Vs: Ulkomaalaiskiintiö!
keskiympyrä sanoi:
Eipä ole kanteleelta tullut enää kommetteja. Eli ei pystynytkään perustelemaan omia väitteitään. No ei niitä pysty kukaan muukaan perustelemaan. "Tietämätön on mieluummin hiljaa"
Arvoisa Keskiympyrä. Minua hämmästyttää sinun katkerat kommenttisi, jotka eivät perustu totuuteen. Olen todella monta kertaa esittänyt keinot, joilla nykykehitystä voitaisiin hallitusti kääntää oikeaan suuntaan.
1. Miesten SM-sarjaa supistetaan 10 joukkueen sarjaksi.
2. Tehdään kassakaappisopimus, mikä rajoittaa ulkolaisten ammattilaisten määrän kolmeen joukkuetta kohden.
3. Pelaajia saa vaihtaa play offs-peleihin asti. Ei enää sen jälkeen, kun ne ovat alkaneet.
4. Pelin aikana kentällä saa olla enintään kaksi ulkolaista pelaajaa samanaikaisesti joukkuetta kohden.
5. Sarjan tason säilyttäminen keinotekoisesti ei palvele Suomi-korista. Vain pelaamalla se suomalainenkin pelaaja kehittyy.
6. Maksetaan suomalaisillekin rivipelaajille hieman kulukorvauksia, jotta he voivat panostaa uransa kehittämiseen. Ei syydetä rahoja turhiin ammattilaisiin. Jos sarjan taso väliaikaisesti tästä laskee, niin sen saa korkojen kera takaisin jo viimeistään kahden vuoden kuluttua.
Keskiympyrä, olen edelleen oikeassa!