Vs: JOEN SUU
Ei jänskätä yhtään. Yhtä lahjaa olen toivonut ja kaikella todennäköisyydellä sen saankin. ( olen tarkastanut piilossaolevat paketit ) Toki kaikki siitä yli on vain plussaa.
Silmälekurisä kävin. Kaihia ei vielä ainakaan leikata. Harmi, kun se olisi ollut taas niin miellyttävä kokemus.....
Uudet lasit määräsi ja kävin tilaamassa ne Spekseiverisistä. Mutta valetta oli mainos, että osta kaksi ja maksa yksi. Aina oli jotain lisäpointteja. Eikä yhdenkään hinta ollut se, mitä luvattiin, vaan siihenkin tuli jos jonkinlaista lisää. Perskuta tuota valehtelemista!
Entäs sitten, kun piti joko antaa etukäteen käsirahaa tai maksaa kokonaan. Maksoin kokonaan, mutta en voinut pitää suutani kiinni ja huomauttaa, että toivokaamme kädet kyynärpäitä myöten ristissä, ettei firmanne tee sillä välillä konkkaa, kunnes saan lasini. Muuten multa palaa rahat ja sulta menee työpaikka.
Myyjä hieman mulkaisi, mutta enkö ollutkin oikeassa? Minähän en normalisti maksa mistään, mitä en ole vielä saanut. Vanhoillisuskovainen kun olen.
Nyt tein poikkeuksen, kun kuitenkin se myyjätyttö oli nuori ja nätti.....ja koskeehan se konkka häntäkin.