Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Mitäs ongelmia vastaamisen kanssa teillä oikein on. Mulla ei mitään. Vastaan, kuten koulussa ennen. Käsi siis ylös ja suu auki, jos kysytään. Täällä pitää siirtää kursori vaimikäseon lähetä-nappulan päälle, painaa hiirtä niskasta vasemmalta puolelta ja siinä se.

Mutta ongelmia on minullakin tuon valvomisen kanssa. Aina alkaa silmät luppasta viimeistään illalla kymmenen aikaan. Se on tuo lääkitys kuulemma sellainen. Viimeisessäkin painelääkkeessä oli ohje, että älä käytä alkkomahoolia sen kanssa tai saattaa alkaa väsyttämään oudosti.

No minähän en ottanytkaan alkkomahoolia illalla, vaan vain neljä olutta. Pitäähän sitä ohjeita noudattaa.....Mutta silti nukkumaan jo aikaisin.

Kuulemma pitäisi lähteä vapuksi Tallinassa pyörähtämään parin ystäväperheen kanssa kimpassa. Muuten ei varmaan meitä tarvittaisi, mutta meillä kun on farkku, niin niiden muiden juomat mahtuu paremmin kyytiin.....

Itse en kyllä ymmärrä laisinkaan, että miksi autolla pitää mennä laivaan. Tosin onhan se ilmaista verrattuna, jos parkkeeraa siellä Helesingissä satamaan. Mutta tuleeko Tallinnassa ajettua. En ainakaan minä.....

Luntakin hipsuu vähän. En ole vielä kesiksiä vaihtanut.

Nuorimman pojan kanssa on suunnitelma lähteä metsään. Pitääkin pistää kahvit ja rinkelit reppuun muiden tykötarpeiden kanssa.

Näin meillä.

Sä kommentoitkin pc:llä ja siinä lienee se ero. Tähänkin viestiin vastausta tai kommenttia aloittaessa .com väitti useaan otteeseen, etten ole kirjautuneena.

No, mikä ei toimi niin on sitten toimimatta. Mitä laajempi ongelma, jolle ei tehdä (?) mitään, sen enempi käyttäjiä häipyy. Onneksi täällä on todella paljon aktiiveja ja keskusteluissa jatkuvaa tungosta, joten muutamankaan poistuminen ei näy missään.

Mutta tuolle ei itse voi mitään, miksipä sitä murehtimaan. Vaikka tuota talvea pukkaakin päälle niin hieno päivä edessä kelpo aamun jatkoksi. Saapa nähdä tuleeko palstailtua, kun on näin vaikeaa, mutta yritetään hetken tullessa.

Miksi minä haades tarviin fyssarin ? Tänään halasin Kike Elomaata torilla on nääs kevätmarkkinat menossa .
Ostin muikkukukkoo kajaanin tyypiltä .

Kuuvavuorelle piti mennä lasten kanssa mutta emäntä paleli .

No hyvä, ettet sentään minnekään Valavuorelle mennyt valoja vannomaan.....

Neljä tuntii oltiin pojan kanssa metässä ja sitten vaihdettiin vielä Tojotan renkaat.

Nyt leppäilen imuroinnin jälkeen kiikkustuolissa ja ryystän olutta.....

Eukko iltavuorossa. Kahden vaiheilla on rillaanko vaikkapa laavulla. Mutta nyt kattelen taas nuukkerrii.

Kappas, jo kolmannella vastaa-napin painalluksella tämä softa ymmärsi, että mä olen kirjautunut. Ehkä tässä vielä on toivoa.

Vai ettet sä wimi tarvii fyssaria? Taas on jollakin poloisella vähemmän töitä, mutta elämä on.

Kyllä Haades jos lähetään tonne pururadalle ei me hyydytä .

Vakavissaan olen myös minä suunnittelemassa laavun rakentamista . Päässä on jo hahmotelmat . Erikoisen meinaan tehdä .

Ainuastaa se askaruttaa katto . Meinaan laittaa multaa ja ruohoo sinne . Niin pitääkö laittaa huopa alle vai riittäkö pelkkä laudoitus ?

Runkopuut on valmiina .

Ei se kunto tai sen puute ole fyssarin tarpeen mittari. Yhdellä Susijengilläkin (sori valvojat, tämä on yhden joukkueen lempinimi, lajia ei mainita) on oma fyssarinsa ja pururadalla pääsevät hyvinkin eteenpäin.

Mutta jatketaan (eli jatkakaa) laavuista ja muusta nastemmasta jutskailusta. Ja kyllä mäkin hölinää jatkan, mutta laavut ei kuulu pahemmin asiantuntemukseen ja sen passaan, jos passaa?

Elä wimi ala tyhmyyksiä tekemään. Totta kai pistät huopaa alle ja monta kerrosta, jollet halua lopulta multaa niskaasi.....

Ruohon jos kylvät, niin ota lammas sinne katolle järsimään, jottei tarvitse ruohonleikkuria sinne nostaa tai käydä viikatteella huitomassa.

Nuukkerrii edelleen ja silleen. Katson. Enkä minä, vaikka huonossa kunnossa olenkin, ihan heti metässä hyydy. Enkä kyllä millään puru-tai muullakaan radalla.

Vaan on se nuorin poika vahva. Tänäänkin kantoi kahta sellaista koivupöllii olkapäillaan, etten oikein olisi jaksanut maasta niitä nostaa. Niin se nuoruus ja voima on minustakin viimein kadonnut. Taai siis se entinen ylivoima.....

Moi!

Ylläpito

Ylläpidon jäsen

Haades sanoi:
Sä kommentoitkin pc:llä ja siinä lienee se ero. Tähänkin viestiin vastausta tai kommenttia aloittaessa .com väitti useaan otteeseen, etten ole kirjautuneena.

Kokeile poistaa välimuisti selaimesta. Joskus versiosta toiseen päivittäessä jotain menee vikaan käyttäjien sessionhallinnassa ja vanha kirjautumistieto yrittää kummitella.

Muita vastaavia raportteja ei ole kuulunut muutamaan kuukauteen ja välimuistin nollaus on auttanut muita.

Ei Ylläpito auttanut. Mä olen näissä tapauksissa ollut kirjautuneena ja kun on yrittänyt kommentoida painamalla "vastaa", niin sitten tulee samanlainen näkymä kuin kirjautumattomille skrivailijoille. Tämäkin kommentti onnistui kirjautuneena vasta kolmannella yrityksellä.

Laite on iPhone 6+, uusin Safari ja iOS 9.3. Ongelmat alkoi eilen perjantaina ja softat on päivitetty jo aikaa sitten, kun olivat tuoreita.

Jatkoa edelliseen, vika on näemmä mun Safarissa jossakin muualla. Tämän kommentin kirjoitin samalla laitteella ja Chromella vailla ongelmia. Kiitos Ylläpito kommentista, joka johti tähän kokeiluun :).

wimi sanoi:
Vakavissaan olen myös minä suunnittelemassa laavun rakentamista . Päässä on jo hahmotelmat . Erikoisen meinaan tehdä .

Ainuastaa se askaruttaa katto . Meinaan laittaa multaa ja ruohoo sinne . Niin pitääkö laittaa huopa alle vai riittäkö pelkkä laudoitus ?

Runkopuut on valmiina .
Meinaatko oikein oikean kammin tehdä? Pari yötä olen sellaisessa viettänyt Lapin erämaissa.
Sitten riuku tietysti takamaastossa. Tuossa kammi-materiaaleista linkki.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kammi

Jahans, "vika" selvisi. Olin laittanut Safarissa torstaina päälle "Estä evästeet aina" asetuksen, joka oli aikaisemmin tilassa "Salli vierailluilla sivuilla". Kun muutin tuon takaisin, probleemat loppuivat Safarissa saman tien.

Kaikkea sitä oppii illan pimetessä.

Joe ja wimi ovat taas totaalisen kiinnostuneita mun näpyttelyistä. Mutta no worries, ottakaa oluet tai jotain muuta maistuvaa. Tietotekniset asiat / kummastellut loppuu multa (tänään) tähän.

koriman sanoi:
Meinaatko oikein oikean kammin tehdä? Pari yötä olen sellaisessa viettänyt Lapin erämaissa.
Sitten riuku tietysti takamaastossa. Tuossa kammi-materiaaleista linkki.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kammi

Vähän saman tyylinen mutta etuseinä jätän avoimeksi . Siitä pääsee sitten saunaan ja uimaan .

Ja loiveivempi . Voi laittaa vaikka auringonkukkia kasvamaan .

Haades sanoi:
Jahans, "vika" selvisi. Olin laittanut Safarissa torstaina päälle "Estä evästeet aina" asetuksen, joka oli aikaisemmin tilassa "Salli vierailluilla sivuilla". Kun muutin tuon takaisin, probleemat loppuivat Safarissa saman tien.

Kaikkea sitä oppii illan pimetessä.

Joe ja wimi ovat taas totaalisen kiinnostuneita mun näpyttelyistä. Mutta no worries, ottakaa oluet tai jotain muuta maistuvaa. Tietotekniset asiat / kummastellut loppuu multa (tänään) tähän.

Haades ne on täyttä hepreaa mulle . Sitä varten mulla on emäntä joka neuvoo jos ei toimi .
Kirjoitta ei ole viellä opettanu minua . ;D ;D

Emännät ne onkin varsin hyviä kertomaan, kun jokin ei toimi. Tätä kuulee päivittäin milloin missäkin yhteydessä ja muiltakin, kuin omalta emännältä.

Tosin en ole kaikista tuntemistani kauniimman ja suloisemman (ainakin teoriassa) rodun edustajista täydin varma, ovatko kaikki jonkun emäntiä vai eivät. Mutta ei jumittauduta tähän vähäiseen sivuseikkaan.

Maanantaifloppi(ko): Suomen alle 18-vuotiaat miehen alut (eikös tuon ikäiset ole lain mukaan lapsia?) voittivat eilen jääurheilulajissa maailmanmestaruuden, mistä onnittelut heille. Mitä tekee omassa onnittelussaan joku entiseksi missiksi tituleerattava Pia Lamberg, 25-v.? Lähettää pojille somessa (julkisen) onnitteluviestin ja on kuvassa alusvaatteisillaan? Mitä tämä neiti tällä hakee? Onko tämä joku pedofilian sivuhaara, vai missä mennään? En hjymmarra?

Joesta en tiedä . Mutta kui jollain on aikaa mennä istumaan tielle keskellä päivää . Puhun nyt noista Pyhäjoen luusereista .

Poliseille vesitykit vaan käyttöön . Sakkoi ne ei varmaan maksa .
Kyllä risoo tollaset hipit.

Ei oo sortsikausi vielä. Pitkät kalsarit on jalassa.

Ensi yönä lähdetään ajelemaan Helesinkiin. Sitten Tallinnaan. Poistun siis joksikin aikaa kuvioista. Ja palaan, jos vain terveys ja allah suo.

Vappua kaikille!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.