Vs: Team Componenta 2008-2009
Mikä intressi sinulla on kieltää ihmisiä spekuloimasta? Eikö usko riitä vai onko kaapissa luurankoja?
Lukeminen tai luetun ymmärtäminen ei taida olla vahvin puolesi, toistan tässä itseäni ettet jäisi siihen luuloon, ettei kysymyksiisi olisi vastattu jo etukäteen:
Vihaat Karkkilaa?
- "Minulla ei ole sympatioita tai antipatiaa sen enempää Karkkilaa kuin Nikkarista vastaan/puolesta"
- "Karkkila ei herätä tunteita puolesta eikä vastaan"
Nikkarinen on symppis vai vai mikä?
- "kun ei tunne Nikkarista edes ulkonäöltä"
- "Toki tässä voi olla kyse myös siitä että on tietoisesti valittu 0-linja tiedottamiseen ja puhutaan asioista vain niillä foorumeilla joilla puhumisesta on hyötyä. Tämähän olisi huomattavasti fiksumpi teko kuin Nikkarisen korttien paljastaminen täällä."
Kannatatko ehkä jotain toista seuraa jonka talous on kuralla?
- "Eikä minulla ole sellaisiakaan harhaluuloja, että sarjan viimeinen säilyisi sarjassa mikäli KaU sarjapaikka menisi. Tämä tulisi tapahtumaan ensi kauden sarjan kynnyksellä ja todennäköistä tässä tapauksessa olisi pelata suppeampi sarja."
Tunnen asiaa sen verran mitä siitä on puhuttu ja uutisoitu. Eikä se ole kovin vähäinen määrä. Vastakkain on Nikkarisen sepustukset ja viittaukset lainsäädäntöön täällä ja käräjäoikeuden päätökset sekä sinun kertomasi että on olemassa tekstiviestejä ja että sinulla on tieto liiton kannan kääntymisestä.H.G. Forss sanoi:Miksi siis spekuloit jos et tunne asiaa? Mitkä ovat intressisi? Vihaat Karkkilaa? Nikkarinen on symppis vai vai mikä? Kannatatko ehkä jotain toista seuraa jonka talous on kuralla? mKerro mikä on pointtisi? Uskon että täällä jatketaan prosessia sitten loppuunasti niinkuin Nikkarinen halusi ja vedetään mukaan kaikki miktä asiaan liittyy. Ei luulisi kauheasti ulkopuolisia liikuttavan. Edelleen kysyisin että olketko saanut jostain tietää liiton kannan asiaan, minulla on!!!
Mikä intressi sinulla on kieltää ihmisiä spekuloimasta? Eikö usko riitä vai onko kaapissa luurankoja?
Lukeminen tai luetun ymmärtäminen ei taida olla vahvin puolesi, toistan tässä itseäni ettet jäisi siihen luuloon, ettei kysymyksiisi olisi vastattu jo etukäteen:
Vihaat Karkkilaa?
- "Minulla ei ole sympatioita tai antipatiaa sen enempää Karkkilaa kuin Nikkarista vastaan/puolesta"
- "Karkkila ei herätä tunteita puolesta eikä vastaan"
Nikkarinen on symppis vai vai mikä?
- "kun ei tunne Nikkarista edes ulkonäöltä"
- "Toki tässä voi olla kyse myös siitä että on tietoisesti valittu 0-linja tiedottamiseen ja puhutaan asioista vain niillä foorumeilla joilla puhumisesta on hyötyä. Tämähän olisi huomattavasti fiksumpi teko kuin Nikkarisen korttien paljastaminen täällä."
Kannatatko ehkä jotain toista seuraa jonka talous on kuralla?
- "Eikä minulla ole sellaisiakaan harhaluuloja, että sarjan viimeinen säilyisi sarjassa mikäli KaU sarjapaikka menisi. Tämä tulisi tapahtumaan ensi kauden sarjan kynnyksellä ja todennäköistä tässä tapauksessa olisi pelata suppeampi sarja."