Vs: JOEN SUU
Viestien poistelu talkoot jatkuu. Sori coach JOEN SUU kun menin vastaamaan sinun viestiin BC Nokian keskusteluissa, nyt vastaukseni ja se sinun alkuperäinen viesti on poissa. R.I.P
Olin ovela ja laitoin viestini notepadiin talteen. Tässä:
JOEN SUU
Viestien poistelu talkoot jatkuu. Sori coach JOEN SUU kun menin vastaamaan sinun viestiin BC Nokian keskusteluissa, nyt vastaukseni ja se sinun alkuperäinen viesti on poissa. R.I.P
Olin ovela ja laitoin viestini notepadiin talteen. Tässä:
JOEN SUU
Olen alkanut vahvasti olla sitä mieltä, että täällä kpcomissa on joku valvoja, joka poistelee sivistyneiden herrasmiesten sivistyneitä ja kovin asiapitoisia kirjoituksia. Onko Her Pertti tullut takaisin? Vai kaatuiko Topon mukana aikoinaan....ja ryömi koloonsa.
RahanKeruuMiesSama. Ei voi kuin ihmetellä. En todellekaan löydä ainuttakaan syytä viime iltaisten kommenttien poistoon. Kun kerrankin vastaan tyylistä länkyttäjille, niin sekin poistetaan. Noh näin on käynyt kyllä aikaisemminkin. Se joka kirjoituksiani poistelee ei pidä puolustuksen puheenvuoroista. Siinä on vaan se haittapuoli että kun on syntynyt väärinkäsitys niin se olisi ihan hyvä foorumirauhan puolesta selvittää, täysin asiallisen selvityksen poistamista ei voi enää perustella edes makuasioilla! Meno on yhtä puolueetonta kuin Stalinin järjestämissä oikeudenkäynneissä.
BC Nokian keskustelu on muutenkin takakirein paikka tällä foorumilla. Älä Labo ihmettele jos vedät täällä yksinpuhelua suurimman osan kautta, ei tule ainakaan eri mielisyyksiä.
Syy on suomalaisuudessa. Olemme liian konsensushakuista kansaa. Erimielisten kanssa ei osata elää, menee heti purkka jumiin.