Koripallo.com

Kuka draftin 2007 top 10 -pickeistä onnistuu parhaiten rookie-kaudella?

Kuka draftin 2007 top 10 -pickeistä onnistuu parhaiten rookie-kaudella?

• Äänestäjiä
    127
Vs: Kuka draftin 2007 top 10 -pickeistä onnistuu parhaiten rookie-kaudella?

Randy sanoi:
PS. Latasin juuri tuon USA vs USA harjotusmatsin, aioin katsoa sen, ja seuraan Durantin otteita erittäin tarkasti. Olen lähestulkoon varma, että hänen pisteensä syntyvät vapaista hypäreistä, eivätkä komeista yksilösuorituksista, joita hänen tulee viljelemällä viljellä, jos haluaa nakuttaa 20ppg Seattlessa.

Recappia luvassa tuntien päästä.

Olisi kannattanut katsoa se peli, ennen kuin aloit kirjoittaa mitään. Olisit voinut joutua hiukan vähemmän naurunalaiseksi. Durant ei saanut mitään ilmaiseksi, vaan näytti kaikki hyökkäyspään aseet putback-donkista baby hookiin ja kolmen pisteen hypäriin. Pelkästään tuon matsin perusteella voi sanoa, että 20 ppg on ensi kaudella selviö. Durant tekee pisteensä helposti hyvillä liikkeillä, eikä monien scorereiden tapaan sorru pelaamaan typerästi missään vaiheessa.

Sen sijaan ykköspikki Oden tulee olemaan kesäliigan perusteella vaikeuksissa, mikäli jatkaa virheiden ottamista fortsonmaiseen tahtiin. Valitettavasti hän ei, toisin kuin Fortson, ota virheitä tahallaan.

Tru Warier sanoi:
Olisi kannattanut katsoa se peli, ennen kuin aloit kirjoittaa mitään. Olisit voinut joutua hiukan vähemmän naurunalaiseksi. Durant ei saanut mitään ilmaiseksi, vaan näytti kaikki hyökkäyspään aseet putback-donkista baby hookiin ja kolmen pisteen hypäriin. Pelkästään tuon matsin perusteella voi sanoa, että 20 ppg on ensi kaudella selviö. Durant tekee pisteensä helposti hyvillä liikkeillä, eikä monien scorereiden tapaan sorru pelaamaan typerästi missään vaiheessa.

Joo-o.

Minne jäivät hypärit omasta kuljetuksesta, ajot omasta kuljetuksesta tai post-pelaaminen? Monta vapaaheittoa hän heitti? Totta se on, että mies teki mitä osaa, eli käytti hyvät heittopaikat, jotka muut hänelle loivat, mutta Seattlessa häntä jopa puolustetaan, eikä vastaavia avopaikkoja tule! Jos päättelet tuon pelin perusteella jotakin Durantin ensi kaudesta, niin ketuiksi menee.

Durantin pisteet koostuivat suurimmaksi osaksi vapaista donkeista ja hypäreistä, hän löi tasan kerran pallon maahan ja päihitti puolustajaansa kuljetuksesta, ja sekin oli nopeassa hyökkäyksessä, jossa ei yleensä baby-hookeja heitellä, silloin pitää päästä lay-uppiin tai donkkiin.

Ihan hyvä peli häneltä, mutta jos luulet, että hän tulee saaman samanlaisia avopaikkoja ensi kaudella, niin olet pahasti väärässä. Tuon pelin perusteella en menisi sanomaan mitään muuta, kuin sen, että USA tulee löylyttämään kaikkia muita oikein urakalla, Kiddin ja Koben johtaessa joukkoja.

Odotan niin täpinöissäni runkosarjan alkamista, sillä Durant tulee floppaamaan, ja sen tulette huomaamaan, ja sitten katsotaan kuka tiesi, ja ketkä eivät!

Jos jossain olisi vedonlyöntitoimisto, jossa saisi lyödä vetoa siitä, että tekeekö Durant 20ppg, niin pistäisin 500€ likoon ei -vaihtoehdon puolesta. Hän ei tosiaan tule saamaan mitään ilmaiseksi, kuten tuossa matsissa. Tuollaisten pelien jälkeen, häntä vahditaan NBAssa entistä tarkemmin, olisi kannattanut jättää ne vapaat heitot käyttämättä, kaveri kaivaa syvää kuoppaa itselleen.

E-D-I-T:
http://www.nba.com/rookies/rankings.html

Mr.Durant, number nine.

fdhhdfdhf sanoi:
Latasit mistä?

sportbit.org

Sama kai se, kuinka paljon pisteitä Durant tekee tulokaskaudellaan. Eiköhän oleellista ole, että Durantin läsnäolo näkyy kentällä. Sonicseilla on sen verran karmea joukkue, että voittosarakkeelle Durantkaan ei voi mitään. Ykkösvaihtoehto hyökkäyspäässä lienee kokenut Szzzcczzxverbiak.

Peksi

Randy sanoi:
Joo-o.

Ihan hyvä peli häneltä, mutta jos luulet, että hän tulee saaman samanlaisia avopaikkoja ensi kaudella, niin olet pahasti väärässä. Tuon pelin perusteella en menisi sanomaan mitään muuta, kuin sen, että USA tulee löylyttämään kaikkia muita oikein urakalla, Kiddin ja Koben johtaessa joukkoja.

Onko Randy asia niin, että uskot Durantin olevan kova (all-star) vasta parin-kolmen vuoden päästä? Vai etkö usko siihenkään?

Stalker

She-Man sanoi:
Sama kai se, kuinka paljon pisteitä Durant tekee tulokaskaudellaan.

Hahaa, joko rupeaa usko värähtelemään..? Itse pitkälti Randyn kanssa samoilla linjoilla, ettei Durant pistepankkia räjäytä rookie-kaudella. Taitopelaajille myrkkyä olla koko peli fyysisempien puolustajien pihdeissä. PF paikalle ei vielä mitään asiaa, mikä jättää miehen liikaa heiton varaan. Penetraatioissa tuleva apu hieman eri luokkaa liigassa kuin NCAA:ssa. 1-2 kautta eteenpäin, fysiikkaa lisää ja mies lähenee allstaria.

nvcvccvnnv

Oiskohan tuota peliä jossain suoralla linkillä ettei tartteisi tunnareita alkaa edellämainittuihin saitteihin vääntämään?

Tämä ei voi olla totta, että tästä jauhetaan koko ajan... Odottakaa nyt sinne runkosarjan ja palatkaa sitten asiaan. Tässä keskustelussa esitettyjen argumenttejenkin arvo on hyvin lähellä nollaa. Toinen sanoo että Durantin pelinluku on aivan surkeaa ja toinen vastaa, että ei muuten ole. Ei, ei, ei... Tämä ei ole ollut enää vähään aikaan keskustelua tai väittelyä, vaan inttämistä. Hyvää inttämistähän tämä on ollut. Mä kyllä myönnän olleeni väärässä, silloin kun väärässä olen. (Ongelma vaan on, että olen harvoin väärässä! ;D)

Mielestäni Durantin menestykselle löytyy enemmän tukevia argumentteja kuin hänen floppaamiselleen. Jos Randy on sitä mieltä, että Durant floppaa, olkoon. Minun mielestäni saa olla eri mieltä. Mutta pitää sitten osata myös olla hiljaa, kun näyttää siltä, että ei inttämisestä ole hyötyä. Omalla kohdallani, She-Manin ja Randykin kohdalla voisin sanoa, että se, vaikka itse Jeesus Nasaretilainen tulisi sanomaan Durantista että hän floppaa taikka menestyy, niin kukaan ei uskoisi...

Asia vaan on niin, että keskustelu on pyörinyt jo ainakin neljä ympyrää. Kerran jo käsitelty Adam Morrison -vertaus teki come-backin, samoin "Durantiin voidaan pistää joukkueen paras/parhaat puolustajat, joten ei tee pisteitä" -argumentti on tehnyt jordanit (kolme kertaa käsitelty). Anthony ja James on käsitelty jo pariin otteeseen... Sitten tänne postaillaan omia käsityksiä tukevia kesäliiga tilastoja jne.. ja pidetään niitä kelvollisina todisteina, kun taas yliopistopelit taikka maajoukkueen peleissä "menestyminen" ei kelpaa mihinkään.

Kesäliigä on kesäliigaa.
College on Collegea.
NBA on NBA.
Playoffit on Playoffit.

Kaikki on ihan erilaista korista ja niillä on kaikilla lähes eri tarkoitus. College voidaan vielä jakaa ainakin neljään taikka viiteen alakastiin, mutta ei enää jaksa. Monta yliopistossa menestynyttä pelaajaa on flopannut jopa Euroopassa ja monta huonohkoa YO-pelaajaa on luonut itselleen hyvän uran NBA:ssa. Herran haltuun, kuka pärjää ja kuka ei.

Tällä hetkellä top10 pikeistä mielenkiintoisin on ylivoimaisesti tapaus Yi Jianlian.

Mun ehdotus: Topikki "stickyksi" ja lukkoon joulukuuhun asti.

(Turha) Pakina päättynyt.

Kyllähän, jos itse Jeesus tulisi sanomaan, niin minä ainakin uskoisin. Parempi olisi uskoa.

Kuinkahan monta kiinalaista perkelettä varaavat vielä? En usko, että montaa. Ainakaan niin kauan, kun nykyinen hallinto pistää sormensa peliin kaikissa asioissa.

She-Man sanoi:
Kyllähän, jos itse Jeesus tulisi sanomaan, niin minä ainakin uskoisin. Parempi olisi uskoa.

Joo no, näinhän se kyllä menisi... ::) Ei kai siinä enää olisi vastaan väittämistä.

Peksi sanoi:
Onko Randy asia niin, että uskot Durantin olevan kova (all-star) vasta parin-kolmen vuoden päästä? Vai etkö usko siihenkään?

Juuri näin, eli uskon, että mies tulee tekemään vakuuttavaa jälkeä vasta muutaman kauden jälkeen, fysiikan ja muiden taitojen kehittyessä, ja NBA- ympyröihin hieman paremmin tutustuneena. Potentiaalinen kaveri, ei siinä mitään, mutta kovin raaka vielä.

Supersonic

She-Man sanoi:
Raaoista pelaajista puheenollen. Voisiko tässä olla NBA:n kautta aikojen huonoin pelaaja? --->

Ei.

Legendaarinen Yinka Dare. Sene on silti reilusti huonompi. Eihän Sene saanut peliaikaa edes Belgian hyperkovassa liigassa.

Hai

She-Man sanoi:
Legendaarinen Yinka Dare. Sene on silti reilusti huonompi. Eihän Sene saanut peliaikaa edes Belgian hyperkovassa liigassa.
Eihän tuo Sene nyt ihan mikään täysin paska oo kun on kerran ollut kolme kertaa alotuksessakin??? ::)

Ja Senella on Nike hoop summitin blokkiennätys yhdessä KGn kanssa (9 blk) Joten ei kai tuo ihan turha kaveri ole ja jätkä on kuitenkin sen verran nuori ja kuulemma aloitti koripallon aika myöhään niin luulisi hänen vielä kehittyvän paljon

Tuossa kerrotaan siitä Nike hoop summit pelistä

Sene put on an awesome display, tying Kevin Garnett’s Hoop Summit record of 9 blocks in the game. Though the official stat sheet said 9 blocks, I counted 11, and various other people we talked also counted more than 9. Three of them came on one possession, and he had a few on athletic wing Gerald Henderson. Considering that he’s only played basketball for a couple years, it is really hard to believe how good Sene’s anticipation skills are

Randy sanoi:
Mun mielestä Durant ei ole vielä todistanut mitään, hän pelasi hyvän yliopistokauden, hän on lupaava pelaaja, mutta he's got a whole lot to prove..

Durant todisti kaiken mahdollisen lukio- ja yliopistotasolla. Mitä muuta haluat?

Yliopistopallo ja NBA ovat kaksi eri maailmaa, muistakaa se, että yliopistossa parhaista pelaajista parhaat pääsevät Liigaan. NBAssa Durant pelaa joka ikisen pelin ilkeimpiä, pahimpia ja parhaita yliopistovastustajiaan vastaan, puhumattakaan kokeneista NBA- konkareista, jotka löytävät keinon kouluttaa poikaa. Odotan erittäin innolla tulevaa kautta!

Aivan varmasti ovat. Sinun täytyy kuitenkin muistaa se, että tietyistä pelaajista näkee taidon ja hyvän tulevaisuuden jo yliopistopeleistä. Täytyy aina ottaa huomioon pelaajan rooli joukkueessaan, hänen taidot, atleettiset ominaisuudet ja henkinen kypsyys. Durant osoitti ainakin minulle kaiken tarpeellisen siihen, että hänestä tulee taalaliigassa All-Star tason pelaaja (vähintään).
Eihän se Jorkku yliopistourallaan dominoinut. Miksi? Joukkue rajoitti häntä todella paljon. Silti, äijä näytti kaikki tarvittavat ominaisuudet ollakseen loistava pelaaja NBA- tasolla.

PS. Latasin juuri tuon USA vs USA harjotusmatsin, aioin katsoa sen, ja seuraan Durantin otteita erittäin tarkasti. Olen lähestulkoon varma, että hänen pisteensä syntyvät vapaista hypäreistä, eivätkä komeista yksilösuorituksista, joita hänen tulee viljelemällä viljellä, jos haluaa nakuttaa 20ppg Seattlessa.

Recappia luvassa tuntien päästä.

Anna palaa riikäppiä sitten. Mielestäni Durant pelasi hyvin siihen nähden, että vastassa ei ollut "kuin liigan parhaimmat pelaajat".

dynastY sanoi:
Durant todisti kaiken mahdollisen lukio- ja yliopistotasolla. Mitä muuta haluat?

Haluan, että hän todistaa taitonsa NBAssa. Moni pelaaja on ollut tähti collegessa, mutta kaikkea muuta NBA- kentillä.

dynastY sanoi:
Aivan varmasti ovat. Sinun täytyy kuitenkin muistaa se, että tietyistä pelaajista näkee taidon ja hyvän tulevaisuuden jo yliopistopeleistä.

Olen moneen kertaan todennut, että Durantista tulee kova pelaaja tulevaisuudessa. Hänellä on edessään hyvä tulevaisuus.

dynastY sanoi:
Täytyy aina ottaa huomioon pelaajan rooli joukkueessaan, hänen taidot, atleettiset ominaisuudet ja henkinen kypsyys. Durant osoitti ainakin minulle kaiken tarpeellisen siihen, että hänestä tulee taalaliigassa All-Star tason pelaaja (vähintään).
Eihän se Jorkku yliopistourallaan dominoinut. Miksi? Joukkue rajoitti häntä todella paljon. Silti, äijä näytti kaikki tarvittavat ominaisuudet ollakseen loistava pelaaja NBA- tasolla.

Durant sai tehdä yliopistojoukkueessaan täysin mitä halusi, ja pelasi hyvän kauden. Olen kuitenkin sitä mieltä, että ensi kaudella hän ei tule olemaan 20pisteen arvoinen kaveri. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että Durantista tulee vuosien kuluessa luultavasti all-star- tason pelaaja, mutta nyt puhutaan kaudesta 07-08. Hänen ensimmäisestä NBA- kaudestaan. Hän ei tule tekemään ihmeitä vielä.

dynastY sanoi:
Anna palaa riikäppiä sitten. Mielestäni Durant pelasi hyvin siihen nähden, että vastassa ei ollut "kuin liigan parhaimmat pelaajat".

Selaa sivu taaksepäin...

Sivusta seurannut

Randy sanoi:
Olen kuitenkin sitä mieltä, että ensi kaudella hän ei tule olemaan 20pisteen arvoinen kaveri.

Olett puhunut koko ajan siitä että Durant tekee alle 10 tai maksimissaan alle 15 pinnaa peliä kohti. Nyt yht'äkkiä mielipide on muuttunut 20 pisteeseen... Vaikka koko keskustelu on perustunut siihen, että mielestäsi tekee alle tuon 15. Onhan alle 15 alle 20, mutta joku roti tuohonkin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.