Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Joo. Ja uusimpien tutkimuksien mukaan runsas kaffeen, Zeron ja siihen vielä lisättynä vatserin sininen suklaa, aiheuttaa poikkeuksellisia sivuvaikutuksia. Ihan useita sivuja tulee kirjoiteltua puutaheinää. Kuulemma.

Mutta vakavasti sanoen, niin ostin viikolla sittarista Resitenttii kympillä kolome pakettii, joten pitääkö minun olla huolissani?

No toisaalta mehän voidaan nauttia ihan mitä vaan, kun tämän " hörhömmäksi " ei voi yksinkertaisesti tulla. Kyllä tämä on ihan synnynnäistä.

Pittääpä keitelläkin kohta kahvit ja syödä pakkopullaa. Kai se siitä sitten.

Nyt menee taas vaikeaksi, kun otit tuon puutaheinää kirjoittamisen esiin (ja sitähän tämäkin on). Mistä, miten, miksi ja kenen toimesta tuo "puutaheinää" on saanut alkunsa? Jiirillä ja ehkä Joellakin on tästä toki (puutaheinää) -mielipide, mutta se sallittakoon.

Kyllähän puutaheinällä on selvät sävelet.

Anoppivainaan kummisedän ottopoika vai ottopiikako se oli, oli lihaliikkeessä kielenkääntäjänä ja tietää nämä kieliasiat.

Nimittäin asiahan on luulemma hänen mukaansa niin, että juttuja on sellaisia oikeita eli teräksenkestäviä ja taas toisenlaisia, jotka ovat heikkoja kuin puuta ja etenkin heinää.

Mahtaakohan tuokaan tulkinta oikea olla ja kestää kunnolla päivänvaloa?

Ennen Wanhaan lihaliikkeessä on kielenkäännön lisäksi asiat menneet välillä poskelleen ja se on saattanut ottaa sydämestä. Korvat on olleet rivissä höröllään, eikä maksaa ole säästelty, välillä on vaihtelun vuoksi siirrytty munuaisiin. Kuulemma joskus on sorkittukin ympäriinsä, jollakin saparo kiemuralla, toisilla ei.

Hitto sentään, tässähän alkaa nälättää...

Sävelet tai nuotit, mutta jotakin sinnepäin tai jonnekin, mutta kuitenkin.
Ennen vanhaan eli muinoin, kun Joen kanssa oltiin nuoria. Joskus viime vuosisadan alku-tai keskihämärissä kylillä kiersi kauppias myymässä puuta ja heinää.
Kauppiaan huuto "puutaheinää,puutaheinää" kaikui syrjäisten maalaistalojen asfalttipihoilla ja neonvalojen loisteessa nähtiin rähjäisen kulkukauppiaan kävelevän uusissa merkkifarkuissaan, Rolex ranteessa kiiltäväkarvaisen nälkiintyneen arabialaisorin rinnalla.
Kyläläiset tunnistivat jo äänestä vanhan huijarin, jonka kauppaama puu oli märkää ja palamatonta. Heinät olivat täynnä hulluruohoa ja akanoita.
Nykyisin sama kauppias kiertää lupaamassa töitäleipää,töitäleipää!

Talvi tuli ja taas se meni.

Pakko vaihtaa itse maisemaa.

Meillähän on olohuoneen isoihin ikkunoihin ollut maalattuna kesämaisema ja nyt kun jo teoreettisestikin pitäisi olla talvi, vaikka ei oikein olekaan, niin maalaan huomenna valkoisella lateksilla ikkunalasit uudelleen.

Ei tule maisemanvaihto kovin kalliiksikaan, kun työpaikalta vielä kähvelsin maalin ja telan.

Kaverinihan vaihtoi maiseman Thaimaahan pariksi viikoksi. Ihan oikeasti sinne lensivät. Itse olen viimeaikoina lennellyt lähinnä nurin. Ja myös nurinniskoin. No ei tarvitse ainakaan kärsiä pitkistä lentoajoista.....

Sulta puuttuu jiiri tekstistä kaksi välilyöntiä. Otin päivällä askeleen kohti kadotusta, teki mieli hampparia ja tilasin kyytipojaksi Zeroa. No eipä ollut jaloa ja paheellista juomaa, eikä Zero Sprite napannut. Niinpä sitten otin reteästi ison mukillisen originaalia punaista raakana, toki jäillä.

Sen verran hyvät vibat tuli, että päätin selvittää amfetamiinin saatavuuden. Piriä on tarjolla kuuleman mukaan, tiesivät kertoa kansamme kaitsijat, miekkamiehen logoa sinisessä hihassaan pitävät soturit.

Minulla on hanskassa hevosenkenkä, joten välilyönnit on tarpeettomia. Se on lyönti ja goodnight.
... .. . .. .

En muista, koska olisi noin verisesti loukattu. Että oikein kaksi välilyöntiä puuttuu. Toinen yrittää parhaansa ja, mitä siitä saa palkaksi. Ei muuta kuin pilkataan.
No, kai tästä jotenkin pystyy toipumaan.
On muuten sellainen tuuli, että jos olisi tukkaa, niin ei olisi enää. Kävin rankaisemassa itseäni lenkillä pimeässä, sateessa ja myrskyssä.

En mä pilkkaa, vaan viilaan pilkkuu. Kuten tavallista. Mutta joo, olin katselemassa yhtä juttua ja en muista, koska olisi huppu yrittänyt pysäyttää matkan teon. Takin kangas on säätä pitävä, kestävä ja painavakin, tuuli meni päässä olevaan huppuun ja siitä tuli purje.

Tämmöisellä kelillä olisi hyvä treenata vetoja vastatuuleen ja muuta nastaa. Onneksi / valitettavasti ne ajat meni pari vuosikymmentä sitten omalta osalta ja Jr. on vielä moiseen hauskanpitoon liian nuori.

Jaahas. Vai itsensä rankaisua on ollut ilmassa?

Minä taas en rankaise itseäni lainkaan, vaan jopa viihdytän itseäni kirjalla: HHhH Heidrichin Salamurhan Jäljillä. Ihan uutuuskirja.

Wimistä mitään tietoa kenelläkään muulla kuin itsellään?

Mä mietin tota wimiä juuri itsekin. Länsirannikolla taitaa olla semmoinen puhuri, että jospa wimi lepatti tiehensä?

"Jos jokainen suomalainen ostaisi kuukaudessa kympillä lisää kotimaista, saataisiin 10 tuhatta uutta työpaikkaa!" Täyttä bull shittia! Mm. v. 2008 alkaneen pankkikriisin pahimmat karikot vältettiin Suomessa silloin yksityisellä kulutuksella. Ei lisääntyneet työpaikat mihinkään.

Myöhemmin alkoi talous hidastua, mutta kulutus jatkui, työpaikat alkoi vähetä kiihtyvällä tahdilla. "Saatanan Tunarit, vol. 2" (Katajainen & Co) olivat vallassa ja tätä seurasi vol. 3 ja nyt vol. 4. Keskituloisilta ja siitä alaspäin viedään joka paikasta jotain, enemmän tai vähemmän ja ei sitä kymppiä enää huvita syytää, kun ei se mitään työpaikkoja ole tähänkään saakka suoltanut.

On lottovoitto syntyä suomalaiseksi ja siihen riittää jopa neljä oikein: AKT, EK, Stup ja Sipilöijä.

Mutta perjantaita meiltä ei voi viedä pois. Eihän?

Mitä wittuu . Kirjoitin ja sen jälkeen divariin . Katsoin jopa itse sen . Oli menny . Missä nyt

Huh! Tuostahan tuo wimin viesti singahti ohi korvan juuresta. Just ennätin väistää.

Tätä(kin) se kova tuuli teettää, viestit singahtelee vaarallisesti sinne ja tonne, muttei aina tänne.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.