Puolustus heikkoa, Italia prässäsi heti alusta mihin Suomi ei ollut valmisNyt tämä peli sujuu todella heikosti, 8min pelattu, 0 - 16....
Puolustus heikkoa, Italia prässäsi heti alusta mihin Suomi ei ollut valmisNyt tämä peli sujuu todella heikosti, 8min pelattu, 0 - 16....
Italia koko ajan iholla kiinni, syöttölinjoilla. Suomen peli pysähtyy helposti kun syöttöjä ei tapahdu tai löydä perille. Nyt puhuttava penkillä tilanne läpi ja jatkettava vaan oman pelin toteutustaPuolustus heikkoa, Italia prässäsi heti alusta mihin Suomi ei ollut valmis
Käsittämätöntä miten joku on voinut tuollaisen johtopäätöksen tehdä (en jaksa tällä kertaa kysyä perusteluja).... Minä pidän Salmista erittäin hyvänä valmentajana! Susiladies-joukkueelle menestystä!
En itse pidä palloskriinien pelaamisesta lainkaan. Se on minun mielestä paikoillaan seisoskelua, kun hyökkäyspelin kuuluisi olla liikkuvaa. Monet valmentajista uskoo nykyään palloskriineihin. Toivoisin, että ne karsittaisiin Suomi-koripallosta kokonaan pois.Kuinkahan huonosti Suomi pelaisi jos puikoissa ei ole tätä erittäin hyvää valmentajaa?
Suomen hyökkäystapa näyttää todella yksipuoliselta. Pelkkää palloskriinien juoksemista tätä Italian aktiivista pallollisen puolustusta vastaan. Taponen oli aika ajoin vaarallisen oloinen sisällä, mutta harvoin saatiin sinne palloa toimitettua.
Tätähän se pelitapa on, ei siellä sisäpelaajia tarvita… ja syöttökyky sisäpelaajalle on huono tai syötöt tulevat myöhässä. Muutenkin syötöissä olisi parantamisen varaa. Italia tosin hoitaa tonttinsa huikean hyvin.Kuinkahan huonosti Suomi pelaisi jos puikoissa ei ole tätä erittäin hyvää valmentajaa?
Suomen hyökkäystapa näyttää todella yksipuoliselta. Pelkkää palloskriinien juoksemista tätä Italian aktiivista pallollisen puolustusta vastaan. Taponen oli aika ajoin vaarallisen oloinen sisällä, mutta harvoin saatiin sinne palloa toimitettua.
Suomen naisten maailman ranking on joku 60 plus. Se, että Italia, jonka FIBA-ranking on WU20-tasolla 6. on Suomea parempi ei ole minulle suuri järkytys.Karmea ero ihan kaikessa.