Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Kyllä siinä taisi pressukin muun tavaran mukana mennä. Ja, jos oikein näin niin ainakin busteri, traktori ja tynnyrisauna siinä meni.

Taidan pistää klapikoneen liekaan . Ja korolan .

Onnekssi on hyvä katto . Ite laittanu kyllä kestää .

Salaojat vaav pettää . Kellarissa tihkuu vettä .

Huomenta pojat!

Aika outo auto on wimin korolla. Itse tehty kapriolee ilmeisesti? Mulla ainakin on ihan tavallinen. Siinä oli katto jo ostaessa eikä tarvinnut itse tehdä. Ja on tuo kestänyt tuulet ja tuiverrukset kuten lumen painotkin ja rankkasateet.

Oudon matkan ja mutkan on wimin pressukin tehnyt. Tänä aamuna oli meidän pihalla. Muita arvotavaroita ei täällä näkynyt. Mutta lauloihan Katri-Helenakin, että minne tuuli kuljettaa.

Mulla on aina se klapikone auton peräkontissa. Fiskarssin toiseksi suurin halkaisukirves. Sillä karsin ja pilkon.

Huomenta vaan, kyllä nukkuminen on mukavaa. Tai siitä seurannut, levännyt olo. Miksei molemmatkin. Aamu näyttää hienolta säiden puolesta, kestäneekö tuo sitten kuinka pitkään?

Saapa nähdä onko tänään ryysistä kaupoilla. Yleensä on ollut maailmanlopun meininkiä ilmassa, kun seuraava päivä on pyhä. Kädet tutisten hamstrataan kärryt täyteen kaikkea hampaat kirskuen ja pinna kireällä. Ja tuohon päälle vielä torstain veronpalautukset, jotka yleensä vilkastuttavat seuraavan viikonlopun kaupankäyntiä melkoisesti.

Saakohan naisten ampumahiihtoon rumat osallistuakaan. Ainakin haastattelujen perusteella näytti, että rajoituksia on.

wimi sanoi:
Minkä Haades ostit viikolla ? Kun pakettii piti vartoo .
Päärynäpallon ja telineen, sekä pistehanskat. Plus vähän muutakin, mutta ne on vaatetuspuolta. Ja eilen tuli hommattua polvituki kuntoutuksen takia, mutta tämä toisesta paikasta.

wimi sanoi:
Apoloo vastaan ko nyrkeilet . ;D
En toki. Siitä on moninaista hyötyä kaikille perheessä. Kunto kasvaa, jotkut toisen harrastuksen lajitaidot kehittyy ja niin poispäin.

Tänään eukko osti oudon koneen turusta . Ompelukoneen ;D

Kun käskin . Uudet housut pitää lyhentää .

Siis ompelukoneko on turkulaisille outo kone? Ymmärrän. Tai itseasiassa en ymmärrä. Mutta Turku.

AKT:n (Ahtaajien) luottamusmies sai potkut, syynä AKT:n maineen pilaaminen. Minkä maineen? Ja tämä mies siis pahoitteli Maikkarin uutisissa matalapalkka-alojen kohtaloa, tai oli pahoillaan heidän puolestaan.

Mutta samalla toisaalla AKT:ssä ollaan sitä mieltä, että luottamusmies ei ole saanut potkuja, jotka on kuitenkin ilmoitettu luottamusmiehelle itselleen.

Tämän byroon toimia alkaa olla hieman haasteellista seurata.

Turku on hieno kaupunki. En ole tiennyt , että siellä myydään ompelukoneita. Opiskeluaikana neulaa käytin. Itse voitin bingossa ompelukoneen 10 -vuotiaana bingossa. En saanut sitä käyttää kun, äiti otti sen omakseen. Ei meillä vieläkään ole emännän kanssa ompelukonetta. Ei tuo emäntäkään mikään mestari ole koneen kanssa jota aina lainaa siskoltaan/äidiltään. Itse olen joutunut viemään ompelijalle, jos vaikka vetoketju on rikki.

Turku on Turku, ei siinä mitään. Jakaa mielipiteitä suuntaan ja toiseen, kuten vaikka Tampere. Mä olin joskus Turkulaisessa firmassa töissä ja siellä reissattua tuli ajoittain. Muistot on hyviä.

Sorry pojat äijät . Lähden eukon ja tyttärien kanssa rantaan syömään .

Minä en oikein pidä muistoista. Niissä on vähän liikaa siirappia ja sisältä ovat huonosti kypsyneet. Muistot ovat herkullisen näköisiä, mutta, mutta, kun niitä vähän puraisee niin silmille spruiskahtaa sellaiset möhnät, että näkökyky samenee, eli sumenee.
Real ismi.

Kerroin emännälle miten Joensuun Mailan kotiareenaa voisi kehittää. Eniten ärsyttää se ,että siellä on käytössä bajamajat, jotka haisee melkoisesti, kun ne muutaman viikon on siellä ollut. Toivoisin, että Joensuun kaupunki rakentaisi ihan vesivessat. Emäntä, joka käy tietysti siellä aina peleissä ,tokaisi että onko pakko sinne pahanhajuista jätettä tuottaa. Enpä osannut tuohon enää mitään vastata. Kun aina siellä olutbaarin puolen olen.

Wimi vaihtaa meidät syömiseen eukon ja tyttärien kanssa? En ymmärrä ???

Oikeesti?

Oikein Wimpula!

Nämä urheiluhommat ja nettihommat kannattaa vaihtaa aina kun mahdollista elämään. Itsekin olen käyttänyt päivän syömiseen, juopotteluun ja kummipojan kanssa leikkimiseen. Harmittaa, mutta ei harmita onneks, kun lukee viimeisimmät kommentit.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.