Koripallo.com

Donkkaus...&Donkkaatko?

Vs: Donkkaus...&Donkkaatko?

Nyt pituutta 186 ja rautaan roikkumaan yhdellä kädellä, donkki menee ehkä ens kesänä 8)

wein bernaard sanoi:
Nyt pituutta 186 ja rautaan roikkumaan yhdellä kädellä, donkki menee ehkä ens kesänä 8)
Ihan hyvä pomppu sulla on noin nuoreksi. :) Joo kannattaa pitää toi tavote ja ei muuta ku hyppynaru käteen ja pomppimaan! ;)

jussi7

wein bernaard sanoi:

Tossa on oikeaa asennetta! Jos rautaan yltämisestä pääsee donkkaamaan puolen vuoden treenaamisella niin hyvä on. Oman kokemuksen perusteella tuntuu meinaan siltä että pomppua pystyy kehittämään vain todella h i t a a s t i.

terv. nimim. 180cm --> taitaa donkkaaminen jäädä haaveeksi...

--
nimenhuuto.com | ketä tulossa huomiseen matsiin?

...

Hoopo sanoi:
Ihan hyvä pomppu sulla on noin nuoreksi. :) Joo kannattaa pitää toi tavote ja ei muuta ku hyppynaru käteen ja pomppimaan! ;)
Ei se donkki hyppynarulla hyppien mene sitä donkkia pitää vain yrittää jatkuvasti.

DIH

Painovyöt päälle (24/7) ja muutama kerta viikos jalkatreenii niin eiköhän parane.

KaU

Oon 13-vuotias n. 186 cm pitkä ja pystyn liimaamaan isoihin koreihin. en oo harjotellu pomppuu oikeestaan ollenkaan, mitä ny joskus harkoissa.

juum

helposti sanoi:
jopa 170cm ylettyy sukkaa helposti ;)

no nii kyl ylettyy. ite oon 164 pitkä tyttö ja yltän sukkaa melko helposti. ;D

Tänää alkulämmittelyssä donkki oli jo niin lähellä :-X....

namikalahtirulez

mitä tai minkä laisia harjotteit teette? :eek: siis pomppuu varten?

namikalahtirulez sanoi:
mitä tai minkä laisia harjotteit teette? :eek: siis pomppuu varten?

Koulusta kun tulen kotiin rupean hyppiään. yritän saada pääni kattoon ja kun se ei onnistu niin pomppua pitää reenta lisää ja lisää juuri vain hyppimällä ja yrittämällä saada pään osumaan kattoon. sillä on hyviä tuloksia saatu 8)

verso

En donkkaa vaikka pystyisinkin. Se ei vaan sovi pelityyliini.

Äxdee

Joo näil 12vee jannuil tuntuu olevan aika sairas pomppu poweri...

m i n ä

pitäs saada vähä viä petrattua sitä pomppua...on 12v(95) ja pääsen levyyn.

fsd

Rautaan pääsin yllättävän helposti kun tänään kokeilin :p Ennen en ole jaksanu edes yrittää kun jalat niin paskana, mutta nyt tuntui hyvältä kun pääsi :D Mitkä olisi sitten hyvät keinot saada kehityettyä sitä pomppua vielä ihan vähän nii se donkki sitten menee???
Ainiin ja olen n. 180cm ja 15.

Rautaan pääsin yllättävän helposti kun tänään kokeilin Ennen en ole jaksanu edes yrittää kun jalat niin paskana, mutta nyt tuntui hyvältä kun pääsi Cheesy Mitkä olisi sitten hyvät keinot saada kehityettyä sitä pomppua vielä ihan vähän nii se donkki sitten menee???
Ainiin ja olen n. 180cm ja 15.
>
>
>
Itse teen punttilla pohjenousut, kyykyt ja yhdenjalan kyykyt. Sitten vastapanoks kimmosuutta aitoja hyppimällä.Se on aika tyyppi kohtaista, jotku saa parhaat tuloset pelkillä aitojen hyppelyllä ja toiset taas lataa tangon täyteen ja kyykkää.

En donkkaa mmihinkää, mut tiiän yhed 95-synt. joka donkkaa kahella kädellä minikoreihin!Tosin pituutta sil on päälle 170 cm!!!

Minä. Öhöm. Pitää miettiä. ;D En valitettavasti. Sukkaan osun ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.