Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Kuuluu sukuun kuka kuuluu ja mahtuuhan sinne samankaltaisella seulalla vaikka joku Välimeren rantavaltiossa yhtä juttua elääkseen harjoittava kansalainenkin monen muun ohella. Mutta ei jokaisen kanssa olla koko ajan tekemisissä, eikä olla joka asiasta kartalla edes perjantaisin.

Enemmälti sitä alkaa aika kulua tässä vaiheessa vuotta erään asian ympärillä kiihtyvään tahtiin ja jää nuo toisen sortin sosiaaliset kuviot hieman taka-alalle jopa näin perjantaina.

Puuhuko joe nyt Ärsyttää lyhenteet kun en ymmärrä .
HD . RH . Rahankeruumies sitä Minä Joe kaivataan tänne .

Rupein katsomaan National Geographyltä ohjelmaa Seksi-perisynti. Mielenkiintoista, koska siellä ei varmaan seksiä nähdä. Odotan kuitenkin , että Trumpin seikkailuja siellä nähdään. Olisiko joku kouriminenkin. Minuahan tämä ei koske, kun teoriassa. Kun olen ihan viaton.

Vilikasin minäkin sinne NatGeon seksijuttuun, mutta kun ei edes vilauteltu, niin käänsin takasin nuukkerriin.

No nyt alkoi silimät luppasta nuukerriinki, joten en vastusta ja annan mennä kiinni. Telkun ja silimät.

Ehkä pari sivvuu kirjaa.

Niin tuota tuli se eukko iltavuorosta meillekin. Vielä. Olin rillannut parit nakit valmiiksi ja olinpa ostanut Lihajalosteen pihalla olleesta myyntiautosta riisipiirakoitakin. Kympillä sain kuustoista, vaikka seitkytsenttii oli kipale. Minä kun olen niin köyhän näköinen, että aina antavat alennusta.

Öitä!

Iltaa!

Iltapalana lasillinen tai kaksi valkoviinä ja Saska Saarikosken Dettmann ja johtamisen taito.

En voi enää kommentoida, kun läksin jo nukkumaan. Mutta punkkua sen olla pittää. Ja sotahistoriaa. Johtamistaitoa sielläkin tarvitaan. Toki kuolleita miehiäkin näkee paljon.....

RahanKeruuMies sanoi:
Iltaa!

Iltapalana lasillinen tai kaksi valkoviinä ja Saska Saarikosken Dettmann ja johtamisen taito.

Mahtavaa kun tulit .
Isäntä meni hämilleen .

Lukemaan varmaan .

Mutta voin sanoa tykkään RKM jutuista . 8 vuotta sitten minäkin olin tykkämässä valavuoresta . Kansanedustajaksi kannustin silloin . Kadun sitä kovasti .

Se on vaan outo . Nyt olen Liin tallissa :)

Li on sieltä päin kotoisin eli Turusta. Aina jos joku on kotoisin Turusta, heti herää sympatiat. Kun tuli siellä 6-vuotta asuttua. Valavuoresta en ole koskaan tykännyt. Ja nythän oli ero tullut. Vaimosta. Seura kai on vielä edelleen. Toistaiseksi

Jaa minä peläistyin että sulla ero . Mulla tulee turkkari ja ugilainen . Paperina .
Niin olen ymmärtäny että veke jr voi tietämättä vilistää Turussa

Piti sitten tehdä parit exelit ja laittaa yhden kohteen kirjanpito ajan tasalle. Kaikkea sitä kans.

Elisalta oli tullut meiliin vekkuli leffojen tunnistamiskilpailu (jonka varjolla yritetään saada Elisa Viihteelle uusia asiakkaita). Palkinnoksi saa kolmen kuukauden ilmaisen tutustumisjakson siihen sun tähän ja kaipa sitä voi tuolla hinnalla tutustua.

Vastasin yhteen kysymykseen väärin, sitä alkaa näemmä ikä painaa? Historiallisina aikoina leffat oli mun spesiaalialaa Trivial Pursuitissa ja siinä mielessä hieman hävettää. Mutta toisaalta en ollut nähnyt ensimmäistäkään noista kilpailun leffoista, joten olkoon.

Lisäksi sain valita ilmaisen E-kirjan: Jo Nesbøn Aave, joten ompahan jotain luettavaakin.

Ei kannata heti ottaa . Mutta elisa lähetti toin pikku mustan .

Siellä oli kaikki pirun pellosta turpeisiin ja koripalloo 20 kyppii

300 euron dikipoksi mikä tallensi meni narikkaan .
Siel on se fanset .
Sitä eilen kattelin sitä kameraa . Se on katossa lankulla vinkan kanssa kiinni .
Kuka sitä kääntelee ? Sitä kameraa .

Tänään haen silakoita ja savustan ne . Pikku kasa kuivii klapei
on viellä pihalla ne pitää saada viellä jonnekkin sisälle mahtumaan .
Eli talvi voi tulla olen valmis .

Kyllä se talvi joskus tulee ja jossain muodossa. Mistä tulikin mieleen, että täytyy ostaa yksi uusi talvirengas, oli näet ruuvi mennyt yhdestä läpi semmoisesta kohdasta, ettei paikkaus onnistu.

Kumit on sen verran hyväkuntoiset, ettei tarvitse tosiaan hankkia kuin yksi.

Onko ne Nokiat ;D?
Kui et Haades siellä mökillä käy syksyisi ? ymmärtääkseni eihän sulla ole kuin muutaman hassu tunti ajomatkaa . Nyt olis järvessä vesi raikasta .
Ilma kuin . ..

Ei ole wimi Nokiat, vaan laaturenkaat. Mökillä kävisin, mutta mulla ei ole vapaita viikonloppuja välillä elokuun puoliväli - joulukuun puoliväli. Talvella ja keväällä sama setti Tammikuun alusta toukokuun alkuun.

Itse olen tieni valinnut ja näillä mennään. Mutta edellisestä ei kannata vetää johtopäätöksiä, että mulla olisi 24/7 tuhoton kiire ja koko ajan menossa joka paikkaan kiharat heiluen. Ajankäyttö on hallinnassa ja mahahaavasta ei ole pelkoa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.