Jos mä tästä mitään ymmärsin, tahdoit siis sanoa että naiset on tylsiä ja kaihtavat riskejä, tahtovat vaan shampanjaa ja kauniita vaatteita? Ok. Tai sit se oli ironiaa ja tahtoikin sanoa, että ois kiva jos toi peli ois kontrollissa välillä poikasillakin.Olen katsonut "Kauniit ja Rohkeat" tv-sarjaa alle 30 vuotta ja siinä on aina sama juoni: "täytä minun shampanjalasi ja laita minun mallisto kuntoon". Tämän U18-joukkueen suoritustaso vaihteli rajusti ottelun sisällä. Vaikeat suoritukset olivat näyttäviä, mutta välillä ne epäonnistuivat ja tuli kuivia jaksoja.
Miehet arvostelevat, että naiskoripallo ei ole jännittävää vaan tylsää riskitöntä varman päälle pelaamista. Minun mielestä tämän U18-joukkueen jokainen tilanne on jännittävä. Ottelun juoni oli katsojalle epäselvä viimeiselle minuutille asti.
Vaikeat syötöt eivät taida olla tämän joukkueen ongelma. Tarpeettoman vaaralliset syötöt voisi kuitenkin jättää pois. Haluan vielä hehkuttaa joukkueen työskentelyä vapaaheittoviivalla. Fanitan sitä!
Mä kaipailin Espanjaa vastaan jotakuta joka ois ottanut jengin reppariin. No Tainamo otti nyt rohkeasti vastuuta, vaikkei aina onnistunutkaan. Toki oli vähän heppoisempaa mörköä vastassa.
PS. Pidän shampanjasta ja kauniista vaatteista.