Vs: Namika Lahti 2011-2012
Show me the money!
Show me the money!
Hickman vetää ens kaudella Namikan pelaajabudjetin kokoista tiliä Italian SerieA:n Scavolini Pesarossa.Kerpo sanoi:Nonni, ei muuta ku massit pöytään ja Hickman takas Namikaan...
Kolmas Kirves sanoi:Show me the money!
Hehe Täytyy yrittää scoutata kohtuudella...Ihmispallo sanoi:Highpostilla alkaa hälyttävästi ilmenevään Jokamaisia piirteitä...tosin toistaiseksi vielä ihan kohtuullisessa määrin
Et ole yksin sairautesi kanssa. Samanlaista lämmönnousua tuntuu täälläkin.Highpost sanoi:Hehe Täytyy yrittää scoutata kohtuudella...
Jenkkikuume nousee kieltämättä aina näin elokuussa, koska onhan se hienoa päästä antamaan viiltävät (googlen avulla tehdyt) syväanalyysit hankituista jalmareista.
Highpost sanoi:Tää jenkkikolmikko ois kiva
Takamies:
JT Tiller
http://s253792192.online.de/scorersfirst/system/index.php?csid=b98219751328f36dab219fec5a830da2&langid=2&cid=488&sid=68
Ok, kiitokset tilannekatsauksesta. Odotettavissa kenties siis ainakin yksi suomessa ennenkin pelannut jenkki. Toisaalta yhden hankinnan voisi mielestäni vetäistä riskilläkin = suoraan yliopistosta/"ilman loukkaantumista ei koskaan olisi tullut suomeen pelaamaan"Common sanoi:Kujansivuhan aloitti tosiaan jenkkien scouttailut ja täysipainoitteiset joukkuetreenitkin vasta tänään. Tarkoitushan olisi tässä elokuun alkupuolella saada tarjouksia matkaan ja kuun lopussa saada miehet jo mantereen tälle puolelle. Katsotaan ja odotellaan, hiljaa hyvä tulee.
Positiivista toki se että Kimmo ei lähde ottamaan riskejä noiden valintojen suhteen vaan luottaa tuttuihin ja turvallisiin vaihtoehtoihin - näin ainakin olen itse asian käsittänyt.
jaakko<3marcusfizer4eva sanoi:Sen verran huhuja olen kuullut, että vaihtopenkillä ei ensi kaudella kovin montaa pelaajaa nähdä.