Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Senkus laittelet etelä-Helsingistä vähän ulkomaan kirjeenvaihtoa, nettiyhteydet ne on sielläkin. Ja vissiin paremmat kuin täällä Suomessa. Tarinoit vaikka 7,00€ maksavista tuopeista tai 14,00€ maksavista drinksuista. Tai jostain.

Ja sikäli kun laistat oletusten mukaan edellä esitetystä hajatelmasta, niin Wappua vaan, olkoot nakit silmilläs ;).

Lampee olen tyhjentämässä . Huomena ruopataan .

Tehdään lapsille hyppykallio .

Hyvä wimi, perjantaimeininkiä 8]! Nyt täytyy lähteä etenemään, illalla takaisin.

Joen reissatessa ja wimin touhutessa täällä on hiljaistakin hiljaisempaa. Muut lienevät aloittaneet jo vappumenot pidemmän kaavan mukaan, tämä sallittakoon.

Valmistautumista huomiseen. Jotenkin lyhyeltä tuntuu tämä vappu, kun huomenna pääsee vauhtiin , niin se on siinä. Sunnuntaina toipumista ja töiden odottamista. Toista se oli ennen , kun olin aina vappuviikolla lomalla. Tämä tietysti johtui siitä, että vappupäivä oli viikolla ja pitihän se huomioida pitempänä vapaana.

Huomenna rouvat laittavat perinteisesti ruokaa nyt meillä. Miehet saa olla poissa eli pakomatka olutbaariin. Meille tuodusta ruoka-aineksista voi kyllä jotain päätellä. Yllättävän miesmäisiä ruoka-aineita. Makkaraa. No alku - ja jälkiruoka arvoitus. Juomista on kyllä riittävästi.

Mitä onko nyt wappu ::)Ja perjantai ja olen kotona .

Huomenna on Anna Abreuis tai sinne päin . 15 ekee

Sillähän saa kaksi kossuwissyy. :)

Kyllä Wimillekin on tullut vanhuus. Kuten minullekin . Minulle ei ole vuosikausiin enää ollut haluja lähteä kaupungille. Vappumarssinkaan en ole yhtään kertaa kerennyt kun on niin aikaisin. Vappupäivän ravit on ollut huipputapahtuma Joensuussa, mutta sekin on nyt klo 17.30. Kuka sinne enää voi mennä. Pakko jo töitä ajatella.

Kyllä on stressi päällä koko vapusta.

Toi on kyllä totta jos ravit on sunnuntaina . Töihin pitä mennä .
Veeke olen käyny kylillä ja menen uudestaan . En NIIn vanha ole ole .

Mitäpä tuosta vapusta on päänsärkyä ottamaan. Huomenna on lauantai, ylihuomenna sunnuntai ja sitten maanantai taas hyökkää kimppuun, kuten joka viikko.

Joe ei muuten kertonu menikö se eukon kanssa sinne viroon .

Haades ei tule mitään pääsärkyy . 2-litraa wissyy ja 2 tunnin lenkki metsään . ;D

No ei sit. Mulla on mielikuva, että Joe tarinoi tästä reissusta jo joskus aikaisemminkin ja taisi mainita silloin vaimon mukanaolon tai olemattomuuden. En nyt rupea tarkastelemaan, kyllä tuo vielä selviää. Ja Joe myös.

Hito tuli pappatunturi kuume :) Hinnat vaan lähtee tonnista .

Noitakun olis tajunu kerätä 80-luvulla varastoon . Niitä sai silloin halvalla .

Eilein soitin Kanadaan kaverille . Ihmeelistä kuin puhelu menee niin pitkälle .

Ostin 80 sentii halhaisijan pallogrillin . Lampee tyhjennän

ruopataan ens viikolla .

Haades sanoi:
Sä olet wimi meidän Vappuvintiö 8].
[/quo

Haades minä olen sinua vuoden pari vanhempi .
Mutta sinä fiksumpi kun et ota viinaa . Mitä mahtais maksaa
flipperipelit ne mitä oli baareis 80-luvulla . ]

Vappuvintiöys ei kysy wimi ikää, se on mielentila 8]. Että flipperi? Ootko googlannut missä myydään, tai Tori.fi kenties?

Flipperi olisi kieltämättä siisti, samoin semmoinen vanhan ajan jukeboxi. Tosin saattaisi olla hieman vaikeaa löytää siihen vinyylejä, sinkkuja ne kaiketi siellä sisällä olivat.

Torstaista saakka olen vettä pumpannu ei pohja näy vielläkäään .
Teen lapsille hyppykallion . Kallio on valmiina siitä kaivaa
niin syvälle kuin kaivinkoneella pääsee . Vanhalle perunapello kaivoin 10 -11 vuotta sitten silloin oli kaikki kaivot tyhjät heinäkuussa . Pidin pääni ja kaivoin .

Päättömänä kaivelu olisikin ollut jo jotain. Mutta josko sitä soisi tovin perinteiselle Vappuhetkelle "nakit silmillä"? Tai lautasella, jos aletaan pilikkua viilaamaan.

voi hit sin perkele mihin mun kirjoitus meni .Kirjoitin hartaudella ja pitkään .

PC:llä kirjoittaessa kannattaa kopioida kirjoittamansa teksti ennen lähetystä, niin on tallella kadotessaankin. Siitä vaan sitten lähettää uudelleen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.