12v
Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?
...ja tohon pitäis pyrkiä: w w w.youtube.com/watch?v=VwG_s767iw4
...ja tohon pitäis pyrkiä: w w w.youtube.com/watch?v=VwG_s767iw4
fy sanoi:pituus sama ja donkki menny jo pari kertaa....
Koupon eräs pelaaja veti meitä vastaan mukavan Slamin minikoreihin viimevuonna.Ceepo-Fani sanoi:En donkkaa mmihinkää, mut tiiän yhed 95-synt. joka donkkaa kahella kädellä minikoreihin!Tosin pituutta sil on päälle 170 cm!!!
Nokialla oli kaks pelaajaa viime vuonna jokka paukutti pikkukoreihin lämppärissä.(siis kaudella 2006-2007)midget69 sanoi:pituutta 175-176 ja kahden jalanpompul rautaan roikkumaa.
kesäpelaaja sanoi:Nonniiin, kesäkausi alkamassa 8) . Millaisia harjoitteita porukka tekee? Oisko mitään liikkeitä jotka kohdistui pohje/reisi alueelle ja ne pystyis tekeen kotona(tai aivan sama mut ei puntilla).pitäs kato saada pomppua kehitettyä kesän aikana mahdollisimman paljon...
The Leprechaun sanoi:Tuollaista on tullut itse tehtyä ja pomppu on parhaimmillaan ollut mitattuna kahdelta jalalta 79cm ja veikkaan että yli 80cm olisi mennyt parhaimmillaan.
Kennoilla tuo mitattiin, niin että hypyn jälkeen piti jäädä pomppimaan päkijöille. Kerran testattiin levyyn lyömisenä, mutta siinä on ehkä helpoin kusettaa. Matolla en ole koskaan kokeillutDIH sanoi:levyyn lyönnissä? vai millä mitattuna?
The Leprechaun sanoi:Aika harva ponnistus kuitenkaan lähtee edes läheltäkään 90-asteen polvikulmaa, joten itse en usko noihin syvältä tehtyihin kyykkyihin muuta kuin polven ympäristön vahvistamisena. Prässillä sain itse huomattavaa kehitystä. Tekee toistot 45-90 asteen kulmaan, tietysti hieman vaihdellen syvyyttä. Toistot 3-8 ja painoa niin että kelkan saa suht vauhdilla ylös, kuitenkin niin että jotkut toistot ovat tiukempia. Tämä vahvistaa kyllä parhaiten kahden jalan pomppua..
Yhden jalan ponnistusta varten parhaita ovat mielestäni askel kyykyt, samalla muistaen polvikulmiin liittyvät asiat. Myös porrashypyt tekevät erittäin hyvää. Pyri vielä pitämään polvet mahd suorana ja kädet lanteilla.
-Yksi porras kerrallaan kahdella jalalla
-Kaksi porrasta ''
-Yksi porras yhdellä jalalla ilman jalan vaihtoa
Porrashyppyjä voi tehdä melkein joka päivä. Yhden jalan varpaillenousut tuovat myös hyvän lisän tuohon.