Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Vaikea on jatkaa, jos ei ole alkua.
Mutta eikös semmoinen powercube ole olemassa, jossa töpselit voi laittaa kuution eri puolille.

Powercube ei oikein ole kätsy tähän asiaan. Muuntajat sen ympärillä muodostaa melkoisen mötikän, peräkkäin olisi siistimpi. Toki tässä saattaa olla tottumustakin mielipiteenmuodostuksessa, en tiijä.

Vai markkinarakoa Haadesi etsii.

Joensuun markkinoilla on torin keskelle tehty suora kulkukäytävä, johon ei saa myyjät kojuja pistää. Mahtuu kaikki möntit, mäntit ja juntit paremmin vierekkäin olemaan.

Sano sille, että ottaa Eaton Protection Boxin, niin siinä on paikat ja suojaukset sanoi asiantuntija ja poistui takavasemmalle. Mikä lienee laite, mutta pitäisi muuntajien sopia.

Se kiittää, muttei ota. Kyllä noista voi maksaakin. Ei nyt vaan sattuneesta syystä ollut kaapissa kun tarvitsi.

" Hommia on mulla monenlaista, monenlaista
kuiske kuuluu, eikö olut maista, olut maista.
tip, tap, tip, tap, tipetipetiptap, tip,tip, tap "

Kaupoissa notkuttu ja pitkään. ( hermot meni ).

Siivottu ja siivottu ja siivottu ja......

Lohen suolasin jo kahden maissa ja äsken pistin rillimökin tulille. Lähden tästä kohta loimottamaan lohen huomiseksi.

Huomenna teen ainakin hirvi-nauta-possu-karjalanpaistia ja muhitan sitä uunissa ainakin neljä tuntia. Nämä on minun hommia. Ei muuten, mutta varmasti onnistuu......

Onneksi eukko ei lue näitä.....

Palaan vielä.

Jälkikasvut ja jälkikasvujenjälkikasvut tulevat huomenna. Yhteinen ilta kaikille meille, kuten Joulunaikaan sopiikin,.

Kaupoilla tässä tuli myös pyörähdettyä, hermot ei menny vielä. Illemmalla vielä yksi stintti Prismaan. Eikä paketoimisessakaan hermo pettänyt, alles klar.

Bauhausissa muuten näkyi monenmoista härpäkettä, johon voi kytkeä muuntajiakin rinnakkain siististi / vaivatta. Kun ei ole moisia kaivannut, niin ei ole pistänyt silmäänkään. Mutta koska sähköviritykset tuli jo tehtyä, niin jääköön moisten hankinta tulevaisuuteen.

Nyt syömään ja sitten taas jouluhommien pariin. Toki täälläkin piipahdellaan.

Lohi loimotettu. Yhtään en siitä syönyt, mitä nyt kiinnitystikkuja poisottaessa tarttumat suuhuni pistin.... Huomiseksi säästetään.

Mutta hei!

Minä luin tuosta ilttiksen sivuilta, että täällä meilläpäin on joukko nimeltä Herran kansa. No olenhan minä ne hihhulit kyllä aina tiennytkin.

Mietin tuossa äsken, kun lohi oli loimussa, että jospa minäkin menen siihen Herran kansan porukoihin. Ei muuten, mutta nehän eivät vietä Joulua millään tavalla. Ajattelin, että säästyisin edes lahjojen ostamiselta sitten.....

Täytyy vielä harkita, kun siihen kuulemma liittyy kaikenlaisia muitakin minulle kiusallisia tapoja. Muunmuassa alkkomahoolia eivät käytä. Toisaalta minähän alan ammattilaisena voisin opettaa Herran kansaakin moisen hölmöyden korjaamisessa.....

Mietintään vielä.

Sä siis nyt hiljattain vasta tulit tietoiseksi tuosta Herran kansasta? Hissun kissun ovat sitten olleet, kun liikkeellä on aika paljon ikää ja siellä päin touhuavat.

Enkä siis tuota tiennyt, vaikka tietäväinen olenkin. Not. Mutta googlasin, kun ihmettelin mistä näpyttelit.

Minä olen antanu 5 joulukuusta ilman maksuu .

Kalat on savustettu . Ja mun ei tarviiisäänöstellä .

Noita kaloja

Minähän kirjoitin, että tiedän nämä heput.

Yksi kaveri oli aikoinaan mulla töissäkin. Mukava tyyppi. Ei kyllä käynyt koskaan pikkujouluissa.....

Lähden lukemaan nyt kirjaa. Suottehan?

Suodaan suodaan, nauti kirjasta. On se kumma kun menee vähän täydentelemään sitä ja tätä; lopputulemana on 8 kassillista täydennyksiä Zero-packin lisäksi. No nyt on sitten täydennelty, joo.

Enkä mennyt nälkäisenä Prismaan. Kyllä oli ostoslista. Joo.

Okeiokei, ehkä joitakin asioita olisi voinut vähän yksilöidä tarkemmin, eikä laittaa jotain epämääräistä otsikkoa, jonka alle on helppo sirotella sitä sun tätä: "ruokaa", "pikkusuolaista", "herkkuja", jne. Mutta tästä opitaan ja viisastutaan.

Not.

Vaikka onkin joulu, niin pitäkää järki päässä vesillä. Kun poltatte jätkänkynttilöitä, niin ottakaa huomioon ruohikkopalon mahdollisuus.
Jouluhan on päivättömän päivän juhla, joten yrittäkää pysyä hereillä.
Hyvää ja Rahallista Joulua!!
T: jiiri-tonttu

Mutta miksi nuo joutsenet jättää kaikki viime tingaan .

Vieilläkin on iso poppoo . Niittehän pitäis tulla kohta takaisin .

Mihin ne muuten lentää sinne etelään .

Ja Jiiri ei hukuta jouluna .

Joko jiiri siirtyi joulun viettoon? Kiitos siis toivotuksista ja sitä samaa sinne päin jo tässä vaiheessa, minä piipahtelen vielä täällä ennen pukin tuloa kerran, jos toisenkin.

Vai joutsenet wimiä vaivaa tällä hetkellä? Jospa ne tietää säätilan tulevasta kehityksestä jotain, mitä nuo meteorilogit ei tiedä.

Ei vara venettä kaada, joten: Hyvää Joulua kaikille minunkin puolestani! Tavataan linjoilla juhlan edetessä kohti vuoden vaihdetta jonain hetkenä, jossakin kohdin 8].

Lumityöt tehty. Haudoilla käyty ja saunassakin.

Oikein mukavaa Joulua kaikille kpcomilaisille ja miksei muillekin!

Palaan sitten kehumaan lahjoillani, kun pukki on käynyt.....

Lumitöitä en tee . Haudoilla en käy . Kun ei siellä kukaan ole .

Uimassa kävin .

Saunassa käyty taas tänä vuonna ja hautuumaallakin. Nyt kohta kinkun kimppuun ja sitten koko ilta vieraspaikoissa. Melkoista syömistä koko ilta.

Hyvää joulua Kp.comilaisille. Lahjoja ei itse tarvinnut ostaa, joten eipä niitä tulekkaan. Sen verran tuhma olen ollut.

Tyttären kanssa nautitaan laadukkaasta wsikistä . No pari sormelista . Lahjat on jaettu .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.