Koripallo.com

JOEN SUU

Vs: JOEN SUU

Ei rillata eikä nesteytetä.

Juuri tulin jälleen lumitöistä. Tunnin jaksoin taas. 10 senttii oli taas viimeisestä tullut lisää!
Odottelen tässä sitä, että se helkkarin aura tulee ja heittää taas kaikki meidän pihaan.

Joo antaa vaan pankkien systeemien mennä sekaisin. Minua ei haittaa yhtään.

Entäs jos sä et pääse kp.comiin? Muutenhan sä taidat omakotiasujana pärjätä kohtuu hyvin sähköttä, kun klapeja riittää ja ulkona on kylmää ruokia ajatellen. Äkkiäkös tän maan sähköverkko kaadetaan, jos halua löytyy.

TV-kanavia selatessa noteerasin Satuhäissä, tjsp., pääosan esittäjien esittelyn taustalla soivan Twin Peaksin tunnarin. Mitähän ohjaajan mielessä on liikkunut, vai onko ollut vahinko?

Owls are not what they seem.

Täällä lännessä ainakin tuulee kovasti . Vettä vihmoi päivällä .
Lumesta tietokaa . Huonosti Joe pärjäis ilman sähköö .

Nyt se vaan hykertelee ompa halpaa poltoöljyy .

Mut kyllä se nousee viellä pilviin . Kaikkilla se akrikaatori
on traktorin perässä .

Täällä hyvin . Pärjäilkää te myös . Käyn hakemassa ruokaa .

Tulen takaisin .

Se kun alkoi Haadesi tuosta sähköstä, niin jopa äsken katkesikin. Onneksi on kynttilöitä aina näin joulun jälkeen joka kulmassa, niin selvittiin. Nyt toimii taas.

Ja kyllähän tiukan paikan wimi mulle agregaatin antaisi käyttöön.

Mutta entäs jos tiukan paikan wimi on ruuan hakureissulla? Ne reissut kun tuppaa joskus kestämään.

No se riski pitää vaan ottaa. Ja eihän wimpulakaan enää taida niitä pitkiä ruuanhakureissuja harrastaa. Ainakaan paria päivää pitempiä. Pari päivää kestän minäkin odotella.

Eri asia on sitten ne Lapinreisut. Sitten pitää ilmeisesti turvautua vanhaan kikkaan eli polkupyörän dynnämöön.....

Pojat vähän hunnikkolla . Aina löytyy nainen mikä pitää ruuossa wimin .

:DAnoppi . ;D

Mitäs pojille nyt kuuluu?

Itse aloitin lumihommat kahdeksalta ja lopetin puoli yhdeltätoista. Kaikki tein, mutta nyt alkoi taas sataa. Eikö tuota taas kohta liene viis senttii?

Kyllä käy kehon päälle lumihomma. Ihan piti ruuan päälle ottaa pienet ettoneet. Sais tuo jo riittää. Kohtahan pitäisi pakkaseksikin kääntyä.

Aamulla oli taas sähköt poikki noin puoli tuntia. Jäi lehden lukukin kesken.

Mulla ei anoppi enää elä, mutta teki kyllä aina hyvät ruuat. Minustahan se tykkäsi varmaan enemmän kuin eukko......Etenkin jäi jänispaisti mieleen.

Koska minä pääsen lumihommiin ?? Vettä sattaa .
Tuulee sitkeitä on puut . Kunnolla taittuu ei vaan kaadu .

Ruotist tuulee . Ei ole sähköt poikki ei aurinkovaraaja tippunu .
Ja mikä parasta tynnyrisauna ei kaadu näköjään tässä tuulessa . Kun on kärryn päällä .

Ikävä toistaa asioita, mutta taas kävin puoltoistatuntii lumihommissa.

Tässähän on kohta koko ukko niin rapuna, että joutaa viikatemiehen korjata......

Mä olen tässä pari tuntia väijynyt, kun Persefone touhuaa kotiaskareiden parissa. Nyt ei vaan huvita tehdä mitään, joten olen tekemättä. Puolen tunnin päästä vien waiffin anopin ja siskonsa luokse saunomaan, sitten jatkan peräkannen rapsuttelua.

Minä tunken tähän Joen viereen . Tehkää tilaa Ugin edustajalle .
Onko sauna tulilla ? Millainen sauna on Haadeksellä tai Jiirillä .

Tai muilla ?

No tehhään tehhään tillaa. Ja hyvinhän tänne mahduit.

Minä kävin eukon kanssa saunassa jo yli tunti sitten. Eukko lämmitti. Puullahan se meidän sauna lämpiää, niin kuin oikein kuuluukin. Eipä haittaa, vaikka olisi sähköt poikki.

Lentopalloo kattelen telkusta. Parit lonkerot olen nauttinut, kun en Zeerosta välitä ja luulenpa, että vielä rillimökkiäkin lämmitän. Kun on vielä muutamia hirvinakkeja jäljellä uudesta vuodesta, niin taijan rillata ne.

Äkkiähän se mökki näillä keleillä lämpiää. No tuntiin en ole ulkona käynyt, jos vaikka lie pakkasen puolelle kääntynyt.

Puusauna sen olla pitää. Tuli muuten mieleen, että onko olemassa hybridisaunoja tai siis kiukaita, jotka toimii sekä puulla, että sähköllä? Ajatus kuulostaa hölmöltä, mutta ainahan sitä saa ihmetellä hölmöjäkin asioita, kuten mä teen muutenkin.

Ja kun hölmöjä ihmetellään saunassa pysyen, niin onko aina normaali sauna ja höyrysauna erillisissä tiloissa ja miksi? Joitakin kämppiä kun on katsellut, niin niissä ovat olleet erillisiä.

Kun ei ole insinjöörigeenejä, niin tuokaas vähän valoa kartanoon. Ja tarvittaessa silleen hitaasti selittäen, niinkuin vaikka kun yritetään saada Haades ymmärtämään jotain.

Näin jakomielipäivänä me kirjoitamme molemmat tänne yhdessä, Haades vilkuttaa tossa vieressä.

Minulla ei ole puusaunaa. Tosin kiuas lämpenee puilla ja saunarakennus on tiilinen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.