Onneksi kukaan muu NBA:ssa ei ole "treenannut".
Ilmankos ne saa nii isoja rahoja siellä.
Onneksi kukaan muu NBA:ssa ei ole "treenannut".
Itse olen monesti Kesslerin peliin tyytyväinen jo silloin, kun ei ole aivan täysin tukkona hyökkäyspäässä. Pakissahan miehellä on oikeasti potentiaalia olla yksi parhaita koko liigassa omalla pelipaikallaan jos vielä kehittyy sen parin vuoden ajan.Vaikuttaa, että Kessler on tullut aika lailla tuoreempana kuin vuosi sitten. Nyt ei tarvinnut istua koko kesää USA:n maajoukkueen penkillä, vaan päässyt varmaan harjoittelemaan omia juttujaan. Pallolla ei toki juuri mitään vieläkään osaa tehdä.
Itse olen monesti Kesslerin peliin tyytyväinen jo silloin, kun ei ole aivan täysin tukkona hyökkäyspäässä. Pakissahan miehellä on oikeasti potentiaalia olla yksi parhaita koko liigassa omalla pelipaikallaan jos vielä kehittyy sen parin vuoden ajan.
Nuo kolme yritetään varmasti kaupata. Muuten joukkue liian hyvä, kuten nähtiin avausottelussa, minkä hävisivät niukasti. Grizzlies todennäköisesti konferenssin kärkijoukkueitaValmentaja peluuttaa, mutta toimiston puolella varmasti haluttaisiin, että Collins, Sexton ja Clarkson saisivat mahdollisimmat hyvät statsit. Kaikista kolmesta halutaan varmasti eroon kunhan vaihtokauppa on edes jotenkin siedettävä. Collinsia rasittaa kyllä aika iso caphit. Oma veikkaus on, että 2/3 näistä tulee kaupatuksi tän kauden aikana.
Clarksonia on vaikea nähdä kukaan haluavan ennen siirtotakarajaa. Ja sittenkin takaisin saa ehkä kakkoskierroksen varauksen. Eroon pääsee totta kai, mutta kun on omistajan suosikkipelaaja, niin pidän epätodennäköisempänä. (Plus JOS nyt ikinä se joku isompi kauppa tapahtuisi, Clarkson olisi siihen nappipalanen.)Valmentaja peluuttaa, mutta toimiston puolella varmasti haluttaisiin, että Collins, Sexton ja Clarkson saisivat mahdollisimmat hyvät statsit. Kaikista kolmesta halutaan varmasti eroon kunhan vaihtokauppa on edes jotenkin siedettävä. Collinsia rasittaa kyllä aika iso caphit. Oma veikkaus on, että 2/3 näistä tulee kaupatuksi tän kauden aikana.
Ei kyllä tule mieleen oikein yhtään tilannetta, missä Markkanen olisi pallon antanut pois ja olisi voinut itse heittää. Se on ehdottoman totta, että tuossa pelissä Markkasella olisi pitänyt olla min. 5 heittoa enempi, mutta se ei heittojen ottamatta jättämisestä johtunut.Edelleen voisi miettiä, että miksi Laurilla aina niin vähän heittoyrityksi, Voisi helposti olla itsekkäämpi ja ottaa kääntöhypäreitä. Tässä vertailu.
katso liitettä 4305
katso liitettä 4306
Juu, vihdoinkin. Asia, jota olen kausiennakoissa ja jo viime kaudella korostanut jazz aiheisilla foorumeilla. Virheiden myyminen valitettavasti on osa urheilua, kun tuomaritkin on vain rajallisia ihmisiä. Käaivarsista revittiin siihen malliin, että virheidwn myyminen olikin melkein Jo helppoa,ja tuomarit kerrankin ajan tasalla. Hyvä Laurille, hyvä korikselle.Positiivista oli se, miten paljon Markkasen hyväksi vihellettiin virheitä pallontavoittelutilanteissa. Melkein kaikki Markkasen vapaheitot seurasivat näistä. Olen aiemmin usein ihmetellyt, kuinka paljon rappausta ja kiinnipitämistä liigan säännöt sallivat pallotonta pelaajaa kohtaan. Grizzlies-matsin tuomarilinja tässä suhteessa saattoi osin olla vain tämän yhden matsin erikoisuus. Mutta osittain näytti myös siltä, että Markkanen on ehkä oppinut paremmin myymään näitä virheitä. Ja se olisikin tärkeä juttu, koska Markkasta yritetään niin vimmaisesti pitää irti pallosta.
Juu ja ei.Oliko muuten Smartilla vähän korkeammalla virheen saamisen kynnys kuin ns. nimettömättömmillä Markkasen puolustajilla? Tuntui, ettei alussa vihelletty mistään rappauksista ja viimeisellä neljänneksellä taas pilli soi pienestäkin obstruktiovirheestä.