Onko Lauri Markkanen Suomen pallovarmin pelaaja pallon ylöstuontitilanteissa? Meidän perinteiset pointit aiheuttavat minulle lisää harmaita hiuksia.
Tää oli mun mielestä Kantosen lopullinen läpimurto. Kantosen pitäisi olla tästä lähtien aina Seppälän edellä pointtien hierarkiassa. Jos ei Koposta lasketa tähän niin:
1. Maxhuni
2. Kantonen
3. Seppälä & Little - Tasapeli
Tulevaisuudessa Blomgrenkin menee Seppälän edelle. Blomgrenilla on vähän sama kuin Kantosella että on tällä hetkellä parempi pelaaja kuin Seppälä, mutta Seppälä on joukkueessa vain koska hänellä on paljon kokemusta maajoukkueen pelistä ja pelisysteemistä. Kyllä Seppälän vielä EM-kisoihin ja MM-karsintapeleihin voi ottaa, mutta jos kehitystä ei tapahdu niin mun mielestä ei kuulu MM-kisajoukkueeseen vuoden päästä.
Seppälältä oli tosi huono peli tänään. Sanotaan että Seppälän puolustus on vahvuus. En siitäkään tiedä kun tuntuu että Seppälä ottaa pienilläkin minuuteilla nopeasti paljon henkilökohtaisia virheitä. Hyökkäyspäässä Seppälän suurin vahvuus on syöttäminen vaihtelevalla menestyksellä. Heittopeli on OK, mutta ei kovinkaan usein heitä vapaata kolmosta sisään. Ehkä Littlen tasoinen heittäjä.