Tegnellmäinen ideologia, I like it. Kuin NBA Fantasyssa ensi kaudella.
Viimeksi muokattu:
@koris.com ei mitään paineita, katsomossa ollaan jo valmiina tuulettamaan, vai tuleekohaan sittenkin buuauksia...Detroit Pistons is on the clock.
With the seventh pick in the 2020 NBA draft, Detroit Pistons selects Killian Hayes from Ulm.
katso liitettä 1343
katso liitettä 1346
Koris.com on keskustelupalstan fiksuin ja tyylikkäin manageri.
Hieman nolottaa, että edes hieman pelkäsin osaako valita Killianin.
Vai olikohan tässä helppo paikka loistaa aiempien managerien sähläilyjen takia.
Hieman nolottaa, että edes hieman pelkäsin osaako valita Killianin.
Tiesittekste, että pari vuotta sitten Phoenix Sunsilla oli draftissa ykkösvaraus, jolla ne ois voinu ottaa sen Luka Doncicin mut otti jonkun Deandre Aytonin? Siis oikeesti, mitä ne ajatteli? Mä tiesin jo sillon kun Doncic oli 12 et se tulee 20-vuotiaana olemaan maailman top-10 korispelaaja. Ja sit muistattekste sitä et just ennen sitä draftia ne palkkas Doncicin valmentajan maajoukkueesta, sen Igor Kokoskovin, tais kestää yhen kauden vaan koutsina muuten, siinä kohtaa mä olin ihan varma et ne ottaa sen, mut sit ei ottanukaan? Siis häh?
Ja sit, kelatkaa tätä, se Phoenixin idioottiomistaja, Robert Sarver, niin se on samasta yliopistosta kun Ayton! Niin siks se varmaan halus et ne ottaa sen. Ja kaikki aina sanoo Twitterissä et ei sais tehä noin, et omistajat sekaantuu joukkueen kokoamiseen. Vaan et pitäs osata palkata oikeet tyypit, ja sit antaa niille työrauha. Aa ja joo Henrik Dettmannkin sanoo tota kans sen kolumneissa, tai ainakin et sille itelleen pitäs antaa työrauha.
Oikeesti toi oli must vaan läppä et ne mokas tollee, koska nyt mä pystyin laittaa sellasen ajastetun Twiitin joka kuukauden tokalle perjantai-aamulle jossa lukee et "En vaan voi uskoa, että kolme joukkuetta jätti Luka Doncicin varaamatta", ja siihen tulee aina sikana tykkäyksiä. Mietin, et pitäiskö laittaa toi sama mut englanniks, mut toisaalta sit en vois pilkata Coach Palotien englanninkielisiä twittejä suomenkielisistä podcasteista nii paljoo.
Mut niin, jos mä saisin päättää et kenet Phoenixin pitäis varaa tänä vuonna, niin mä en tekis sitä virhettä mitä monet tekee et ne miettii liika sitä et miten se varaus sopii niitten sen hetkiseen jengiin. Kun ne ei tajuu sitä, et se junnu on kuitenkin ihan sukka aluks. Niin mitä väliä et sopiiko se jonkun veteraanisentterin kanssa kentälle samaan aikaan kun ei se pääse sinne muutenkaan. Oiskohan tolle harhalle joku sellanen hieno nimi niinku joku projection bias tai jotain, pitäis varmaan lukea se Kahnemanin kirja jota Micke Jungner aina suosittelee Twitterissä, siin on varmaan tosta jotain.
Kun nyt kattoo et ketä on viel jäljellä niin kyllä tää on musta ihan selvä. Näin kun toi Tyrese Maxey veti heittoa treeneissä ESPN:llä jossa oli kattomassa ainaki Tray Young ja joitain muita, ja heitti tosin hyvin. Ja sit se on tollanen aika vahvan olonen, niin vois olla myös hyvä puolustaja. Ja heitto ja puolustus on sika tärkeitä modernissa koriksessa, kun hyökkäys ja puolustus korostuu erityisesti. Ei se kai silleen oo kovin hyvä pointti vaikka pelaa pointtia, mut se on oikeesti vaan hyvä, koska nyt se on positionless, eli just sitä mitä kaikki fiksut tyypit niinku Kevin O'Connor, Pieti Poikola ja yks kaveri koripallo.comin poikien U19-sarjan ketjussa sanoo et pitää olla.
Eli niin, mä ottaisin sen.