Vs: Missä Petteri Koponen pelaa kaudella 2007-08?
Noh, toivottavasti Koponen ei inttiin mene, vaan hyppää euroopan kentille. Olisi muuten ihan kiva lukea jostakin ulkomaalaisten arvioita Petteristä. Nyt esimerkiksi nbadraft-sivulla on Hipon kirjoittamat kommentit, joten pientä kotiinpäin vetoa on havaittavissa. Jos joku näitä tietää, niin pistäköön linkkiä...
sinä saat olla erimieltä, mutta minä en?Nanna sanoi:Kerroin mielipiteeni asiaan ja pointtini käy varmasti selväksi normaalille lukijalle. Erimieltä saa toki olla, mutta turha koettaa tunkea omia olettamuksia minun sanomikseni tai tarkoittaisin asian noin kuin itse ajattelet...
En tarkoittanut tavis-urheilijaa, vaan henkilöä, joka on alansa huipulla ei-urheilun alalla... Pankinjohtajan otin esimerkiksi ihan vain kun ajattelin ei-urheilupuolen "huippuja", oli ehkä huono vertaus, joten otetaan uusiksi. Mites joku joka on alansa huippu, esim. super-älykäs "Linus"... pitääkö hänen käydä intti vai saako vapautuksen, koska ko. neroja sattuu suomeen vain harvoin...Kyllä huippu-urheilija on jotenkin tavista parempi, eihän hän muuten olisi huippu-urheilija.
Noh, toivottavasti Koponen ei inttiin mene, vaan hyppää euroopan kentille. Olisi muuten ihan kiva lukea jostakin ulkomaalaisten arvioita Petteristä. Nyt esimerkiksi nbadraft-sivulla on Hipon kirjoittamat kommentit, joten pientä kotiinpäin vetoa on havaittavissa. Jos joku näitä tietää, niin pistäköön linkkiä...