Ollihan on tainnut pari kertaa loukkaantua NCAA-aikana, aika ymmärrettävää että haluaa panostaa viimeiseen vuoteen, eikä lähde riskeeraamaan tiivistahtisiin kisoihin.
Mitä jos Olli ois halunnut lähteä, mutta ei päästetty lähtemään?
Siis Suomi on kisoissa, jos Israel häviää tänään. Onko näin?
Israelille kaksi Slovenia-peliä ovat ns. 4 pisteen matseja ja perjantaina alkaa EM-kisat, toisin kuin Ruotsilla. Toki tätäkään ei kannata hävitä tietenkään.
Silti, hienoa Ruotsi!
Israel sais luvan tiputtaa Slovenian kokonaan kisoista mun puolesta. Saako EM-kisojen parhaat lippuja MM-kisoihin? Ei yllättäisi jos Slovenia löytää EM-kisoissa uuden vaihteen. EM-kisat voi olla monelle joukkueelle vaikeat otteluiden tiivistahtisuuden vuoksi. Ehkä Slovenia jotenkin hyötyisi siitä, en tiedä.
Minun mielestä Seppälä kuuluu aloitusviisikkoon ja pelaa ihan omalla levelillään. Voi olla, että olen jotenkin puolueellinen, mutta en omasta mielestäni nähnyt Seppälän tekevän tänään yhtään huonoa suoritusta....Seppälä ei todellakaan kuulu kisajoukkueeseen, ei mitään annettavaa kummassakaan päässä kenttää, ei nyt eikä harkkapeleissä.
Seppälähän oli tuon 3 jakson mustalla hetkellä ihan pääosassa sen aiheuttamisessa. Surkeita syöttöjä, huonoa puolustusta ja epävarmaa pallonkäsittelyä. Onhan se nyt ihan selvää että Kantosen pitäisi mennä Seppälän ohi kisakoneeseen aivan heittämälläMinun mielestä Seppälä kuuluu aloitusviisikkoon ja pelaa ihan omalla levelillään. Voi olla, että olen jotenkin puolueellinen, mutta en omasta mielestäni nähnyt Seppälän tekevän tänään yhtään huonoa suoritusta....
Toki, jos joku viitsii laittaa listaa aikaleimojen kanssa niin voisin katsoa ottelun vielä kerran uudelleen. Onhan se toki mahdollista, että minulta jäi joku Seppälän huono suoritus huomaamatta.....
Tämänhän on hieno palaute siis ensin on listattu seikkoja mitkä olisi voitu tehdä paremmin. Lopuksi ollaan kehuttu pisteiden tekijää pienellä peliajalla. Kiitos listasta!8.00 pallonmenetys
8.09 vaihtoon
17.14 kentälle
17.29 pallonmenetys
23.21 kentälle, Suomi johtaa seitsemällä
25.07 Madsenin handoff-pallonmenetys, mikä puolittain Seppälän piikkiin
25.31 pallonmenetys
26.22 vaihtoon, Suomi johtaa enää yhdellä
Onnistuneet suoritukset... yksi kori. Yhdeksässä peliminuutissa -7 ottelussa, minkä Suomi voitti kahdeksalla.