Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Niinpä niin, se on perjantai ja melko vauhdikkaasti ollaan jo illassa. Peli ei ole vielä menetetty (paitsi hokissa).

Eilen oli perjantai.

Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti, kun jälkikasvun jälkikasvu tuli yökylään.

Eikö muuten wimpulan pitäisi palata Lapista kohta?

Ei me koko peliä olla vielä menetetty, vaikka pari erää ollaankin hävitty....

Käyty on niin Leipäpäivillä kuin metsässäkin. Ja onpa vielä kotonakin klapeja pinottu.

Minähän olen lopettanut klapien teon jo tältä syksyltä pari-kolmekin kertaa, mutta aina niitä vain lisää tulee haalittua. Olenkohan ahne?

No onneksi polvi meni taas niin kipeäksi, että pakko oli hommat tältä päivältä lopettaa.

Kuka muuten on Nikke Ankara ja onko vihainen?

Nikke Ankara on suomalainen hip hoppari ja räppäri, joka joutui / sairastui joskus runsas vuosi - puolitoista sitten psykoosiin, mutta on siitä toipunut. Kuinka niin?

Kunhan kysyin, kun ei ollut hajuakaan.

Toisaalta mikään ihme ei ole, jos en tiennyt, kun eivät kuulu tuttavapiiriini nuo räppärit.

Ja minä voisin myös päästä tai joutua psykoosiin, jos joutuisin vähääkin enemmän kuuntelemaan vaikkapa räppii. Eihän se mitään musiikkia kyllä olekaan.

Nyt kirjaa lukemaan ja sitten yöpuulle.

Hei wimpula tuli takaisin 4350 km jälkeen . Ja luvataan jätkät
Tämä Joen palsta pysyy ykkösenä .
Koira oli mukana koko matkan . Emänän hain rovaniemeltä
oli viikko meidän matkassa . Kalaa sain aika vähän .
Suden näin .
Olen valmis töihin ;)

Jees!

Hän elää! Hän tulee ja valloittaa. Hän on on jälleen täällä ja vieläpä voimissaan! Ainakin sanallisesti.....

Toki voi olla niin henkisesti kuin ruumiillisestikin hieman ryytyneen oloinen? Mutta mitäpä tuosta. Pääasia, että on järki tallella. Sehän se on se pääasia.

Onneksi Joe on väärässä kerrankin . Kroppa ei kestä

mutta . Henkisesti olen kunnossa .En koko matkaa kävelly .
En niin hullu ole . 13 tuntii putkee ajoin kotiin . Koira ja minä kustiin pulloon ;D No huumo ri .

Muutaman kerran koiran piti kantaa . Niin minä kannoin .
Koira on 3 kk .

Niin kerron ennenkuin joku eläinvalvoja puuttuu . Koira kulki mönkijässä tai veneessä . Ja jos ei jaksanu kävellä kannettiin sitä .

Nyt katson tiekkarin näyttöä ja minulla on viikonloppuvapaa....kuten yleensä aina viikonloppuina.....

Pieni runokin lienee paikallaan. Ainakin iltamme iloksi.

Nyt on lohet loimotettu
olutta oikeaa otettu
Kasvikset kaikille jaettu
laavun lattia lakaistu

Nyt taas jaksaa jankutella
valehdellakin välillä
olla kpcomissakin
keksiä kaikkia runoja.....

Menee taas hieman myöhäiseksi, muttamutta: on perjantai ja siitä nauttikaamme 8].

Joo. Minä nautin kirjasta illalla ja sitten kohta jo yöunista. Mutta sittenpä olinkin ylhäällä jo neljältä.

Mutta onhan sentään lauantai. Klapihommia tiedossa. Vaihteeksi.....

Klappei minäkin viskosin aamulla liiteriin .

Noi peltipoliisit pitäis lailla kieltää tai laittaa numero näytöt ennen tolppaa. Eihän sitä aina muista mikä nopeusrajoitus on .
Ja auton mittari ei varmaan ole tarkka . Nyt puhun minun autosta

Lekalla meinasin mennä moukaroimaan kun muutaman kerran välähti .

Minä en visko klapeja, vaan pinoan. Premmin kuivavat ja sopivat paljon pienempään tilaan.

Ja eikä ne mitään peltipoliiseja ole ne kamerat. Kameroitahan ne. On ne minustakin kuvia joskus ottaneet. Kuvauksellinen kaveri kun olen.

Päivän työt on päättyneet. Kohta saunaan.

Joe hyvä . En osaa heittää liiteriin klappei että ne menis suoriin pinoihin . Tottakai minä sit pinoon .

Suppilovaheroo ja sipulii . Muurikalla voissa paistan .

Jaa että et osaa heittää pinoihin klapeja....No kun tulet käymään, niin vanha taitoniekka kyllä opettaa. Ei se mitään rakettitiedettä ole, vaan harjoittelun tulos. heittäähän ne jotkut pallojakin jonkun renkaan läpi ja kaukaa....

Minä tyydyin ottamaan iltapalaksi kauraleipää kinkulla, juustolla ja eilisellä loimulohella....veden kera.

Haadeksella on tainnut olla tänään paljon soudettavia.....

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.