Onnittelut koko joukkueelle. Aikamoinen temppu oli se. Tämä Bulgarian nro. 23 otti vaatimattomat 31 heittoa.
Ihmettelen että hänen heittoprosentit oli noin alhaiset. Tuntui että viskoi joka heiton sisään. Oli kyllä vähän heikkoa kaaripuolustusta Suomelta mun mielestä, mutta olihan siinä sitä ajouhkaakin...
Onneksi Suomellakin oli hyvä heittopäivä ja sen ansiosta voitettiin. Jopa Abbey heitti kolmosia hyvillä prosenteilla sisään. Kertoo jotain pelaajan hermoista. Suutela oli mulle kuitenkin loppujen lopuksi se Suomen MVP koko turnaus huomioiden. Abbey kakkosena.
Oon samaa mieltä kuin Sakarinoko että kyllä tässä kaikki ikäluokat ois A-sarjaan menneet, mutta mun mielestä se ei ole maailman loppu, koska kyllä B-sarjassakin ihan hyviä pelejä saadaan. Ainut mitä siinä menetetään on mahdollisuus päästä MM-turnaukseen. A-sarjan mitaleista ei nyt vielä viitsi puhua. Ensi vuonna sitten tavoitteeksi että U16 ei tipu A-sarjasta ja toinen tai molemmat muista ikäluokista nousee A-sarjaan. Vahinko on siten korjattu.
Eikös se muuten niin ole että ens vuoden U18 B-divisioonassa nähdään aika monta pelaajaa tästä tämän kesän U16 ryhmästä? Suutelan ja Abbeyn nyt ainakin luulisi mahtuvan sinne, vaikka olisivatkin vuoden nuorempia kuin muut.
Vielä tulee
Suomi-Saksa finaali klo 20:30 ilmeisesti. Aika merkityksetön peli, mutta kyllä pelaajat varmaan sen haluaa pelata kunnolla. Anderson on ärsyttävän hyvä Saksan joukkueesta. Parempi skoraaja kuin se Bulgarian #23. Ilman Andersonia Saksa olisi hävinnyt Ruotsille. En ihan usko Suomen voittoon, mutta katsotaan.