Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

No no Haades! Ei saa olla noin negatiivinen. Kyseessähän on pelkästään ministeriön pieni ongelma tiedotuksessa, jonka kunnianarvoisa twiittien tonava ja selfieiden Leonardo da Vinci lupasi korjata ja pitää tiukan puhuttelun tiedotuksesta vastaavalle. Tiedotuksesta vastuu kuuluu varattoman valtion ministerille, joten tehtävä hoituu ilmeisen helposti peilin edessä.
Huomenna ruutuun ilmestyy taas putipuhtoinen ironman, joka kertoo ongelman ratkenneen. Kyseessä olikin 90 astetta, joka on veden kiehumispiste. "Mutta, olen sanonut itselleni peilin edessä kolme kertaa sori. Ensimmäinen sori tarkoitti, että sori, mun olis pitänyt sanoa, että tarkoitin noin 90 prosenttia ja 10 prosenttia on niinku noin about linjassa mun sanomani kanssa ja tärkeintähän täs on, et`mä oon niinku sanonu, et` mä oon todellaKINN niinku sori.
Toinen sori tulee siitä, et mä oon todellaKINN niinku sori, ettei kukaan niinku ymmärtänyt, mitä mä tarkoitin (Tämä kansa ei todellakaan ansaitse MUA)
Kolmas sori tulee niinku siitä, että ei todellaKAAN voi olla kolmea kohtaa lyhyempää listaa.

Näppäimistö säästyi kaffeelta, kun en sitä juuri nyt hörpi. Kelvollista settiä ;D!

Mutta asiaan, en mä ole negatiivinen. Musta on erittäin positiivinen ajatus viedä valikoituja kohteita retkelle navetan taakse.

Sulta puuttuu jiiri piste yhden lauseen lopusta.

Pitänee hiukan petrata, että saan sen menetetyn pisteen hankittua takaisin.
Sori.

Eipä tuo haittaa. Onhan sulla joskus puuttunut teksti tai tarina ennen pistettä. Mutta se siitä merkistä. Tänään tuli syötyä pitkästä aikaa oikein tuoretta ruisleipää, tai siis ruispaloja, noita ruisleipää muistuttavia maistettavia. Oli niin hyvvää, ettei pystynyt helpolla lopettamaan, nam!

Hyvä diktaattori on huomattavasti parempi, kuin toimimaton demokratia. Nyt tarvittaisiin Cincinnatusta pistämään asiat kuntoon.

Eikös tuossa itärajan takana ole yksi, joka meidänkin maita ja mantuja halajaa jossakin vaiheessa. Siihen loppuu AKT:n muiden kyykytys. Mutta nyt kun moni asia heikkenee niin itseltäni, kuin valtaosalta kansalaisista, muistan hoilata hoosiannaa Piiraiselle. Olen syvästi kiitollinen tuosta jämäkästä ja päämäärätietoisesta työstä lähes koko Suomea vastaan. Ja EK: peukku!

Mulla on kaikki hyvin paitsi terveys. Sairauslomalla olen.

Mutta näillä mennään.

Niin tuota sain tänään postissa kirjeen. Luulin jo, että taasko kertausharjoituksiin kymmenen vuoden jälkeen.....Onneksi kirje olikin vain pelastusarmeijalta eikä tarvitse enää lähteä oikeaa armeijaa pelastamaan.

Kirjeessä oli muuten avaimenperä. Saisi maksaa siitä, mitä haluaa. Pittää sannoo eukolle, että pistää viisisenttisen sinne armeijan tilille. Eihän sitä ilmatteeks ilkeä hienoa avaimenperää ottaa.

No mitä, tuliko palautuksia ja onko niitä vielä jäljellä? Omia sijoitin mm. auton etupyörän laakeripakan (tai mikä nyt olikaan) vaihtoon ja laskuihin. Mutta on niitä vielä jäljelläkin. Molempia.

Nyt alkaa olla jo ammattilaiset asialla, kun lukee noita italialaisten selityksiä sikäläisestä dopingskandaalista. On viallisia fakseja, vääriä sähköpostien salasanoja, toimimattomia aplikaatioita. Jepjep.

Muutaman kympin sain takaisin. Niillä ei herran huonetta rakenneta.....

Mutta ostin täsä yhtenä päivänä elämäni kalleimmat farkut. Viiskytyheksän euroo maksoivat Resmännissä. Kauheeta!

Sairasloma senkuin vaan jatkuu. Nyt olen vielä maanantainkin lomalla. Kovat on myrkyt. Olikin paha poskionteloloiden tulehdus. Ilimankos heikotti ja väsytti.

Pyhänä taas jaetaan prenikoita ja kunniaa. Minä tosin jään taas ilman, vaikka kaikkeni annoin tänäkin vuonna ja vähän ylikin.

Niin ja juhlitaanhan siellä linnassakin taas niin komeasti että. Eipä tullut kylläkään minulle vieläkään kutsua. Kertaakaan en ole linnassa ollut......

Jahas, Napoleon Piirainen on taas vetänyt lakkokortin esiin. Ensin aiheuttaa jotain ja sitten omien toimien seurausten takia mennään lakkoon ja Suomi seis. Mitä kummaa joku on joskus tehnyt tälle olennolle? Pelkkä traktorin pölliminen käsistä hiekkalaatikolla ei enää selitä tätä.

Jep. Tänäänhän se on.

On sitten Tero Pitkämäki pahoittanut pahasti mielensä, kun ei linnan juhliin ollut tullut kutsua. Ihan oli pitänyt manageerin kysellä resitentin kansliasta, jottako ettäkö posti olisi hävittänyt kutsun.

Pitänee minunkin kysellä sieltä, minne kutsuni on hävinnyt....

Sitten päivän tärkein uutinen. Joku putous-Heleen on kuulemma lopettanut alkkomahoolin käyttämisen kolme vuotta sitten. No jos ei käytä, niin juoneeko kuitenkin?

Näihin sanoihin päätän kirjoitukseni nyt.

Näinhän se menee, jos iltapäivälehtiä uskoo. Tämä negatiivinen uutisointi alkaa jo hieman pänniä. Nyt haetaan ihmisiä, jotka ovat pettyneet. Viimeisimpänä Kimmo Timonen on vähän pettynyt.
"Haloo, onko Kimmo Timonen
-joo
-Iltalehdestä, toimittaja Nolla, huomenta
-iltaa
-Sinulla on ollut pitkä ura änärissä ja maajoukkueessa. Tätä taustaa vasten, oletko pettynyt ettet päässyt Linnan juhliin.
-En
-Olisitko mennyt
-Täh?
-Jos olisit saanut kutsun, olisitko mennyt?
-Joo, ehkä.
-Sehän olisi ollut suuri kunnia, jos Linnaan olisi päässyt, vai mitä?
-Joo. Mitä. Ai no niin, varmaan. (odottakaa vähän, täällä on joku nolla puhelimessa, yritän päästä siitä äkkiä eroon)
-Voidaanko siis sanoa, että olet vähän pettynyt, kun kutsua ei tullut
-Joo. Kuule minulla on nyt vähän kiire. Laita sinne nyt vaikka niin"

Breaking news. Pitkän uran NHL:ssä ja maajoukkueessa tehnyt Kimmo Timonen on vähän pettynyt, kun kutsua Linnaan ei tullut.

Niin juuri ja joo.

Mutta pahalta näyttää, että kpcomi vetää viimeisiä kuolinkorahteluitaan. Nimittäin entiset huippukirjoittajat ( kuten Jokavani ja etenkin K_A, muiden ohella ) ovat jättäneet meidät tänne yksin höpisemään tärkeitä juttuja maailmanmenosta.

Kun uusiakaan kirjoittajia ei ilmaannu kuin sieniä sateella, niin tuo suhdeluku entisten ja uusien välillä muuttuu koko ajan huonommaksi, niin jossain vaiheessa se narunpääkin tulee väistämättömästi vetävän käteen. Siis minun.....

Jäänkö siis tänne lopulta aivan yksin naruni kanssa? Toki jos niin käy, niin onhan kestävällä narulla aina käyttöä. Vallankin se vihonviimeinen käyttö.....

Ps. Ilosanomana voidaan pitää sentään sitä, että viimeinen uusi kirjautuja eli JeeJee69 on sentään tullut tänne viime kuun lopulla.

JeeJee!

Pidä Joe varasi, äskeinen postaus saattaa täyttää jiiriä pännivän negatiivisen uutisoinnin tunnusmerkistön. Toki ennen vanhaan keskustelupalstan mielipiteet eivät täyttäneet uutisen tai uutisten kriteereitä, mutta nykypäivänä noissa iltapäivälehdissä ja moisten nettisivuillakin on sen verran paljon potaskaa ja ketään kiinnostavia aiheita, että me luomme täällä jo todella asiapitoista uutisvirtaa ja särmääkin särmempää mielipiteiden vaihtoa.

Tulipas pitkä virke, onneksi täällä(kään) ei ole pahemmin noita uusia .comilaisia, niin ei tarvitse tavuttaa (tai muotoilla uudelleen).

Mutta perjantai jatkukoon 8].

Tunnusmerkistö täyttyi jo tuosta omasta kirjoituksesta. Niin se vain nykypäivänä menee, että positiivisuudestakin kirjoitetaan negatiivisuuden kautta.
-Sori

Negatiivisuudesta "only in Finland" -osastolle. Työterveyslaitos ja A-klinikkasäätiö uskovat, että runsas kofeiinipitoisten juomien käyttö johtaa vahvempien piristeiden, jopa amfetamiinin käyttöön. Mähän juon kahvia ja Zeroa, olen siis matkalla tuhoon.

Pitäisikö kaffepaketteihin ja kofeiinipitoisiin limuihin laittaa jotkut varoitustekstit, kuten tupakissakin on? Esim. "Xxxx:n nauttiminen tekee sinusta pirihörhön", tjsp.?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.