Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Jaahas ja nonniin. Se on huomenna perjantai.

Minullahan on huomenna se kartioluukin katselmus Tikkamäellä. Saa nähdä, mitä sieltä rinnasta löytyy? Ja palaanko enää koskaan takaisin tännekään, vaan joko viikatemies huitaisee lopullisesti....

No monihan täällä olisi tietenkin siitä iloissaan. Minähän olen kpcomin syöpä....( No-Pässi-Luukin sanoin ).

Vaan viettäkää sitten juhlat ihan minun toivomuksestani, jos minulla kutsu Haadeksen lauttaan käy. Haades varmaan kertoo, jos tulen sinne.

Olen valmis.

Jos tuliaiset on hyvät, otan vastaan. Muuten lähetän sut takaisin palstalaisia piinaamaan, oli perjantai tai ei. Valmistaudu tähänkin vaihtoehtoon.

Toivottavasti Joe saa hyvii uutisia.

Tästä tulee hyvä päivä . Illalla riemu repee yhdessä jutussa .

Pahuudenpesässä jatkot . Huomenna tulen tänne turisemaan .

Wimin näkemyksiin on helppo samaistua, on perjantain aaamu hyvässä vauhdissa kaikin tavoin 8]. Peukku Joelle täältäkin.

Aamummalla lueskelin Yle maailmasta artikkelia "Yläluokasta lähiöön", joka sijoittui Ruotsiin. Siinä mm. esiintyi ja kommentoi Farhiya, Farhya, Faihiya ja Faryah; kaikki nämä neljä olivat yksi ja sama henkilö. En ole ennen nähnyt, että yksi nimi kirjoitetaan jokaisella neljällä kerralla eri tavalla. Toimittajalla (käytetään hänestä vaikka nimimerkkiä Tuomas Ojala) lienee hieman prepattavaa jossakin.

Ilta-Sanomissa taas oli mielenkiintoinen otsikko: "Suomalainen Anna, 18, selvisi Titanicilta -kuuntele ainutlaatuinen haastattelu". Tuolla muotoilulla voi mennä aika syvälle metsään, jos on moiselle edellytyksiä.

Eilen muuten radiossa tiedettiin kertoa henkilöstä "Haluatko miljonääriksi" -ohjelmassa, joka oletti Titanic -elokuvan olevan täyttä fiktiota sen perustumatta mihinkään aikaisempaan todelliseen tragediaan.

Takaisin vielä tultiin. Ei työnnetty rassia sytämmeen. Ultralla katteli. Vikkaa ei löytänny.

Verenpainetabut ja beetasalpaajat pisti uusiksi. Kaksinkertaiset annokset molempia.....Sanoi, että katellaan ja kuunnellaan.

Rillimökin pistin lämpimäksi ja lohen meinasin loimottaa. Repikää siitä. jos yllätte.....

Lohen loimotin ja pisti folioon. Nyt taidan mennä ulkohommiin taas. Meinaan laavulle. Pistän tulille ja istuskelen ja mietiskelen niin kauan, kun eukko tulee iltavuorosta. Ehkä pari olutta siihen....Karelian Lihajalosteen ( upsista mainos ) nakkeja muutama siihen parillalle.....

Kenellä ( siis minun lisäkseni ) muuten on omakotitalon takapihalla ulkorilli, rillimökki ja rillaukseen sopiva hieno laavu?

Ei varmaan muilla, kun minulla, mutta onneksi minä sentään osaan nauttia niistä. Ei niitä turhan takia näytille ole tehty, vaan omaa käyttöäni varten.

Repikää siitäkin! Siinä kynnet lipiää....?

Kaikki vielä hyvin. Eukko tuli töistänsä ja minullakin menee jotenkin.

Nakit rillasin ja huiviin. Kolme niitä oli ja kaksi annoin eukolle.

Tuskin palaan enää tänään.

Sorotnoo!

Tuo Joen lause, että emäntä söi valtaosan makkaroista ja myös viimeinen lause kuulosti pahalta. Uskaltaako tätä enää leikiksi lyödä. Kaverilla todettiin paha syöpä. Juteltiin siinä, että miten asiaa käsitellään. Sanoi ,että hänen on turha asiaa murehtia ja turha on muittenkaan asiaa murehtia. Eletään ihan normaalisti. Olin samaa mieltä. Ei se kaikkien voivottelu ainakaan asiaa paranna.

On näemmä itsekehun ja vastaavan viikonloppu alkanut. Jatkakaa, minä juon nyt kahvia ja sitten liikenteeseen asioita hoitamaan.

:)Kun Haades on hieno keväinen aamu . Pitää nauttii

halvat meillä on Joen kanssa huvit . 10 astetta lämpöö ulkona jo nyt . Tulosveto formuloissa meni penkin alle .

Lähen klappittamaan .

Aamu ja päivä on vähintäänkin kelvollinen. Halvat huvit on niitä parhaita ja moisia kannatan itsekin. Ja voin mäkin kehua tuon sun aikaisemman viestin jatkoksi / pohjalta: mä olen pönttö pönttöjen joukossa ja harrastan sieniä, niistä saa hyvät vibat ennen pönttöytymistä.

Eikös tällä hetkellä ole menossa joku pönttökampanjakin: "miljoona pönttöä" tjsp.? Pöntöt nousuun, oma pönttö paras pönttö, pönttö on pöntömpi aidan toisella puolella, haluatko pöntöksi, Salatut pöntöt, onhan näitä mistä valita seuraavaksi.

Joo en ole viellä laittanu omii pönttöjä kisaan . Joensuun kylä on kolmas . Mitään kiirettä ole kun on vuosi aikaa .

Pöntöstä tuli mieleen missä Joe luuraa ;D

En minä missään luuraa. Metässä olin rankoja tekemässä tai siis karsimassa. Vielä pitäisi ilmeisesti lähteä nuorimman pojan kanssa sinne uudestaan illemmalla.

Eihän tässä jaksaisi, mutta pakko kai se vaan on, kun kerran viisaammat on terveen papereita antamassa......Pikkuisen lepäsin tuossa äsken pitkällään.

Kaunis on ilima täälläkin. Niin ja pönttö olo.

Mutta mihin sinä tarviit niin paljon puuta ? Sullahan on öljykattila

eikä muka takkaa ? Jos lavulla polttaa sylilisen x5 per viikonoppu plus lauatai 10 sylilistä plus loimutulet 5 sylilistä

Kuutiolla pärjäis kuukauden .

No aina puitapitää olla .

Veikkaan että Jiirillä siellä Lappeenrannassa on myös rillimökki
.

Tuskinpa jiirillä mitään rillaukseen liittyvää on. Eihän se ossaa kuitenkaan. Jiiri on kaikkien muiden alojen asiantuntija.....

Tarviinhan minä puita. Saunanuuni, rillimökki, kivestä muurattu ulkorilli ja laavu tarvitsevat aina puuta.

Mutta eniten sitä puuta menee muille. Tytölle syksyllä kolomekuutijjoo, nuorin poika kävi talvella kaksi mottii. Eilen illalla hyvä kaverinikin kävi pari kuutiota. Saattaa se kaveri niistä vähän maksaakin. Ilmaisinhan minä niitä yleensä jakelen ja omat pennut ei edes hintaa kysele.

Niin että itse käytän, mitä käytän ja loput annan muille. Mutta aina pitää olla pihassa ainakin parikymmentä kuutiota siisteissä pinoissa valmiina pahan päivän varalle. On mulla nytkin ja metsässä jo rankoina tehtynä koivua ainakin viistoista mottii. Ja lisää tulee, jos vain vähänkään minussa henki pihisee.

Minullehan tuo puiden teko on vain harrastus ja kuntoilua samalla.

Älä aliarvio Jiirii . Sillä voi olla vaikka mitä .

Ja onhan haadeksella kesämökillä koripalloteline . Toinko tekis lappiin poromiehet ihmettelis mikä toi on . 8]

Se on pääjutti kaikki on elämään tyytyväisii . Asuu missä asuu .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.