Jaa sä luulit että kommentoin tuota Tatum asiaa sen takia, että fanittaisin Liettuaa ja olisin ottanut niin isot pultit Liettuan häviöstäEnpä edes meinannut vastata ala-arvoisen haukkumisesi takia, mutta väärinymmärtäjien kotimaassa pakko kai se on.
En ole toivonnut hänen loukkaantuvan, kun hän on jo loukkaantunut. Tykkään itsekin Tatumista pelaajana. Toki, kun on laittanut roposia voittajavetoon, niin ei sitä nyt toivo pahimipien kilpakumppanien pelaajien nopeaa toipumista. Jaksamista Liettua-faneille ja muillekin
Olen lukenut nyt useaan otteeseen tuon edellisen postauksesi ja en mitenkään ymmärrä miten lukijan on mahdollista ottaa tuo Tatum homma hyväksyvällä mielellä vastaan. Se vain näyttää niin lapselliselta ajatukselta. Se on ihan se ja sama mitkä ne syyt poissaolon toivomiseen on, se ei silti tee siitä hyväksyttävää. Kaveri on 14 tunnin päässä kotimaastaan vain sen takia, että pystyisi pelaamaan näitä pelejä. Olisiko sun mielestä ok jos tekisit noin pitkän matkan, loukkaantuisit, ja saisit sitten viestin kavereiltasi tai joku sanoisi telkkarissa että "toivottavasti oli paha loukkaantuminen, mulla on rahaa laitettu vastustajille"? Jos on rahaa laitettu vastustajille niin eikö olisi parempi toivoa esimerkiksi USA:lle pahinta mahdollista vastustajaa puolivälieriin? Se olisi ainakin minulla ensimmäisenä toivelistallani jos haluaa USA:n pois kisoista, ei heidän pelaajien loukkaantuminen.