Koripallo.com

Valavuori ja Suomi-koris

Viestejä
2 913
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

hamahakkimies sanoi:
Saako tähän topikkiin nyt tulla heittämään turhaa ja itsekeksimää läppää, kun alkuperäisestä koripallon kehittämisestä koskevasta aiheesta on luisuttu tarpeeksi kauas?

Ei (enää).
 

666

Viestejä
433
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

http://www.stara.fi/2010/11/30/bb-henna-iski-takaisin-valavuori-on-alkoholisoitunut-juontaja/

Aleksi aloittanut oman pesän likaamisen ja sanasodaksi se meni. Koko Suomi odottaa vastavetoa.
 
Viestejä
9 123
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

En voi ymmärtää miksei Aleksi asetu ehdolle eduskuntavaaleissa. Kaveri menisi nimenomaan perussuomalaisten listalta läpi heittämällä ja jos homma ei nappaa, niin voihan sitä ottaa loparit kesken virkakauden. Kyllä ne muut projektit ehtii odottaa. Aleksi, suorita velvollisuutesi Suomen kansaa kohtaan ja laita tämän maan asiat kuntoon Arkadianmäeltä käsin!
 
Viestejä
941
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

"Eräässä viikkolehdessä" oli juttua Turkuun muutosta. Toivottavasti se ei jarruta koripallokuvioita ja Hongan kotiotteluiden kuuluttamista...
 
Viestejä
1 797
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Tämän päivän Hesarissa (painetussa) on mm. Lopezin, Poikolan ja Möttölän pohdintaa uuden kolmenpisteen rajan muutoksista pelin luonteeseen.

Lopputulemana herrat ovat sitä mieltä, että bonusrajan siirto on tehnyt (taito)pelaajille hyvää, sillä nyt on enemmän tilaa pelata, kun ulkoalueen pelaajat haluavat kuitenkin pelata bonuskaaren takana. Kehuivat hyökkäyspelin tulleen monipuolisemmaksi. Kaarentakaa lähtevien heittojen prosentit eivät ole juurikaan laskeneet, mutta ottelukohtaiset kokonaispisteet hivenen. Jotenkin noin se kai meni.
 

666

Viestejä
433
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1249731/aleksi-valavuoren-uudenvuoden-yllatys-haapaiva-lyoty-lukkoon--katso-yhteiskuva

Ensinnäkin vilpittömästi onnea suuren tapauksen johdosta.

En malta olla kysymättä kun nyt meillä on koripalloyhteisöstä ns. oma mies joutunut tuonne kalinaiskurhistukiais-maailmaan eli miten tällaiset yksityisasiat käytännössä vuotaa nopeasti tuonne valtamediaan? Onko esim. joku luottotoimittaja jolle ilmoitetaan että olis jutun juurta tarjolla vai mikä on se systeemi?
 
Viestejä
464
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Neisseria Gonorrhoeae sanoi:
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1249731/aleksi-valavuoren-uudenvuoden-yllatys-haapaiva-lyoty-lukkoon--katso-yhteiskuva

Ensinnäkin vilpittömästi onnea suuren tapauksen johdosta.

En malta olla kysymättä kun nyt meillä on koripalloyhteisöstä ns. oma mies joutunut tuonne kalinaiskurhistukiais-maailmaan eli miten tällaiset yksityisasiat käytännössä vuotaa nopeasti tuonne valtamediaan? Onko esim. joku luottotoimittaja jolle ilmoitetaan että olis jutun juurta tarjolla vai mikä on se systeemi?

Eiköhän nää kaikki julkisuudenkipeät "julkkikset" ilmoita tällaiset "juorut" ihan itse lehtiin... Ja lukeehan se jo tuossa jutun alussa: "Juontaja Aleksi Valavuori paljastaa MTV3.fin Viihdeuutisille"
 
Viestejä
2 913
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Yritetäänpä pysyä asiassa eli koripalloilussa. Jos haluatte keskustella Aleksi Valavuoresta henkilönä, niin sille löytynee sopivampi alue muualta.
 
Viestejä
584
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Neisseria Gonorrhoeae sanoi:
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1249731/aleksi-valavuoren-uudenvuoden-yllatys-haapaiva-lyoty-lukkoon--katso-yhteiskuva

Ensinnäkin vilpittömästi onnea suuren tapauksen johdosta.

En malta olla kysymättä kun nyt meillä on koripalloyhteisöstä ns. oma mies joutunut tuonne kalinaiskurhistukiais-maailmaan eli miten tällaiset yksityisasiat käytännössä vuotaa nopeasti tuonne valtamediaan? Onko esim. joku luottotoimittaja jolle ilmoitetaan että olis jutun juurta tarjolla vai mikä on se systeemi?

Niin, vastataanpa kysymykseen. Ennen sitä, vastataanpa koriskeskusteluun kuten ylläpito toivoo. Oma roolini koriksessa näillä näkymin väistyy poispäin lajista yhä enemmän. Aloittelen parhaillaan uusia hommia presidentin naapurissa, Kultaranta Resortissa, Naantalissa. Muutama viritys koriksen suhteen on silti käynnissä, kuten koulukoriksen uudelleen nostaminen. Hongan kuulutukset näillä näkymin jäävät. Ehkä siirryn katsomaan Vilppaan ja Korihaiden pelejä.

Ja tuohon kysymykseen. Laitoin onnesta ylpeänä statuksen Facebookiin, että olen menossa naimisiin. Statuksen, jonka varmasti usea teistä olisi laittanut. Minulla on kyseisessä sosiaalimediassa paljolti ystäviä. Ja juttu leviää. Olen valinnut oman tieni. Puhun asioista yhtä lailla, mitä puhuisin, jos en olisi julkisuudessa. Minulle aivan sama.

Hyvää uutta vuotta kaikille,
Aleksi
 
Viestejä
941
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Valavuori sanoi:
Oma roolini koriksessa näillä näkymin väistyy poispäin lajista yhä enemmän.

Ikävä juttu useimpien korisfanien mielestä, sillä viime syksynä vihjailemasi viritykset antoivat odottaa jotain uutta ja piristävää koriskuvioihin...
 
Viestejä
4 452
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Nyt kun Allu on taas tehnyt comebackin foorumille, en malta olla kysymättä, onko kenties jokin noista virityksistä tekemisissä tämän kanssa?

www.basket.fi/@Bin/5938439/pöytäkirja-1310.pdf

"Vahvistettiin esitetty Korisliigan sopimus sarjatoiminnan siirtämisestä Suomessa rekisteröityneelle yhtiölle."

Jos, niin millaisella aikataululla ja kuinka suurimuotoisesti tuollainen projekti etenee?

Niin, ja tervetuloa vaan Pohitullin hornankattillaan.
 

666

Viestejä
433
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Valavuori sanoi:
Niin, vastataanpa kysymykseen. Ennen sitä, vastataanpa koriskeskusteluun kuten ylläpito toivoo. Oma roolini koriksessa näillä näkymin väistyy poispäin lajista yhä enemmän. Aloittelen parhaillaan uusia hommia presidentin naapurissa, Kultaranta Resortissa, Naantalissa. Muutama viritys koriksen suhteen on silti käynnissä, kuten koulukoriksen uudelleen nostaminen. Hongan kuulutukset näillä näkymin jäävät. Ehkä siirryn katsomaan Vilppaan ja Korihaiden pelejä.

Ja tuohon kysymykseen. Laitoin onnesta ylpeänä statuksen Facebookiin, että olen menossa naimisiin. Statuksen, jonka varmasti usea teistä olisi laittanut. Minulla on kyseisessä sosiaalimediassa paljolti ystäviä. Ja juttu leviää. Olen valinnut oman tieni. Puhun asioista yhtä lailla, mitä puhuisin, jos en olisi julkisuudessa. Minulle aivan sama.

Hyvää uutta vuotta kaikille,
Aleksi

Kiitos vastauksesta. Eli se toimii noin simppelisti. Ei sitä tavallinen veronmaksaja ymmärrä mitään superstarojen elämästä joten hyvä kun valotit homman peruskuvion.
 
Viestejä
1 718
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Turun Sanomien mukaan Valavuori oli ollut Turun paikallispelissä suorittamassa aloitusheiton. Se on sitä oikeata lajikulttuurin nostamista, kun mennään alasarjapeleihin. Siis oikeasti.
 
Viestejä
19 554
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Koris hei! Et voi olla tosissasi?

Kerro tarkemmin, miten jonkun Valavuoren aloitusheitto missään sarjassa nostaa Suomalaista koriskulttuuria?
 
Viestejä
4 452
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

JOEN SUU sanoi:
Koris hei! Et voi olla tosissasi?

Kerro tarkemmin, miten jonkun Valavuoren aloitusheitto missään sarjassa nostaa Suomalaista koriskulttuuria?

Jos, JOE, olisit julkisuudenhenkilö, niin etkö käyttäisi kasvojasi (markkina-arvoasi) hyväksi rakastamaasi lajia kohtaan? Kävisit heittämässä ylösheiton Heinäveden Ponnistuksen ja Ilomantsin Veikkojen välisessä ottelussa jos sillä saataisiin kuvat ja jutut alasarjaottelusta lehtiin?
 
Viestejä
292
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

JOEN SUU sanoi:
Koris hei! Et voi olla tosissasi?

Kerro tarkemmin, miten jonkun Valavuoren aloitusheitto missään sarjassa nostaa Suomalaista koriskulttuuria?

Ehkä siellä jotkut innostuvat siitä, että siellä joku julkisuudesta tuttu henkilö suorittaa avausheiton ja menee paikalle seuraamaan. Ja menee ehkä jopa seuraavan kerran jo itse pelin takia, jos innostuu näkemästään. Eikä tuollaisesta "pikkuextrasta" ikinä haittaa ole. Tuo oman mausteensa ottelupäivään.. Miten itse olet toimillasi kasvattanut Suomalaista koriskulttuuria? Vittu aina pitää olla teilaamassa pienimmätkin yritykset tehdä ja kokeilla jotain uutta..
 
Viestejä
584
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Turun Kauppakorkean joukkue ja TuNMKY kohtasivat 2-div. hegemoniaottelussa. Minua pyydettiin paikalle ja miksen olisi mennyt. Tuskin tällä on hirveästi sen isompaa vaikutusta koriskulttuuriin.. ;) Tunnelma oli joka tapauksessa loistava ja matsin taso jopa yllättävän hyvä. Ehkä sitä pitäis nykyisenä turkulaisena miettiä Turun koriksen nostamista parrasvaloihin 8]

Oli miten oli, tänään Salohalliin katsomaan Vilpas vs. Kouvot. Matkailu avartaa!

Turun Sanomista vielä sen verran, että lehti on yksi Suomen parhaista urheilutoimituksista, ellei paras. Tuloksien joukosta on aina luettavissa myös junnusarjojen tilastoja koriksesta. TS:n omistajaporras kun kaiken lisäksi vielä rakastaa koripalloa.
 
Viestejä
1 797
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Valavuori sanoi:
Turun Sanomista vielä sen verran, että lehti on yksi Suomen parhaista urheilutoimituksista, ellei paras. Tuloksien joukosta on aina luettavissa myös junnusarjojen tilastoja koriksesta. TS:n omistajaporras kun kaiken lisäksi vielä rakastaa koripalloa.

TS on ainoa urheilulehti, jossa on myös kuolinilmoitukset. Näin sukkelasti lehteä on luonnehdittu maailman sivun.
 
Viestejä
19 554
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Arvoisa Turha Uuno. Olet siinä oikeassa, ettei siitä mitään haittaakaan ole. Mutta kuten Aleksikin totesi, niin ei sillä mitään vaikutustakaan Suomalaiseen koriskulttuuriin ole.

Ja enhän minä ole mitään teilannut. Kunhan vain toin oman mielipiteeni esille ja siinä pysyn. Mitä omaan tekemiseeni Suomalaisen koripallon hyväksi tulee, niin itse olen sponsoroinut suomalaista koripalloa jo 70-luvulta lähtien.
 
Viestejä
584
Vs: Valavuori ja Suomi-koris

Minusta tuli juuri myös Vilppaan kotimatsien ystävä. Olipa hieno matsi ja yleisön määrä löi ällikällä. Mökki oli lähes täynnä ja tunnelma loistava! Vielä jos Salossa pystyttäisiin scouttamaan omat jenkkivahvistukset paremmin, niin joukkue pystyisi pelaamaan mitaleista. Joka tapauksessa, loistava urheilutapahtuma.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös