Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Kävin äsken sittarissa vähän täydentämässä hätäruokavarastoa. Ei muuten, mutta huomenillalla pitäisi tulla taas vieraita.

Nuuhkin ilmaa äsken, kuuntelin ääniä, katselin läpi kaikki kalenterit, tarkastin tähtitaivaan ja tein johtopäätöksen, että kaikki ennusmerkit on jälleen ilmassa, että huomenna voi hyvinkin olla perjantai. Eikä vähiten senkin takia, että vieraita on tulossa ja minä loimotan todennäköisesti lohta. " Joo kyllä se perjantai on huomenna ". Eukko huusi.

Ja kyllähän kerran viikossa pitääkin ihmisen kalaa syödä. Tuollainen rasvaton kala, kuten lohi, sopii siis erinomaisesti ruokavalioon....

Huomisiin lohipeijjaisiin!

Lohi-JOE

Jotta noin, lohi vieköön. Huomenna töissä on yksi Google -juttu ja pitää myös työstää materiaalia miekkamies- tai miekkamiesnais -tutkijoille.

Illemmalla ollaan yhden jutun kanssa tekemisissä ja aamusta iltaan soi oodi perjantaille!

Eikä se meno ja meininki ole huonoa nytkään, onhan sentään perjantaiaatto 8].

wimi sanoi:
Joo on nyt Perjantai aamu ;D Tulee hyvä työpäivä.
Sitä se on! And quite refreshing, as they say. Ison amerikkalaisen firman kokoukseen lappaa vieraita eri maista ja kielten sorinaa on mukava kuulla. Ilmoittautumiset tapahtuu tässä silmien alla, muttei vaadi meikäläiseltä toimenpiteitä.

Nyt on vaatinut paljon toimenpiteitä. Vieraat tulevat kohta ja kaikki alkaa olla sitä vaille valmista. Tulet laavulla, tulet lyhdyissä ja ulkotuletkin odottavat pimeyttä....

Tulkoon ilta!

Palaan, jos voin.

Palaan vos voin tuli mieleen . Tuli mieleen mun uusi palo-ovi
joka on ollu tossa pihalla jo kaksi kesää . Pitäis laittaa pannuhuoneseen .

Eilen paloi Ugissa puutalo . Turunradiossa toimittaja ja Ugin
museonjohtaja harmitteli vaan sitä vanhaa puutaloo .

Vaikka Ihminen Kuoli siinä palossa .

Tuntuu oudolta .

Ajoin eilen pitkästä aikaa Ylämyllyntietä Joen suussa. Huomasin entisen koulun kohdalla talon, jossa oli 100 metriä pitkä pino pilkkeitä. Olikohan kyseessä Joen aherrus vai onko siellä joku muukin Joen kilpailija. Täytyy kyllä ihailla moista saavutusta. Huikean näköistä. Jos ei ole Joen aikaansaannosta, milloin Joe aiot tehdä vastaiskun.

Mulla ainakin klapit on kulutus tavaraa joka päivä poltan talvella
puukattilassa ilman pistettä ja pilkkuu . Liiterissä ne nyt kuuluu olla eikä sateen raiskamaana .

Jahas, täällä ei päästä puusta pidemmälle tänään. Toisaalta ei puussa mitään vikaa ole, joten klapeilkaa vaan.

Haades sanoi:
Jahas, täällä ei päästä puusta pidemmälle tänään. Toisaalta ei puussa mitään vikaa ole, joten klapeilkaa vaan.

Noko herra ei ollu täällä .

Vieraat lähti.

Nyt on Veken näössä pahasti jotain pielessä, sillä siellä Lautasuon entisen koulun vieressä on pino korkeintaan 15 m pitkä ja siitä se ei ainakaan kasva, sillä entinen tuttavani, joka senkin pinon teki, valitettavasti menehtyi jokin aika sitten.

Minun kanssani ei kilpaile kuin Tikleenin Antti, jolla myös on pinoja lähellä äskeistä paikkaa. Siina palaneen maalaamon tontilla.

Minun pinot on Honkalammella. Kestää vertailun vaikka kenen kanssa. Kaikin puolin ja mittarein.....

Nyt nukkumaan ja puista unta näkemään.

Puu-JOE

Ajattelin vaan ilmoittaa samoin kuin jiiri elossa ollaan .
Nyt katselen kaksosten 7 anry prisbetsesä .

Nyt kun on elisa viihde . Emäntä hommas . Siellä on kaikki tankki- täyteen jaksot .

Tässä leffassa niin tipu ohjelmassa on kyllä musiikki .

Elossa olen minäkin vielä, vaikka varmasti moni muuta toivookin....

Päivä on mennyt osin klapihommissa, osin venkoillessa ja osin nuukkerrii katsoessa.

Nyt aloitan lukuhommat, kun kerran se kannattaa aina. Siitä voi itse kukin tehdä omat johtopäätöksensä tai olla vaikka tekemättäkin. Mitä se minulle kuuluu. Tai mitä muillekaan.

Katselin muuten tänään pihassaolevia klapipinoja. On niitä varmasti yhteensä öpaut yli 40 metrii. Eli vähän alle 40 kuutiota on, kun kaikki pinot ei ihan metriä korkeita ole. Yhdessä pinossa siis aina kolme riviä 33.33333 senttisiä klapeja.....

Miten tähän 900 neliön tontille oikein enempääkää saa sopimaan, kun tuota muutakin roinaa on kertynyt ja jopa joitain rakennuksiakin on. Kuten esim talo, rillimökki, terassi ja laavu. Lisäksi on kasvimaat, kukkapenkkii, kompostii ja jopa puitakin. Siis pystyssaolevia....Ja vanhin poika kun toi vielä sen asuntovaununsakin tänne parkkiin. Ja kaksi omaa autoakin vie tilaa.

Repikää siitä, jos huvittaa!

Revitään Joe ... Tiedän että Haades innolla kuuntelee tai lukee
meidän puujuttuja . Raisiossa on puuilo kauppa .

Mitä teet noilla puilla . Mulla menee 30-40 heittomottii vuodessa.
Puukattila vesi lämpee klapeil .

Mutta huomenna kun jumala suo . On tärkee tapahtuma et saa itkee sit . :)Se on terveen miehen merkki .

wimi sanoi:
Noko herra ei ollu täällä .
No en ollut en, olin täällä. Mutta eilen poikia puistatti ja tänään siihen vielä Joelta hieman matemaattista säväystä. Jonka jälkeen pitää taas ruveta repimään.

Siispä menen.

Jos tontin sivut on 40x20.3 niin ei enää tarvitse ainakaan orapihlaja- aitaa. Kyllä Liperin kunnan pitäisi palkita Joe jollain tapaa. Tässähän oli joku vuosi sitten halkopino Joensuusta Liperiin käännyttäessä .Joe varmaan tehnyt sen. Koska jollain tavalla tunnen nykyisen kunnanjohtajan ja kun hänkin asuu Joen lähellä, pitäisikö ruveta jotain palkintoa Joelle hankkia.

Tiedän kyllä,että mies on niin vaatimaton,että vaikea on kuvitella että liikenneympyrässä oleva näköiskuva olisi sopiva vaihtoehto. .

Kyllä naapurin tontille saa pinota klapei . Se on suotavaa :)

Haades tule jo ei enään veistellä puita .

wimi sanoi:
Kyllä naapurin tontille saa pinota klapei . Se on suotavaa :)

Haades tule jo ei enään veistellä puita .

Koska olen tulossa kuun lopulla länsirannikolle syystä, jota ei tässä voi kertoa, katselin Ukin hotelliatarjontaa. Oli kyllä aika vaisua. Wimin suosikkipaikka oli lopettanut. AirBnb:ssä oli kuitenkin kansainvalinen nainen, joka oli johtoasemassa, vuokraamassa asunnon osaa 25-35 e/pv/henkilö. Koska kuienkin perjantaina Ukisssa ja lauantaina Salossa olisi ollut hiukan rankkaa Uki osuus jäi väliin. Eikä emäntä myöskään kannattanut AirbnbB rouvan tarjousta

Veke Veke ei kirsta ole viellä lopettanu . Lännentiessä on halpoja huoneita . Lidi on 20 metrin päässä . Mutta keskustaan kilometri. Kokeile Agvariusta eli aku ankka . Se on vaan tyyris
ja sieltäkin on kilometri kirstaan mutta on kummiskin meren puolella että jos kävelet voit haistaa meren ilman pilkuja ja pisteitä . ;D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.