007 sanoi:BC Nokia rämpii tosi syvällä ???
Yksi jenkki vaihdettu
Pian taitaa vaihtua toinen ja.............
Ei Nokia jenkkeihinsä kaatunut. Uusi jenkki teki 32 pist. Mutta muuten Nokian tilanne ei hyvältä näytä.
007 sanoi:BC Nokia rämpii tosi syvällä ???
Yksi jenkki vaihdettu
Pian taitaa vaihtua toinen ja.............
korisguru sanoi:EN MÄ MITÄÄN HUUDA
korisguru sanoi:AIKA KÄSITTÄMÄTÖNTÄ LÄSSYTYSTÄ LOTHARILTA!! EN MÄ MITÄÄN HUUDA,ESITIN VAAN MIELIPITEENI YHDESTÄ PELISTÄ JA SE KAI ON SALLITTUA!!!! TOIVON TIETENKIN ETTÄ ESPOON PELI NATSAA KOHDALLEEN NIIN SAADAAN NÄHDÄ HYVIÄ PELEJÄ. ESPOO VAAN EI LAUANTAINA OLLUT SAMALLA TASOLLA PEKAN KANSSA!! JOS SE OTTAA NOIN PALJON LUONNOLLE NIIN KANNATTAA OLLA VIERAILEMATTA NÄILLÄ SIVUILLA,NIIN EI MENE HERNE NENÄÄN!!!!!!!!!!!!!
korisnero sanoi:Kyllä olen aika paljon erimieltä lotharin kommenteista,vaikka tässä vaiheessa kautta on ehkä hieman ennenaikaista miettiä mestariehdokkaita!!Jos nyt kuitenkin sitä arvaillaan niin kyllä se mielestäni rajoittuu korkeintaan neljään joukkueeseen.Peka,Huima,Puhu ja Cats ovat selkeät mitalisuosikit.Muut joukkueet ovat valovuoden päässä!! Espoo ehkä suurin pettymys,todella pehmeä esitys tähän saakka.Nokia nousee kyllä kuuden sakkiin,mutta rahkeet eivät riitä pitemmälle.Hnmky ja Forssa taistelevat jumbosijasta!!
jörö sanoi:Catz-PuHu 64-58.
Molemmat joukkueet pelasivat reilusti alle tasonsa. Alussa näytti, että PuHu vie peliä miten haluaa, mutta sitten Catz sai tukittua hukkien surffailun
korille. Scharlown hurjan kolmosen jälkeen ote siirtyi kotijoukkueelle. Abby olikin kentän hahmo 20 pisteellä ja 14 pisteellä.
Kuvaavaa pelille oli Kaisa Tuuren kommentti "tänään en saisi koria, vaikka joku nostaisi minut sinne"