Koripallo.com

KP.com mock draft peli

Olisihan tuo paikallaan.

Olen ehdottomasti mukana jos joku saa organisoitua - ja jos kiireet vähänkin hellittää, niin voin olla apuna organisoimisessakin.

Päivämäärähän on 18.11. eli sellainen kolme viikkoa olisi aikaa. Varmaan viikon sisään olisi hyvä saada homma aluille että kaikki paikat saatais jaettua?

Kyllä kai näissä on oltava ja toivottavasti saan kärkipään vuoron, koska näistä loppupään tyypeistä en tiedä paskaakaan. Enkä tietty paljon muistakaan, mutta joukkueiden tilanteiden kautta aina voi pohtia.

Jees, turha jahkailla. Jokainen jannu ottaa kolme jengiä niin päästään 10 jampalla tai vähemmällä läpi. Mattimyöhäisille voi sitten jakaa sitä omaa kolmatta jengiään. Otan itse perinteiset Cavs ja Bux, jonka lisäksi kolmantena vaikka Miami kun olen Suomen #1 Miami kannattaja since Jason Williams.

Joukkueella ei ole niin väliä, mutta minä otan vihjailevan Aleksej Pokuševskin.

1604064916905.png

1604064984890.png

(Dallas kiinnostaa, tietty.)

Laitetaanpa asioita liikkeelle.

Kopioikaa lista, varatkaa itsellenne jengejä ja postatkaa ketjuun takaisin - tai laittakaa viestiä minkä otatte, niin minä (tai joku muu) päivittää listaa ehtiessään.

Merkkaan tähän ekaan versioon jo huudellut (ja omani). Varmaan jokainen voi varata alkuun sen kaksi (tai jopa kolme) jengiä - katsotaan sitten jos jostakin kumman syystä tulee enemmän osallistujia, niin jaellaan sitten pois ylimääräisiä. Ja neuvotellakin varmaan voi jos joillakin on vahvoja mieltymyksiä.

PS. Ei varailla heti ainoastaan top-pickejä. Otin nyt Bullsin lisäksi Knicksin kun niillä on kivasti yksi kohtuu korkea ja sitten yksi loppupään pick - mutta jos joku haluu Knicksin, voin luopua siitä kyllä ja ottaa sitten jotakin mikä jää jäljelle.

1 MIN

2 GSW

3 CHA

4 CHI - Vitalstatistix

5 CLE - King James

6 ATL

7 DET

8 NYK - Vitalstatistix

9 WAS

10 PHO

11 SAS

12 SAC

13 NOP

14 BOS

15 ORL

16 POR

17 MIN

18 DAL - Hämähäkkimies

19 BRO

20 MIA - King James

21 PHI

22 DEN

23 UTA

24 MIL - King James

25 OKC

26 BOS

27 NYK - Vitalstatistix

28 LAL

29 TOR

30 BOS

Otetaan perinteisesti ainakin Orlando omalle vastuulle. Washington taisi olla viime vuonna toinen jengini niin hoidetaan vaikka sekin pois alta. Kolmanneksi sitten loppupäästä Toronto. Ja tosiaan jos joku haluaa välttämättömästi Wizardsin tai Raptorsin niin ottakaa pois vain! Keksin siinä tilanteessa sitten jotain muuta.

Update 22:30 (30.10.)

1 MIN

2 GSW

3 CHA

4 CHI - Vitalstatistix

5 CLE - King James

6 ATL

7 DET

8 NYK - Vitalstatistix

9 WAS - professori

10 PHO

11 SAS

12 SAC

13 NOP

14 BOS - Major Julli

15 ORL - professori

16 POR

17 MIN

18 DAL - Hämähäkkimies

19 BRO - Major Julli

20 MIA - King James

21 PHI

22 DEN

23 UTA

24 MIL - King James

25 OKC

26 BOS - Major Julli

27 NYK - Vitalstatistix

28 LAL

29 TOR - professori

30 BOS - Major Julli

L.S

Blazers minulle.

Edit: Jos joukkueita jää yli, voin hätätapauksessa ottaa toisenki.

Update 15:20 (01.11.)

1 MIN

2 GSW

3 CHA - koris.com

4 CHI - Vitalstatistix

5 CLE - King James

6 ATL

7 DET - koris.com

8 NYK - Vitalstatistix

9 WAS - professori

10 PHO - Mokeski

11 SAS

12 SAC - King James

13 NOP

14 BOS - Major Julli

15 ORL - professori

16 POR - L.S

17 MIN

18 DAL - Hämähäkkimies

19 BRO - Major Julli

20 MIA - King James

21 PHI

22 DEN

23 UTA

24 MIL -

25 OKC - koris.com

26 BOS - Major Julli

27 NYK - Vitalstatistix

28 LAL

29 TOR - professori

30 BOS - Major Julli

Viimeksi muokattu:
Viime vuonna saatiin homma kasaan seitsemässätoista päivässä (2.-19.7.). Juuri tänään olisi samaiset 17 päivää draftiin. Hiukan pitää siis petrata viime vuoden tahtia koska tänään tuskin aloitetaan. Sen sijaan kannatan viime vuoden mukaista järjestelyä, että homma voidaan laittaa liikkeelle vaikka ihan kaikkia joukkueita ei olisi vielä otettukaan - jaetaan ne viimeiset sitten ns. "liikkuvasta junasta".

Jos saataisiin vaikka Lottery - tai edes kärkikymmenikkö - diilattua tässä päivän parin aikana, niin homman voisi aloittaa alkuviikosta.

@Juzo & @koris.com ainakin ilmaisi osallistumishalukkuutta. Napatkaapa joukkueita itsellenne.

Ja kaikki muutkin tietysti: the more the merrier.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.