Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Eipä tuota ongelmia tiedotteen lukeminen, sillä olenhan kouluni käynyt siinä Veljmies-patsaan vieressä olevassa Lyseossa. Onhan siinä muitakin suurmiehiä oppinsa saanut. Ehkä ansioitunein on kuitenkin Spede Pasanen. Muita, vähemmän menestyneitä on mm. Martti Ahtisaari ja Mooses Lipponen.

Kinkutkin meni joulun aikaan niin tarkkaan, ettei sitten edes hernekeittoon riittänyt. Pauke pitääkin korvata yhdellä padalla, jonka räjäytän taivahan tuuliin, vaikka aika tyynelle ulkona vaikuttaakin

Parempaa Uutta Vuotta 2015 (siis ainakin parempaa kuin vuosi 1866)
Toivottelee -jiiri

Mikäs siinä 1866:ssa niin huonoa oli? Olikos se joku nälkävuosi vai? Mulla kun taisi jäädä se historian tunti väliin, kun nälkävuosia käsiteltiin.Taisin olla jossain syömässä kesken päivän.....

Niin ja olen minäkin siinä veljmies patsaan vieressä monesti ollut. Ja suurmiestä leikkinyt......

Nonni, hyvin löytyi Prismasta raketteja ja muuta nastaa. Oli mahan täytettä kaikenlaista hyllyt täynnä ja Zeroakin tarjolla.

Hieman haastavaa tuo Savon viäntäminen by the way, luin ääneen Kuopion terveiset alamittaisille ja Persefonelle. Jälkimmäinen nauroi vedet silmissä, en kyllä ole varma oliko kyseessä teksti vai mun aksentti, mutta mitäpä siitä.

Joo. Tuo loru on jo aikoja sitten kuultu parissa häissä. Siinä toivotetaan häävieraat tervetulleeksi paikalle.....

Mutta savolaisittain en ollut ennen kuullut, joten niiden kieroilijoiden murteella kuultuna jopa jaksoi hymyilyttää.

Kohta tästä pitää lähteä kaupungille uutta vuotta vastaanottamaan.

Hyvää jatkoa kaikille! ( joilla ei oma riitä...) Joe vaikenee, muttei vaikeroi.

Ps. Ai niin. Columbo se vaan taas kerran oli murhaajaa ovelampi. Hyvä niin.

Tuo murteilu on hauskaa ajanvietettä, jos on porukkaa koolla useammalta murrealueelta. Jo pelkän stadi-sanan opiskelu vei minulta useamman viikon, ennenkuin opin sen puolinasaalin lausumaan riittävän ylimielisesti.

Ei siinä mitään . Busterit meni jakoon. En ole surullinen .

Menen synnin pesään . ;DPärjäilkää . Jiiri tulee se :)

Ilmeisesti nyt on tammikuu. Ainakin kalenterin mukaan. Piha on osittain vihreänä ja rastaat noukkivat maasta syömistä.
Onko tämä nyt sitä mainostettua ilmastonmuutosta ja ostinko sukset turhaan.

Ainakin jäätä oli . Piti laittaa huksu päälle . Lapiolla ei saanu .
Tein 2x2 metrisen avanon . Lampehen
Sithän se propleema tuli . Miten saan painettu sen toisen jään alle . 10 sentii oli paksu .

Sain kuin sain . Kolme kertaa kävin uimassa . Ja tietenkin tynnyrissä .

Elämä hymyilee nyt . :)

"Tipaton tammikuu", pöh. "100 päivää ilman viinaa -haaste", pöh. Ja muut vuoden alun normipöh:it, pöh. Pöh.

Miksei jotain poikkeavaa? "Mä en tuhnauttele julkisilla paikoilla, hississä tai autossa." En haise pahalle kodin ulkopuolella (tai miksi sitä kotonakaan), tervehdin ihmisiä, hymyilen ainakin kerran viikossa, puhun positiivisia asioita toisten selän takana, olen tyytyväinen toisten puolesta, ajattelen muita, käytän heijastimia, käytän värikkäämpiä vaatteita (pl. kahiseva tuulipuku), avaan oven muille, kuuntelen lapsia ja vanhuksia, en näprää puhelinta julkisesti, puhun ja juttelen (koska minulle on luotu kieli ja puheen lahja), välitän, olen ihminen.

Tai jotain. Onhan näitä muitakin ja paljon.

Edellisestä ja joidenkin olotilasta tuli mieleen, että töllöstä tulee Kauhea Kankkunen 1. Lieneekö hyvä, tarkistetaan.

Eihän toi tipaton ole muuta, kuin itsensä petosta. Kyllähän ihminen tarvitsee nestettä päivittäin elääkseen. Mä voisin ehkä pitää päivällä jotain tipattoman pari tuntisen ehkä, öisin kenties vähän pidemmän stintin.

Minä tein uudenvuoden lupauksen. Lupasin itselleni, että olen ainakin yhden päivän poissa kpcomista.

Se oli eilen.....

Jopas on mieltä ylentävä sää tänään. Mutta ei käy valittaminen asiasta, jolle ei mitään voi. Ja sitä paitsi on perjantai, joten elämä on laiffii.

Se kun alkoi iltapäivällä tulla tuota märkää lunta, niin aina vain jatkuu. Kävin äsken tunnin verran sitä kolalla työntämässä, mutta poishan sieltä oli lähdettävä. Kunto petti ja ei ehdi niin paljon kolata, kun uutta tulee tilalle. Odotan siis huomista.

Mikähän järki näissä pankkien systeemien jumiuttamisessa on? Jokohan alkaa kaikkeen reagoimattoman kansamme käämi kärähtämään?

Aika helppoa on lamauttaa systeemejä nykyisin, kun kaikki toimii sähköllä ja moneen asiaan tarvitaan tietotekniikkaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.