Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Luvin eli luin kirjaa ja sitten katsoin Purppuravyöhykkeen.

Nyt olen tässä.

Muuten niin eihän housuja kun lyhennetään, tarvita kuin sakset.....

Toisaalta aina kannattaa ostaa oikean pituiset.

Nyt en enää ole tässä.

No eipä tänne näköjään mitään viisasta tarinaa ole tullut sitten viimeisen, mutta näinhän se täällä yleensä on. Tulin äsken Persefonen saunaillasta hakureissulta, kun tuo rattikunto on 24/7 lain kirjaimen mukainen. Eipähän mene ropoja taksiin turhan päiten.

Eilisen rauhallisemman päivän jälkeen myteri on palannut. Itsenäisyyspäivää olisi mielellään viettänyt paremmassakin säässä, mutta minkäs teet. Hyvää Itsenäisyyspäivää 2015 kuitenkin jokaiselle!

Itsenäisyyspäivän kunniaksi veli venäläinen ampuu kovilla. Venäjällä esitetään matkustusrajoituksia kurkkumädän kourissa kouristelevaan Suomeen.
Suomen THL ei tosin ole tietoinen tartunnoista, mutta informaatiosodassa ei kannattaisi jäädä tuleen makaamaan.

Tuo on vaan niin hienoa tuo itänaapurin "uutisointi", jota kansalliseksi bull shitiksikin kutsutaan (toki venäjäksi, mutten osaa bull shitismin kieltä).

Stup on facettanut Suomen olevan maailman paras maa tänään. Tämä perustuu suuren enemmistön (90%) mielipiteeseen, ei keksitty omasta päästä.

Maa ja maa.

Eihän Suomen maaperä ole ollenkaan mikään maailman paras. Olisi edes timantteja kuten eteläafriikassa tai öljyy kuin lähi-idässä. Muitakin rikkauksia saisi olla.

Hyvää Itsenäisyyspäivää!

Ps. Me laulettiin iltapäivällä Maamme ( vaikkei rikas olekaan ) yhden viihdetilaisuuden alussa.

Se on muutaman tunnin päästä lähtö . Nimittäin perinteiset firmaan pikkujouluristeily ruotsiin .

Mikä on parasta huomenna on Perjantai ja on palkallinen vapaapäivä .

Eli perjantaina nautin aamupalaa ruottissa , jos herään .

Kuka tässä kenenkään heräämisistä tietää?

Mutta hieno homma, että ainakin vielä olet kunnossa.....

Luulin nimittäin, että olet ollut pidätettynä Itsenäisyyspäivän mielenosoitusten takia......mutta se taitaa ollakin Haades, joka siellä on hillunut? Ei ole näkynyt täällä sen koommin.

Jari " mittään en oo käyttäny " Mentula on kuulemma naisten mielestä ällöruma mies. Niin mustakin.....mutta mitä se tähän kuuluu.

Se on jättekiva että on perjantai, ei siinä mitään ja siitä nautittakoon.

Tämä meidän Kolme Pillipiiparia ja assarit -koalitio, jota hallitukseksikin kutsutaan, on laittamassa asiat (taas) järjestykseen. Puuhailun alla on esitys, jossa 5-15 km:n ylinopeus on tuomittavampaa kuin näpistys tai lievä pahoinpitely. Ja jos olet todella pimeä ja laista piittaamaton rikollinen (ajat 16-20 kilsaa liian lujaa), se on jo pahoinpitelyä vakavampaa.

Jos mä nyt sitten menen joku päivä vaikka moikkaamaan wimiä, jiiriä tai Joen luokse rillaamaan ja se kaasupoljin vähän lipsahtaa, niin joudun käsirautoihin? Ettei vaan laiteta Karhuryhmää perään? Entä tuleeko tuosta pitkäksi aikaa merkintä rikosrekisteriin?

Jep.

Tämän päivän ongelma on Ryobin insinöörit. Luulisi, että osaisivat suunnitella yksinkertaisen systeemin, mutta ei. Porakoneen liipaisinta painettaessa syttyy kohdevalo. Fiksu idea, mutta samaan aikaan alkaa terä pyöriä.Luulisi, että vähänkään hämärähommia tehnyt ymmärtäisi, että valon täytyy syttyä ensin, että näkee kohteen ja sitten on terän vuoro.
Maailma ei ole vielä valmis.

Pari Makitaa löytyy kaapista, mutta ne ei ratkaise Ryobin insinööreistä aiheutuvaa ongelmaa. p.i.n.s

Eli ongelma ei ole laite, vaan ihminen sen takana ja tuo oli naamioitu "uhkaus"? Tai idässä saattaa olla taustoilla aina useampikin ihminen, jopa kansanryhmä. Onko tämä hyökkäys kansanryhmää vastaan, olkoon sen kohteen nimenä vaikka Ryobin insinöörit? Onko syytä tehdä manifesti ryobilaisia vastaan?

Pian idässä alaa olla julisteita, joissa on "Missing, Ryobi person #123" ja niin poispäin.

On perjantai 8]. "Taksin katolla vilkkuu, yön ainoa valopilkuu..."

Onko se ihan pakko aina tehdä niitä pimeitä hommia?

Minä ainakin poraan yleensä valoisaan aikaan tai pimeällä valot päällä. Ikinä en ole tarvinnut porakoneessa mitään omaa valoa. Ja olen sentään porannut elämäni aikana niin paljon reikiä, ettei pojat puoletkaan ole sellaista määrää nähneet edes yhdessä isossa kasassa.

Mitä taas kanatalouteen tulee, niin yhtä kanaa vähempää ei kannata pitää. No mitä se tähän kuuluu?

Tänään näin yhden kaverin ja sanoi alkaneensa kiinteistönvälittäjäksi. Eihän tuo mitään, minä olen ollut sellainen lähes koko ikäni. Kaikista kinnteistöistä olen välittänyt. Ainakin omista.

Näihin sanoihin päätän nyt. Ei kun pisteeseen.

Sä olet aina niin päättäväinen. Mutta poraamisesta vielä sen verran, että toinen kirjoitti akkuvehkeestä ja toinen sähköisestä reijittäjästä. Ainakin luullakseni, ei kai sähköRyobissa (jos niitä edes on) ole valoa? Joe taas käyttää luonnollisesti johdollisia ammattivehkeitä poistaakseen sisällön reunojen rajaamalta alueelta.

Eipä silti, ei mulla mitään asiaa ollut.

Ei mullakaan mitään asiaa ole.

Kunhan tuossa äsken imuroin. Oli eukon määräys.....

Itse se ( hän ) on iltavuorossa.

Vähän mietin, että menisinkö huomenna vielä metsätöihin, jos ilmat vaan sallii. Nythän on lumetkin sulaneet pois ja lämpöasteita on. On nämä nykyiset talvet sitten outoja. Ja outoja on nykyiset eläjätkin. Eli me. Tai ainakin jiiri.....wimistä nyt puhumattakaan. Mutta sehän on ruottinmaalla risteilemässä ja kovasti hönössä, joten ei näe tänne.

No eihän tuo nukkuminen perjantaina tähän aikaan mikkään synti oo, mutta suuri häppee kuitennii.

Mie kattelin nuukkerrii. Gipralttarilta. Hieno peli. Onhan?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.