Vs: Team Componenta 2008-2009
Herbert sanoi:
Tässä varmaan on ongelman ydin. Mutta toisaalta TC on kai myöntänyt, että he olisivat olleet valmiita maksamaan jotain Nikkariselle, joten siinä mielessä heidän voidaan tulkita valehdelleen, jos he väittivät, ettei heillä ole velkaa pelaajille tai valmentajille. Tämä valehtelu voisi olla perustelu lisenssin peruuttamiselle takautuvasti.
Minulla ei siis ole mitään hajua, mitä TC:n lisenssihakemuksessa on lukenut, mutta tämä lienee ajatuspolku, johon Nikkarinen viittaa.
Olen tätä keskustelua seurannut viimeisien kuukausien aikana ja oli ihan pakko rekisteröityä tälle hauskalle palstalle. Täällähän jopa valvoja ottaa kantaa asiaan melko vahvalla tavalla. Ainiin hänhän kirjoittaa mustalla, kun hän antaa henkilökohtaisia kommentteja. Pitäisiköhän kuitenkin joskus hoitaa valvojankin tehtäviä, kun asianomainen käyttää toisesta osapuolesta sanaa "rosvokopla". Herbert ei kai tämän jälkeen enää deletoi enää yhtään kirjoitusta, jos linja saa pysyä samana. No asiaan.
siis keissi alkoi, kun Compo hyllytti valmentajan. Tässävaiheessa ei kai vielä oltu rikollisia. Luin Eeron kirjoituksen ja lainaan nyt sieltä asioita"Toiminnanjohtaja Timo Hakamaa ilmoitti 16.12.2007, että seura maksaisi Nikkariselle kauden palkan, jos Nikkarinen olisi sanomassa sopimustaan irti. Nikkarinen purki sopimuksensa seuralle 17.12.2007 antamallaan ilmoituksella (liite 2). Tämän jälkeen seura puolestaan, valmentajasopimukseen vedoten, vaati Nikkariselta korvausta sopimuksen purkamisesta kesken sopimuskauden". Siis Hakamaa ilmoitti,että palkka maksettaisiin, jos Nikkarinen sanoo itsensä irti. Onko tästä asiasta mustaa valkoisella vaiko sanaa sanaa vastaan. Minusta on aika hätiköityä sanoa itsensä irti työstään, vaikka työnantaja ei sitä ole tehnyt vaan hyllyttänyt valmentajan. Kun ajattelen asiaa niin tässä ei ole mitään järkeä. Itse ainakin olisin odottanut seuran jatkotoimia,koska palkkahan juoksi siihen asti, kunnes Eero sanoi itsensä irti.
Täällä on tehty Composta syyllinen asiaan. Mitä tulee taustayhtiön konkursiin, niin siitä olen samaa mieltä, että asia hoidettiin huonosti. Asiassa on mennyt puurot ja vellit sekaisin. On ihan älytöntä, että porukka vaatii tänne Compolta lausuntoa. HEI tämänhän piti olla fanien keskustelupalsta ei tuomioistuin. Suomessa on sananvapaus, mutta minusta on alentavaa, että joku ruotii täällä henkilökohtaisia asioitaan aina oikeuslaitoksen tuomioon asti.
TAPAUS osoittaa minusta, että seuroilla tulee olemaan tulevaisuudessa vaikeuksia, jos tämän asian voittaa Nikkarinen. Kuten täällä on sanottu, niin ehkä tämä opettaa seuroja tekemään sopimuksista sellaisia, joissa ei ole porsaanreikiä.
Onneksi liitossa sentään on järkeviä ihmisiä, eivätkä ota kantaa asiaa kesken keissin. Heille on varmasti toimitettu faktatieto asiasta, eikä tämän palstan lausuntoja. Hei ja mitä tulee yksipuoliseen tuomioon, niin olen siitä tätämieltä ;D
Voxpuli kai toivoo Tarmofanina, että Compo sarjasta suljettaisiin, jotta oma joukkue säilyisi sarjassa. Sarjassa säilyy, jos sen pelillisesti ansaitsee ja sarjataulukko näyttää siltä, että Tarmo ei sitä ansaitse. Mutta mutta onhan sinullakin sananvapaus asiaan samoinkuin Pikku Mikolla, jolla tuntuu olevan kaikki faktat hallussaa.
Saanko vielä kysyä Veikko mitä rehti seura jätti hoitamatta. palkkahan maksettiin siihen asti, kunnes Nikkarinen sanoi itsensä irti. Väitän ettei teistä kukaan olisi hoitanut turhia velvoitteita. Maksanut korvauksia kengistä, puvuista, sukista jne.
Turhaa turhaa teidät on aivopesty, mutta antakaa tämä otsikko fanien käyttöön ja siirtää aihe oman otsikon alle. Lukisin mieluusti jotain muutakin seuran asioista, kuin tätä samaa paskaa. Tekisikö Herbert ehkä hyvän työn ns.valvojana! Kiitos jo etukäteen.