Jos jollain joukkueella on näitä pommittajia omasta takaa, niin Vilppaalla. Nyt tarvitaan EHDOTTOMASTI kaksi isoa miestä
Muut joukkueet heittävät tälläisia nimiä: Wood, Ivey, Fields, John Allen, ja kait joku näistäkin taas nähdään Williams, Lowe, Hester...
Ja miksi hankkia 2 isoa miestä, koska eikös Vyyryläisen ajatuksissa ole pelata yhdellä sisäpelaajalla?
Bito sanoi:Mikäli nyt aiotaan joku toinen iso vielä hankkia niin sen pitääkin olla sitten tyyliä Wood. Koska fakta on, että scorerin Vilpas nyt tarvitsee ehdottomasti. Ja miksi hankkia 2 isoa miestä, koska eikös Vyyryläisen ajatuksissa ole pelata yhdellä sisäpelaajalla? Vai olenko nähnyt unta
Ja tuskinpa Copperwood paria metriä on, mitä videosta pystyy katselemaan. Mutta toivotaan parasta
Infoa vielä tänä iltana.
Otan kaikki aiemmat puheeni pois siitä, että coach Vyyryläinen valitsee vahvistuksensa pituuden mukaan. Nythän ei joukkueessa ole yhtäkään superpitkää. Takamies tulee koneesta ja on noin 170 cm, Cooperwood 198 cm ja tämä uusin kaveri sellaiset 193 cm.Ihmispallo sanoi:Mielenkiintoinen vahvistus tämä Wilson. Pituus ei kuitenkaan ole kaikki kaikessa, johan Wilsonin levarimäärätkin puhuvat puolestaan. Joukkueen kokoonpanon nyt ollessa "valmis" voisi veikata Vilppaan pelaavan tulevalla kaudella melko vauhdikasta ja nopeaa korista.
Kyllä minä olen luottavainen Vilppaan tähän kokoonpanoon. Alkavalla kaudella täytyykin sitten sukulaiskäynnit aina ajoittaa niin, että pääsee katsomaan Salohalliin mahdollisimman monta matsia.
TSEMPPIÄ TULEVAAN KAUTEEN VILPAS, Kymijoen yläjuoksun etäfani on valmis kauteen...pääosin tosin liveseurannan parissa jännittäen
EDIT: Legendaarinen Jokafan esitti Wilsonia alkukesästä yhdeksi vaihtoehdoksi myös Katajan paitaan. Lisäkommentteja Joka tästä miehestä...
Skinny legs sanoi:Theron Wilson. Jopas nyt jotakin. Toivottavasti ei tule yhteenottoa Koskivaaran Paven kanssa.....
Sophistifunk sanoi:Minäkin olin jo hetken innoissani, että "THE" Theron Wilson Pussihukista on palannut Suomeen, mutta kyseessä olikin hänen 15 cm lyhyempi kaimansa. Toivottavasti uudella kaverilla on edes samanlainen luonteenlaatu kuin Pussihukka-Theronilla.
Cooperwood lähtee takuuvarmasti syksyn aikana vaihtoon