Airball sanoi:Keilles nyt jaetaan sarjapisteitä?
Koka ja amfetamiini ovat sentään aivan eri luokan juttuja kuin marisätkät!
Koka ja amfetamiini ovat sentään aivan eri luokan juttuja kuin marisätkät!
Memphis sanoi:Voi olla ettei tää kausi pääty tänä keväänä, jos jälleen mennään ottelu tuloksia muuttamaan.
reb sanoi:Niin miten jossain vaiheessa testit oli negatiivisia, ja Iiro sai pelata?
Puskajussi sanoi:Jos poliisi ottaa verikokeet heti ja Topo ensimmäisenä arkipäivänä niin aine saattaa olla jo poistunut elimistöstä.
Airball sanoi:Joten liiton pitäisi nyt olla hereillä ja mitätöidä kaikki ToPo:n pelit, ja lähettää seura hakemaan vauhtia ykkösestä.
Bluejacket sanoi:Sillä lailla. Tosin Iirohan tiedettiin tällä palstalla jo syyttömäksi.
-Nisula- sanoi:Höpö höpö. Täällä ei vain haluttu tuomita Iiroa ennenkuin tulokset poliisien ottamista testeistä tulevat. Siinä on vissi ero.
-Nisula- sanoi:Höpö höpö. Täällä ei vain haluttu tuomita Iiroa ennenkuin tulokset poliisien ottamista testeistä tulevat. Siinä on vissi ero.
raappa sanoi:kyllä muistaakseni jokunen taisi todeta, että kun Topo teki testit ja tulos oli negatiivinen, että iiro on syytön ja sillä siisti...
Nanna sanoi:Sinä et ole nähnyt tai kuullut, mutta minä olen. Valitettavasti en voi tänne todisteita asiasta laittaa, koska siihen minulla ei ole oikeuksia ja lupaa. Tosiasia kuitenkin on, että Tenngren ei aineita ole käyttänyt
Nanna sanoi:Sinä olet päättänyt, että Iiro on syyllinen ja et muuta usko, vaikka todisteet sanovat aivan muuta. Onko vaikeaa myöntää olleensa väärässä ja todeta, että erehtyi pitämään toista turhaan syyllisenä?
Asia alkaa olla loppunkäsitelty.... Jatkuvat vihjailut Tenngrenin syyllisyydestä, vaikka toisin on jo todistettu, alkavat mennä kunnianloukkaamisen puolelle.
Pii sanoi:Jos nämä ottelut tuomitaan kaikki hävityiksi (perusteitahan on), Topon voittosuhde 29/9 olisi 23/15 ja playoffispaikka olisi vieläkin varma.
Nyt on hauska katsella, löytyykö liitossa "munaa" tehdä kovia päätöksiä.
Lautapallo sanoi:Tenngreninkään tapauksessa kyseessä ei ole urheilusuoritusta auttava aine. Iiro on hölmöillyt itsekseen, ilman Topon myötävaikutusta asiaan (vai olivatko sittenkin Kamisen aineita...?) Joten Iiro vastatkoon asiasta siviilioikeudessa, ja Topo hoitakoon asian urheiluhengen ja organisaation julkisuuskuvan edellyttämällä tavalla. Liitto toivottavasti tekee päätökset, jotka vaikuttavat mahdollisimman vähän tuloksiin.
Minulle riittää alkajaisiksi, että Iiro ei tällä kaudella pelaa SM-sarjaa. Ja tämän päätöksen Topo tekee ihan ilman liittoakin.