Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

No niin. Pukki on käynyt.

Minä sain paljon lahjoja, vaikka sain niitä jo paljon syntymässäkin....

Uuden lompakon, korväläpät, hanskat, sukat ja pikkuputelin hunajarommilikkööriäkin.

Niin ja 80 euron lahjakortin Resmänniin.

Kyllä sitä näköjään olen ollut tosi kilttinä.

wimi sanoi:
Tyttären kanssa nautitaan laadukkaasta wsikistä . No pari sormelista . Lahjat on jaettu .
Pari sormellista on suhteellinen käsite. Wimin keskisormi on about 9-10 senttiä pitkä ja jos nautitaan kaksi keskisormen pituusmittaa, aletaan päästä asiaan.

Haades ei varmaan ole ottanu väkevii pitkään aikaan .
Se on hyvä ;D

Nyt lähen busteri ajelulle

Jep, en ole en. Kyllä mä noi juomamitat ja vastaavat kyllä tunnen, ei siinä mitään. Mutta tosiaan jos Suomessa sormellinen olisi keskimääräisen sormen pituusmitta, toisin kuin mitä se todellisuudessa on, niin maailma olisi kokonaan toisenlainen...

JOEN SUU sanoi:
No niin. Pukki on käynyt.

Minä sain paljon lahjoja, vaikka sain niitä jo paljon syntymässäkin....

Uuden lompakon, korväläpät, hanskat, sukat ja pikkuputelin hunajarommilikkööriäkin.

Niin ja 80 euron lahjakortin Resmänniin.

Kyllä sitä näköjään olen ollut tosi kilttinä.
Mielenkiintoisia asioita Joe on saanut syntymälahjana.

Joo. Silloin viiskytluvulla annettiin aina terveelle poikavauvalle kaikenlaista.

Muut kaikki oli ihan hyviä, mutta lompuukki ei. Ei pysynyt pojalla rahat sen sisällä.

Mutta nyt on rauha maassa ja kaikki jälkikasvu on lähtenyt. Paitsi yksi jälkikasvun jälkikasvu jäi yökylään.....

Kirjan kanssa levolle ja kohti huomisen haasteita.

Öitä!

Huomenna mitään haasteita ole. On joulupäivä ja siitä nauttikaamme monin tavoin, etenkin herkutellen 8].

Mikä resman ? eikö bykmas ole sinne tullu .Sielä saa plokata lautaa . Hyväää joulu wmpulanta . Samaat aseet .

Mitäs Kiveä wimi lukee, saitko lahjaksi? Ei ole ihan paras sää tällä hetkellä, pientä myteriä. Kirkastuneekohan tuo iltaa kohden, olisi pitkästä aikaa täysikuu joulupäivänä, edellisen kerran oli vuonna 1977.

Nyt täytyy mennä hieman puuhailemaan kyökkiin tämän illan aterian esivalmisteluiden takia, palataan turisemaan.

Vähän tuli kylillä käytyä ja sitten taas syötiin eilisiä tähteitä, joita varmasti riittää melkein viikoksi.

Kirjaa tuossa lueskelin äsken ja torkahdinkin. Kaffeet join ja nyt lähden taas sytyttämään parit ulkotulet. kai ne palaa, vaikka vettä hieman tihuuttaakin.

Tässä tähän asti päivän tärkeimmät.

Täällähän pyörii porukkaa, kuin Vilikkilässä kissoja.....

Mutta ei siinä mittään. Tapaninpäivätansseihin eukko yrittää pakottaa minut illalla. Saapi nähä, missä kunnossa olen, kun tuo olotilanne ei vieläkään ole helpottunut. Issiaskin vaivaa ja polveen pistää.

Tietenkin, jos muutaman lonkeron voimalla jaksaisi....

Katotaan nyt.

Kuinkas hyvin sä Vilkkilän ja paikan kissapopulaation oikeasti tunnet? Vai että tansseihin matka vie? Nyt jää itseltä hämärän peittoon pitäisikö ottaa osaa vai ei (siis ajatuksellisesti), kun en ole moisissa pyörähdellyt.

Kaipa niillä on sosiaalinen tilaus, kun moisia järjestellään, joten kömmihän Joe sinne ehtoota viettelemään.

Käynpä saunassa tässä ruuhkaisen keskustelun ja mielipiteiden vaihdon lomassa, pärjäätte kaiketi tovin ilman Haadesta? Pitäkää kuitenkin asiat asiallisina ja mieli tyynenä.

Kyllä tässä jotenkin jaksetaan saunareisusi verran.

Mutta sitten tärkeisiin tiedotuksiin.

Manuela Bosco on mennyt kihloihin pitkäaikaisen miesystävänsa kanssa, jonka kanssa hänelle mitä ilmeisimmin on myös yhteinen lapsi jo entuudestaan. Se mies onkin tsaari. Baltsaari.

Minä olen jo vuosikaudet halunnut tietää, mitä Boscolle kuuluu nyt. Kiva kun selvisi.

Bosco selvisi? Hyvä näin. Myöhemmin selviää myös se, missä muut kuin Joe ja Haades ovat puuhaamassa. Toisaalta aivan yhtä todennäköistä on, ettei tämä selviä.

Jomman kumman asian kanssa on kuitenkin tultava toimeen. Seuraavaksi Maikkarin uutiset, mässäilyä ja muuta nastaa. Hyvä kun ei ole mitään pakollista puuhailtavaa, voi vaan olla ja oleskella.

Olen aina ollut huono tanssija. Paitsi nuoruudessa . Silloin discokaudella olin todella hyvä , ja tytöt tykkäsivät. Eikä haitannut komea ulkonäkökään. Nyt kun tanssitaan noita hitaiden ja nopeiden välimuotoja olen ihan pihalla. Rouva haluaisi aina tanssia , mutta en ole tässä suhteessa täyttänyt avioliiton tunnuksia. Sen takia emme ole avioliitossa , koska en osaa tanssia häävalssia.

Joe jouduitko avioliittoon hyvän tanssitaitosi takia ?

Joo. Tanssitaitojen puolesta olisin jäänyt kyllä vanhaksi peräkammarinpojaksi. Mutta ulkonäkö oli se, mikä veti naisia puoleeni.....ja vetää vieläkin.

No nyt kuitenkin juuri tultiin Huhmarisesta kotiin ja monta peliä tuli pelattua eli tanssittua. Vanha inttikaverikin sattu ja vieläpä samma pöytä. Hauska tappa vanha tuttu.

Vähän piti yöpalakin otta. Leippä ja palvatu vilisika.....Kreivijuustokera.

Öitä!

Vielä on jouluruokaa jäljellä.

Äsken vetäisin hirvi-sika-nauta karjalanpaistii ja perunoita. Ja palvattuu villisikkaa. Tavan kinkku on loppu, mutta muuta sapuskaa riittää vielä pitkälle ensi viikkoon. Karajalanpaistikin vain paranee, mitä useammin sitä lämmittää.

Jotta repikää nälkäiset siitä!

Nyt taas kyläilemään.

Repimättä paras. Äitee kävi syömässä ja turisemassa, kätevää kun on matkaa tuommoinen viitisentoista minuuttia käpytellen. Joulusyömingit ja muu kuusijuhlaan liittyvä alkaa olla taputeltu, sitten katseet kohti papattien paukutteluiltaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.