Koripallo.com

Savuna ilmaan

Vs: Savuna ilmaan

Jälkiviisaana tuntuu, että jotensakin olis pitäny aavistaa jotain siitäkin, kun kaveri pelaa silmät kiiluen kuumana kuin hellankoukku virhetilit täyteen...

Vanhemmat, jos siellä etelässä olette huolissanne nuorten elämäntavoista: Lähettäkää lahjakkaat nuorenne vaikkapa Joensuuhun. Täällä ei huumeita tuputeta joka kadun kulmassa. Täällä on urheiluakatemiaa, missä käydä muun opiskelun ohella. Hyvät harjoittelumahdollisuudet. Raitista ilmaa. On kummiperhetoimintaa.
Minä voisin yhden nuoren ottaa valvottavakseni. Lisääntynyt allergisuus on tehnyt tehtävänsä, että haistan viinat ja tupakit kaukaa. Huumeille olen allerginen muutenkin ihan asenteita myöten.

jokelos sanoi:
Jälkiviisaana tuntuu, että jotensakin olis pitäny aavistaa jotain siitäkin, kun kaveri pelaa silmät kiiluen kuumana kuin hellankoukku virhetilit täyteen...

Vanhemmat, jos siellä etelässä olette huolissanne nuorten elämäntavoista: Lähettäkää lahjakkaat nuorenne vaikkapa Joensuuhun. Täällä ei huumeita tuputeta joka kadun kulmassa. Täällä on urheiluakatemiaa, missä käydä muun opiskelun ohella. Hyvät harjoittelumahdollisuudet. Raitista ilmaa. On kummiperhetoimintaa.
Minä voisin yhden nuoren ottaa valvottavakseni. Lisääntynyt allergisuus on tehnyt tehtävänsä, että haistan viinat ja tupakit kaukaa. Huumeille olen allerginen muutenkin ihan asenteita myöten.

joo mut ei sinne uskaltaisi tulla, kun siellä on karhuja ja susia ja rajakin on lähellä :D

raappa sanoi:
joo mut ei sinne uskaltaisi tulla, kun siellä on karhuja ja susia ja rajakin on lähellä :D

Kannattaa myös tutustua Mana Mana-nimisen orkesterin tuotantoon. Vähän semmoista reipashenkistä elämäniloa joensuusta.

JOEN SUU sanoi:
Paljon näköjään ehtii tapahtua, kun vain töissä pyörähtää?

Ihan alkoi säälittämään Nannaa ja herperttiä. Mihinkähän arvoisat valvojamme ovat tänään kadonneet?

Ei minua tarvitse sääliä, enkä ole tänään minnekään kadonnut... Pariin päivään en ole vain päässyt kp.comiin asti.

Helmikuun lopulla kirjoitin, että saatan joutua perumaan osan sanoistani, kun sain lisää faktoja tietooni. ( Tosin siihen asti uskoin, että lähteelläni oli se viimeisin ja oikea tieto molempien testien suhteen. )

Mielenkiinnolla odotan liiton ratkaisua Tenngrenin asiassa, kun oikeudesta juttu ulos tulee.

raappa sanoi:
Jos valtakunnan rajaa tarkoitit, niin onhan se kyllä huomattavasti lähempänä Lappeenrannassa... ::)

Kook sanoi:
Jos valtakunnan rajaa tarkoitit, niin onhan se kyllä huomattavasti lähempänä Lappeenrannassa... ::)

joo tiedän, kun asun siellä ;) tai täällä... miten se nyt pitäisi mainita, mutta lappeenrannassa kuitenkin.

Hyvä Nanna. Miten sinulla voi olla sellainen lähde, joka tietää testien tulokset ennemmin kuin viralliset asiakirjat ne vahvistaa? Ja kuinka on mahdollista, että lähteesi tieto on kuitenkin täysin metsässä?

Minulle tuo ei oikein mene jakeluun, varsinkin, kun olit asiastasi niin sanotusti satavarma.

JOEN SUU sanoi:
Hyvä Nanna. Miten sinulla voi olla sellainen lähde, joka tietää testien tulokset ennemmin kuin viralliset asiakirjat ne vahvistaa? Ja kuinka on mahdollista, että lähteesi tieto on kuitenkin täysin metsässä?

Minulle tuo ei oikein mene jakeluun, varsinkin, kun olit asiastasi niin sanotusti satavarma.

Eipä tuo lähde kokonaan metsässä ollut... Toisen testin suhteen ainoastaan. Tähän asti lähteeni on ollut 100% luotettava.

Tähän asti? Saat siis jatkuvasti " luotettavaa tietoa huumetesteistä "? Eikös sellaista tietovuotoa voida sanoa jo rikolliseksi toiminnaksi?

JOEN SUU sanoi:
Tähän asti? Saat siis jatkuvasti " luotettavaa tietoa huumetesteistä "? Eikös sellaista tietovuotoa voida sanoa jo rikolliseksi toiminnaksi?

En sanonut, että kaikki asiat koskisivat tätä juttua...

Äläpäs ala jörö huutamaan!

Mutta en taida viitsiä tentata Nannaa enempää, kun asia tuntuu olevan hänelle kovinkin kiusallinen. No varmasti Nannakin on seuraavalla kerralla varovaisempi luottamaan noihin varmoihin toisen käden tietoihin, vaikka tietolähde olisi varsin läheinenkin. Jollei jopa ihan lähisukulainenkin? Sanotaanhan, että suku on pahin.

Nanna sanoi:
Eipä tuo lähde kokonaan metsässä ollut... Toisen testin suhteen ainoastaan. Tähän asti lähteeni on ollut 100% luotettava.
Nanna välillä sinua on vaikea ymmärtää.

JOEN SUU sanoi:
Äläpäs ala jörö huutamaan!

Mutta en taida viitsiä tentata Nannaa enempää, kun asia tuntuu olevan hänelle kovinkin kiusallinen. No varmasti Nannakin on seuraavalla kerralla varovaisempi luottamaan noihin varmoihin toisen käden tietoihin, vaikka tietolähde olisi varsin läheinenkin. Jollei jopa ihan lähisukulainenkin? Sanotaanhan, että suku on pahin.

Ei ole mitenkään kiusallinen. Tenttaa vain, mutta mielummin yksityisesti, jottei topicci mene "mesettelyksi".... Tosin joistakin tämä keskustelu voi olla mielenkiintoisempaa kuin itse kärähdys. ;)

paint sanoi:
Nanna välillä sinua on vaikea ymmärtää.

Vainko vain "välillä" ?

Ei paljon kannattais, mun mielestä ton Torpan asiasta valitella. Jos on yksi mies kärähtäny, toinenkin ilmeisesti +rikostutkinnassa ja muutenkin on maksuja rästissä.

Niin en tiedä onko Topon ja Hongan järkeä valittaa asiasta, jos taas toisena vaihtoehtona on kaikkien käryn jälkeistenkin pelien mitätöinti. 8)

Eipä näyttänyt päätös sittenkään mullistavaan sarjataulukkoa. Karhun voitettava joka tapauksessa viimeinen peli, Kataja ei lahjavoitostaan huolimatta pääse play-offeihin, eikä Hongan ja Topon tilanne muutunut oikeastaan miksikään.

50 Cent sanoi:
Eipä näyttänyt päätös sittenkään mullistavaan sarjataulukkoa. Karhun voitettava joka tapauksessa viimeinen peli, Kataja ei lahjavoitostaan huolimatta pääse play-offeihin, eikä Hongan ja Topon tilanne muutunut oikeastaan miksikään.

No onhan sillä sen verran väliä, että ilman lahjapisteitä Compolle, Karhu kotivoitolla ei joutuisi uusintamatseihin, vaan pääsisi keskittymään karsintapelheihin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.