Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

wimi sanoi:
Kyllä naapurin tontille saa pinota klapei . Se on suotavaa :)

Haades tule jo ei enään veistellä puita .
Joo, oon täsä. Nyt meni yksi juttu yli hilseen ja siksi ne on vissiin enemmälti naisten alaa. Ostin kaksi harmaata savista ruukkua, joihin istutin uudelleen kaksi palmua. Ei ollut kovin vaativa operatsiooni. Vissiin.

Kun sitten kastelin kasvien uudet residenssit, niin nämä ruukut kostuivat jotenkin läpi. En mä niissä perinteisissä tiilenvärisissä vehkeissä ole moista huomannut. Onko tässä(kin) nyt jotain, josta mun pitäisi tietää? Vai onko tämä nyt vaan ihan naisten maailman asioita?

Mitä tähän sanoo kiven, metallin ja saven Herra Joe?

Nyt Haades en ymmärrä sun ongelmaa . Vesi on märkää ja sitä sun pitikin laittaa sinne . Savitiili pitää vettä ostit jotain huokosta ;D ;D

ihan hatusta vedin en tiedä .

wimi sanoi:
Nyt Haades en ymmärrä sun ongelmaa . Vesi on märkää ja sitä sun pitikin laittaa sinne . Savitiili pitää vettä ostit jotain huokosta ;D ;D

ihan hatusta vedin en tiedä .
Sulla on saman merkkinen hattu kuin mulla, sieltä vetämällä ei viisastu. Veden märkyydestä olen kuullut ja kasvien kastelukin on jopa tuttua. Miksi kukkaruukku olisi jotain huokoista matskua ja kostuisi ulospäin? En tajua ???.

Ja tähän päättyy Haadeksen keskustelu kasveista. Siirrytään muihin vihanneksiin, eli makkaraan sun muuhun miehille luotuihin asioihin.

Et kummiskaa usko Haades olen viherpeukalo Mulla on oma kasvihuone . 2m pitkä .Vanhoista ikkunoista tehty . Tomaattii
chilii ja chilii porkkanaa .

https://www.google.fi/search?q=youtube+andy+mccoy&oq=y&aqs=chrome.3.69i60j69i59j69i60j69i59j69i61j0.3110j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=andy+mccoy+30+donaa

Me tehtiin vuonna kirves ja miekka silloiselle tyttöystävälle kavereiden kanssa c-kasetillinen hyvää showta. Yksi frendeistä oli aika epeli imitoimaan Andyä. Those were the days :).

Mutta tykkään vieläkin Andyn musikista . Hanoi soi silloin tällöin vinylevyltä . Teinivuodelta olen säilyttäny .

Hyvin on Veke meikäläisen jäljillä. Kyllähän siinä liikenneympyrän lähellä olevat kaksi puupinoa oli minunkin käsistäni vähän säädetyt. Rungot tein niihin isoon ja pieneen " mottiin ", mutta mulla ei ollut metrisiä ja kaksimetrisiä halkoja, niin yksi muu kasasi ne, jolla sellaisia löytyi.

Toki tein kunnan sapluunan ja maalasin logon siihen isomman pinon päähän. Hannelen määräyksestä.

Niin ja kyllä se Hannele varmaan on jo suunnitellutkin minulle patsasta tai ainakin jotain muistomerkkiä. Ainakin muutaman kuukauden päästä lienee sen paljastus minun eläkkeellelähtöjuhlatilaisuudessa....? Se liikenneympyrä olisi kyllä ihan hyvä paikka, vaikka siinä on jo entisen opiskelukaverini tekemä taideteos. Ollut kyllä jo niin pitkään, että joutaisihan tuo pois ja minun patsaani tilalle....

Patsatelemaan halajaa Joen mieli, vaikkei ratkaissutkaan saviruukkuongelmaa. Selvä.

Joen halkopinoista ja patsaista tuli mieleen,että halkopino liikenneympyrässä löytyy Leviltä.
Veikkaan,että Suomen kallein halkomotti
http://liikennetilanne.liikennevirasto.fi/?cameraPanId=C1452100

Iltalehden kotimaan uutisten nettiotsikon mukaan Kreikka odottaa euromailta seuraavaa maksuerää. Neuvotteliko Suomi ja Urpilainen aikoinaan niistä takuista jotain semmoista, että Kreikka tai osa siitä siirtyy (tai on ilmeisesti jo siirtynyt) osaksi Suomea? Pääseekö sinne tästä eteenpäin kotimaan lennoilla ja säästääkö siinä hinnassa? Mitä muuta me tästä hyödymme?

Pitäneekö Sellin taksiparkissa iltapäivällä liikkunut villi huhu paikkaansa. Että mukamas huomenna olisi perjantai? Saapa nähdä huomenna, miten on.

Kävin tuossa äsken taas kerran lopettelemassa klapien teon ja toin viimeiset pihaan. Takapihaan. Tai oikeammin sivupihaan.

Olin kyllä vaivihkaa tunnin tekemässä uusia rankojakin. Ihan harvennusluvan sain, kun kinusin kunnasta.....No eka kerta minulle ja onhan niitä lupia annettu huonommillekin miehille....kai?

RKM voisi käydä täällä välillä turisemassa. En poista viestejä.....sen lupaan kautta Manitun.

Ja voisihan sitä liukastua välillä Nurmon bannaaniinkin.

Mites Veke. Joko on Hannelen kanssa ollut puhetta siitä minun patsaasta? Muistahan muistuttaa! Ei muuten, mutta kun tämä malli rapistuu kovin nopeasti. Vaikka ainahan sitä pyrkii olemaan se sama Adonis kuin neljäkymmentäviisi vuotta sitten.

Eukko kävi taas tänään naapurissa Sergein ja Iigorin luona. Toi pentsiiniäkin kyllä.

Näillä mennään nyt.

Ai niin. Minäkin muuten olen nykyisin ihan oikea valmentaja. Uusi titteli tililapussissa on työvalmentaja. Palkka ei kylläkään noussut, kuten korkea-arvoisimmilla yleensä, mutta lupasivat lähes satavarmasti, että tämä on eläkevirka. Tosin en kyllä eläkkeellä aio tätä virkaa enää hoitaa, vaikka kuinka polvillaan rukoilevat.

Laskeskelin tänään, että vielä on työpäiviä jäljellä jotain 115 tai sinnepäin. Jos siis elonpäiviä riittää. Päiviähän mulla onkin tasan yksi täällä kotona.....

Nyt pari sivua kirjaa ja sitten valmistautuminen nuukkerrii kattomaan. Kahen kilon lohi, kokonainen porokylän ruisleipä, kilo voita ja juustoa. Lisäksi pari kiloa kinkkumakkaraa, lenkki ja kolme litraa valkoita maitoa.....

Kyllä lähtee!

Nälkä meinaan.

Hitto miten paljon tämä vanha tiekkari tekee kirjoitusvihreitä....en kyllä korja.

Huhuu! Asuuko täällä enää ketään?

Olen viimeinkin ratkaissut sen saviruukkuvuotohomman. Tutkittuani tuhansia ruukkuja ja niiden anatomiaa, niin niissä kaikissa oli keskellä pohjaa pyöreä reikä. Siitä se vesi pääsee vuotamaan.

Itse en kyllä ymmärrä, että miksi kukkaruukuissa on reikä. Ei muuten, mutta niitä kukkiahan aina välillä kastellaan. Eikö vesi mene läpi liian nopeasti? Hölömöläisten hommaa.

Tietääkö Haades, onko OH myynyt sen hallin? Meinaan, kun siihen on tullut jonkun koirafirman kyltit? Siinä lähellä harvennan, niin pisti vaan silmään. Ei oksa, vaan se kyltti. Onneksi ei käynyt huonommin.

Pitää Joe sulle pettymys tuottaa. Sinun patsasrahat meni Laanisen Karin tämänpäiviäisiin eläkejuhliin. Rahat on vähissä kunnalla.

Jälleen tulin pahalla mielellä keilailusta. On se outoa kun ei vaan satu vaikka noin moneen keilaan pitäisi osua. Joka viikko sama juttu. Vuosi sitten vielä sattui, mutta näyttää, että ikä tekee tehtävänsä. Olen vaikka mitä yrittänyt kuvitella, johon palloni nakkaan, mutta ei auta. Liian tuhmia jos ajattelee ei malta keskittyä. No hyvillä mielellä voi ottaa oluen ja gintonicin. Ja 30 % alennuksella ostettua vanhaa sisäfilettä pannulle.

En tiedä Joe hallista, en ole nähnyt isää tai poikaa toviin.

Eikä siinä vielä kaikki: on perjantai 8]!

No kai se RH vielä Haadeksen sukuun kuuluu?

Vai että Laanisen Karille meni minun patsasrahat? Saakeli, että kaikki menee aina pieleen. Joku Kari, jonka kyllä tunnen ihan toisilta kymmeniltä, kun vanhan ajan oppikoulua yhdessä käytiin, on kuitenkin ihan vähäpätöinen palkanlaskija minuun verrattuna, joka kuitenkin olen nauttijatyyppi. Meinaan palkannauttija.

No ihmekös oli, kun tänään oli ovet kiinni väistötiloissa.....

Siitä tulikin mieleen, että tänään taas oli tilipäivä. Kohta on kyllä pakko ottaa eukolta oikeudet pois minun pankkitilin ropeloimiseen ja etenkin rosvoamiseen. Eihän tästä mitään tule, että maksaa kaikki kauneushoitola/ kauneuslehti/kuntosali/ym laskut minun tililtäni. Perskuta sentään!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.