuossa Sittarissa käydessä oli jonkun iltlehden tai iltasanomien lööppi, että joku perhanan europarlamentikko oli laiduttanut eukon käskystä peräti 12 kg!! Kyllä oli ainakin minulle tärkeä tieto.....

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.